Berichten rapporteren
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Is er een mogelijkheid om PM's te rapporteren, zoals je kunt doen zoals op het forum (dat driehoekje)? 'k Zit hier met een ambetante user (rara) die mij zit uit te schelden (trouwens niet de eerste keer).
- Dfrog
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 22 keer
Die vijandenblocker werkt anders zeer goedLord Utopia schreef:Is er een mogelijkheid om PM's te rapporteren, zoals je kunt doen zoals op het forum (dat driehoekje)? 'k Zit hier met een ambetante user (rara) die mij zit uit te schelden (trouwens niet de eerste keer).
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
Je moet deze tread met de filter maar eens lezen
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Als je die filter instelt, zal je ook geen reactie geven op die user. En zal die user hopelijk ook geen pm's sturen. Zoniet.. probleemgevallentread
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Ik heb het de vorige keer gevraagd om mij met rust te laten. Desbetreffende gebruiker wil niet luisteren.Dfrog schreef:Die vijandenblocker werkt anders zeer goedLord Utopia schreef:Is er een mogelijkheid om PM's te rapporteren, zoals je kunt doen zoals op het forum (dat driehoekje)? 'k Zit hier met een ambetante user (rara) die mij zit uit te schelden (trouwens niet de eerste keer).![]()
Je moet deze tread met de filter maar eens lezen
Als je die filter instelt, zal je ook geen reactie geven op die user. En zal die user hopelijk ook geen pm's sturen. Zoniet.. probleemgevallentread