Sinds 6 oktober funny shake genomen, digitale tv en internet. Alles goed geinstalleerd, werkt perfect, snelheid is een droom komende van adsl. Door die shakes wordt kabelabonnement maandelijks betaald. Ik in april betaald dus moet ik ongeveer 92 euro terugkrijgen. Eerste factuur ontvangen, 103 euro, correct met een creditnota erbij van die teruggave 92 euro die zou ingebracht worden bij tweede factuur.
Tweede factuur ontvangen, 53 euro te betalen en geen enkel spoor van mijn creditnota. Mail gestuurd om te vragen wat ze er gingen mee doen, anderhalve week later geen antwoord dus zonet nog eens mail gestuurd met voor de tweede mail er duidelijk ingezet dat ik geen euro betaal voordat mijn creditnota in rekening is gebracht.
jammer zo'n goed produkt en zo'n bullshit service.
Telenet Is TOP, hun Service Flop
-
- Starter
- Berichten: 14
- Lid geworden op: 30 jun 2008, 18:39
EDPNET ROCKS !!!
-
- Plus Member
- Berichten: 108
- Lid geworden op: 18 maa 2008, 00:34
- Locatie: West-Vlaanderen
- Contacteer:
Iedereen zou ondertussen al moeten weten dat je via mail hééél lang kan wachten op een antwoord.bigbrother schreef:Sinds 6 oktober funny shake genomen, digitale tv en internet. Alles goed geinstalleerd, werkt perfect, snelheid is een droom komende van adsl. Door die shakes wordt kabelabonnement maandelijks betaald. Ik in april betaald dus moet ik ongeveer 92 euro terugkrijgen. Eerste factuur ontvangen, 103 euro, correct met een creditnota erbij van die teruggave 92 euro die zou ingebracht worden bij tweede factuur.
Tweede factuur ontvangen, 53 euro te betalen en geen enkel spoor van mijn creditnota. Mail gestuurd om te vragen wat ze er gingen mee doen, anderhalve week later geen antwoord dus zonet nog eens mail gestuurd met voor de tweede mail er duidelijk ingezet dat ik geen euro betaal voordat mijn creditnota in rekening is gebracht.
jammer zo'n goed produkt en zo'n bullshit service.
Een veel snellere manier is gewoonweg bellen naar de facturatie.

-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
En niet betalen, ook al ben je in je recht, is het begin van nog grotere ellende. Maar je hebt gelijkt, het product is nog niet zo slecht, maarde administratie is vaak een ramp.
-
- Premium Member
- Berichten: 723
- Lid geworden op: 28 jan 2006, 18:21
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 65 keer
Niet iedereen leest tik/userbase eh.tettenlover schreef: Iedereen zou ondertussen al moeten weten dat je via mail hééél lang kan wachten op een antwoord.
Een veel snellere manier is gewoonweg bellen naar de facturatie.
Ik vind dat, als je de mogelijkheid biedt om een webform in te vullen, dat daar dan ook respons op komt binnen een redelijke termijn, van laat ons zeggen 48u.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3288
- Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 60 keer
Het niet betalen van een rekening is zowiezo verkeerd,daarmee haalt u alleen een hoop moeilijkheden op uw hals.
Eerst de rekening betalen,en daarna mag u reklameren,(en het liefst dan nog via een aangetekend schrijven).
Dan zal ook de tegenpartij(Telenet) veel soepelder zijn in het afhandelen van uw zaak.
Eerst de rekening betalen,en daarna mag u reklameren,(en het liefst dan nog via een aangetekend schrijven).
Dan zal ook de tegenpartij(Telenet) veel soepelder zijn in het afhandelen van uw zaak.
-
- Starter
- Berichten: 14
- Lid geworden op: 30 jun 2008, 18:39
Ten eerste moet ik al 90 euro van hen terugkrijgen, dus zal ik eerst nog eens een aanrekening betalen van 53 euro voordat ik mag reklameren???? En dan nog eens aangetekend, terug 5 euro ???? Yeah right. Ze zullen het wel zien binnenkort, moet betaald zijn op 27 november. Nog steeds geen mail gekregen, ze hebben het ontvangen want heb bevestiging gekregen. De één verzonden 9 november de andere 16 november. We zullen zien wat er gebeurd.fluppie schreef:Het niet betalen van een rekening is zowiezo verkeerd,daarmee haalt u alleen een hoop moeilijkheden op uw hals.
Eerst de rekening betalen,en daarna mag u reklameren,(en het liefst dan nog via een aangetekend schrijven).
Dan zal ook de tegenpartij(Telenet) veel soepelder zijn in het afhandelen van uw zaak.
EDPNET ROCKS !!!