Opzegging disco line => factuur ?

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
devastator
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1218
Lid geworden op: 01 nov 2005, 10:53
Locatie: Pelt
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 56 keer

Begin juli heb ik mijn discovery line opgezegd omwille van de fel besproken prijsstijging. De vrouw in de teleboetiek heeft me daar vriendelijk geholpen en garandeerde mij (zoals ik trouwens ook al in de algemene voorwaarden had gelezen) dat dit zonder kosten was.

Vandaag --bijna 4 maand later-- krijg ik een factuur van Belgacom met daarop een 'schadevergoeding' van zo'n 30 EUR omdat ik mijn discovery line vroegtijdig heb opgezegd.

Zijn er nog mensen die deze brief gekregen hebben ?

Gr,
Kristof
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

moet je bij opzeg omwille van prijsverhoging geen vermelding maken van artikel x?

dit gezegd zijnde, als je belgacom contacteert zullen ze wellicht wel die factuur willen klasseren
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Zelete
Plus Member
Plus Member
Berichten: 145
Lid geworden op: 06 feb 2008, 00:30
Locatie: Turnhout
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Ik heb die factuur ook gekregen ja. Heb direct diezelfde dag een klacht verstuurd. Nog niets van gehoord though.

Maar prolly is het zoals de meneer hierboven zegt. Ik heb Dommel de opzeg laten doen (geswitcht van Net naar Home) en wellicht zijn zij iets vergeten te vermelden.

Of Belgacom daar nu lastig over gaat doen, hopelijk niet...
Kenneth
Premium Member
Premium Member
Berichten: 511
Lid geworden op: 27 feb 2007, 11:31
Locatie: wervik
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 6 keer

prolly :???:
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Kenneth schreef:prolly :???:
Probably -> waarschijnlijk
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Zelete
Plus Member
Plus Member
Berichten: 145
Lid geworden op: 06 feb 2008, 00:30
Locatie: Turnhout
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Ja sorry, klopt. Slechte gewoonte :p
stubru
Starter
Starter
Berichten: 22
Lid geworden op: 21 feb 2008, 21:14

Zelfde brief gekregen vorige week, 20€ opzeg hoewel ik in het aangetekend schrijven duidelijk vermeld had dat het omwille van de prijsaanpassing was. Zal volgende week eens bellen. Blijkbaar rekenen ze daar altijd het maximum aan en zien dan wel of de klant reageert :!:
Zelete
Plus Member
Plus Member
Berichten: 145
Lid geworden op: 06 feb 2008, 00:30
Locatie: Turnhout
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

stubru schreef:Zelfde brief gekregen vorige week, 20€ opzeg hoewel ik in het aangetekend schrijven duidelijk vermeld had dat het omwille van de prijsaanpassing was. Zal volgende week eens bellen. Blijkbaar rekenen ze daar altijd het maximum aan en zien dan wel of de klant reageert :!:

Inderdaad, toen in de tijd met de aansluiting ook al. 130 € aansluitingskosten terwijl er duidelijk vermeld was aan de telefoon dat het gratis was. En ik had dus een Discovery lijn besteld en ze geven mij een Classic.
stubru
Starter
Starter
Berichten: 22
Lid geworden op: 21 feb 2008, 21:14

Gisteren gebeld, situatie uitgelegd, en ze hebben een kredietnota gemaakt. Aangezien ik voor eind Oktober opgezegd had moest ik geen opzegkosten betalen. Ik moet toegeven, proper afgehandeld door Belgacom, alleen jammer dat je daar weer moet voor gaan bellen en ze dat niet automatisch doen.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”