Begin juli heb ik mijn discovery line opgezegd omwille van de fel besproken prijsstijging. De vrouw in de teleboetiek heeft me daar vriendelijk geholpen en garandeerde mij (zoals ik trouwens ook al in de algemene voorwaarden had gelezen) dat dit zonder kosten was.
Vandaag --bijna 4 maand later-- krijg ik een factuur van Belgacom met daarop een 'schadevergoeding' van zo'n 30 EUR omdat ik mijn discovery line vroegtijdig heb opgezegd.
Zijn er nog mensen die deze brief gekregen hebben ?
Gr,
Kristof
Opzegging disco line => factuur ?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 56 keer
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
moet je bij opzeg omwille van prijsverhoging geen vermelding maken van artikel x?
dit gezegd zijnde, als je belgacom contacteert zullen ze wellicht wel die factuur willen klasseren
dit gezegd zijnde, als je belgacom contacteert zullen ze wellicht wel die factuur willen klasseren
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Plus Member
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
Ik heb die factuur ook gekregen ja. Heb direct diezelfde dag een klacht verstuurd. Nog niets van gehoord though.
Maar prolly is het zoals de meneer hierboven zegt. Ik heb Dommel de opzeg laten doen (geswitcht van Net naar Home) en wellicht zijn zij iets vergeten te vermelden.
Of Belgacom daar nu lastig over gaat doen, hopelijk niet...
Maar prolly is het zoals de meneer hierboven zegt. Ik heb Dommel de opzeg laten doen (geswitcht van Net naar Home) en wellicht zijn zij iets vergeten te vermelden.
Of Belgacom daar nu lastig over gaat doen, hopelijk niet...
Zelfde brief gekregen vorige week, 20€ opzeg hoewel ik in het aangetekend schrijven duidelijk vermeld had dat het omwille van de prijsaanpassing was. Zal volgende week eens bellen. Blijkbaar rekenen ze daar altijd het maximum aan en zien dan wel of de klant reageert
-
- Plus Member
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
Inderdaad, toen in de tijd met de aansluiting ook al. 130 € aansluitingskosten terwijl er duidelijk vermeld was aan de telefoon dat het gratis was. En ik had dus een Discovery lijn besteld en ze geven mij een Classic.stubru schreef:Zelfde brief gekregen vorige week, 20€ opzeg hoewel ik in het aangetekend schrijven duidelijk vermeld had dat het omwille van de prijsaanpassing was. Zal volgende week eens bellen. Blijkbaar rekenen ze daar altijd het maximum aan en zien dan wel of de klant reageert
Gisteren gebeld, situatie uitgelegd, en ze hebben een kredietnota gemaakt. Aangezien ik voor eind Oktober opgezegd had moest ik geen opzegkosten betalen. Ik moet toegeven, proper afgehandeld door Belgacom, alleen jammer dat je daar weer moet voor gaan bellen en ze dat niet automatisch doen.