Telenet Is TOP, hun Service Flop

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
bigbrother
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 30 jun 2008, 18:39

Sinds 6 oktober funny shake genomen, digitale tv en internet. Alles goed geinstalleerd, werkt perfect, snelheid is een droom komende van adsl. Door die shakes wordt kabelabonnement maandelijks betaald. Ik in april betaald dus moet ik ongeveer 92 euro terugkrijgen. Eerste factuur ontvangen, 103 euro, correct met een creditnota erbij van die teruggave 92 euro die zou ingebracht worden bij tweede factuur.

Tweede factuur ontvangen, 53 euro te betalen en geen enkel spoor van mijn creditnota. Mail gestuurd om te vragen wat ze er gingen mee doen, anderhalve week later geen antwoord dus zonet nog eens mail gestuurd met voor de tweede mail er duidelijk ingezet dat ik geen euro betaal voordat mijn creditnota in rekening is gebracht.

jammer zo'n goed produkt en zo'n bullshit service.
EDPNET ROCKS !!!
tettenlover
Plus Member
Plus Member
Berichten: 108
Lid geworden op: 18 maa 2008, 00:34
Locatie: West-Vlaanderen
Contacteer:

bigbrother schreef:Sinds 6 oktober funny shake genomen, digitale tv en internet. Alles goed geinstalleerd, werkt perfect, snelheid is een droom komende van adsl. Door die shakes wordt kabelabonnement maandelijks betaald. Ik in april betaald dus moet ik ongeveer 92 euro terugkrijgen. Eerste factuur ontvangen, 103 euro, correct met een creditnota erbij van die teruggave 92 euro die zou ingebracht worden bij tweede factuur.

Tweede factuur ontvangen, 53 euro te betalen en geen enkel spoor van mijn creditnota. Mail gestuurd om te vragen wat ze er gingen mee doen, anderhalve week later geen antwoord dus zonet nog eens mail gestuurd met voor de tweede mail er duidelijk ingezet dat ik geen euro betaal voordat mijn creditnota in rekening is gebracht.

jammer zo'n goed produkt en zo'n bullshit service.

Iedereen zou ondertussen al moeten weten dat je via mail hééél lang kan wachten op een antwoord.
Een veel snellere manier is gewoonweg bellen naar de facturatie.
Afbeelding
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

En niet betalen, ook al ben je in je recht, is het begin van nog grotere ellende. Maar je hebt gelijkt, het product is nog niet zo slecht, maarde administratie is vaak een ramp.
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

Als je een credit nota hebt mag je die in mindering brengen van een openstaande factuur.
Daar kan Telenet niets tegen inbrengen!
StarWing
Premium Member
Premium Member
Berichten: 723
Lid geworden op: 28 jan 2006, 18:21
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 65 keer

tettenlover schreef:Iedereen zou ondertussen al moeten weten dat je via mail hééél lang kan wachten op een antwoord.
Een veel snellere manier is gewoonweg bellen naar de facturatie.


Niet iedereen leest tik/userbase eh.

Ik vind dat, als je de mogelijkheid biedt om een webform in te vullen, dat daar dan ook respons op komt binnen een redelijke termijn, van laat ons zeggen 48u.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Het niet betalen van een rekening is zowiezo verkeerd,daarmee haalt u alleen een hoop moeilijkheden op uw hals.
Eerst de rekening betalen,en daarna mag u reklameren,(en het liefst dan nog via een aangetekend schrijven).
Dan zal ook de tegenpartij(Telenet) veel soepelder zijn in het afhandelen van uw zaak.
bigbrother
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 30 jun 2008, 18:39

fluppie schreef:Het niet betalen van een rekening is zowiezo verkeerd,daarmee haalt u alleen een hoop moeilijkheden op uw hals.
Eerst de rekening betalen,en daarna mag u reklameren,(en het liefst dan nog via een aangetekend schrijven).
Dan zal ook de tegenpartij(Telenet) veel soepelder zijn in het afhandelen van uw zaak.


Ten eerste moet ik al 90 euro van hen terugkrijgen, dus zal ik eerst nog eens een aanrekening betalen van 53 euro voordat ik mag reklameren???? En dan nog eens aangetekend, terug 5 euro ???? Yeah right. Ze zullen het wel zien binnenkort, moet betaald zijn op 27 november. Nog steeds geen mail gekregen, ze hebben het ontvangen want heb bevestiging gekregen. De één verzonden 9 november de andere 16 november. We zullen zien wat er gebeurd.
EDPNET ROCKS !!!
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Nooit rekenen op mails... Aangetekend = zekerheid.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”