Vraagje

Vragen over het omschakelen naar een andere provider.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Deekay
Member
Member
Berichten: 55
Lid geworden op: 25 jan 2008, 13:52

Ik heb nu net mijn Homeconnect contract verstuurd naar dommel. Bij de homelink software vroegen ze of ze mijn telenet nummer wouden overnemen. Ik heb ja gezegt, maar ik blijf nog bij telenet voor zolang mijn dommel signaal nog niet actief is. Kan het zijn dat ik in deze periode niet meer bereikbaar ben? (Omdat mijn telenetnummer dan niet meer actief is)

Mvg
Gebruikersavatar
Deekay
Member
Member
Berichten: 55
Lid geworden op: 25 jan 2008, 13:52

Niemand? :?
Gebruikersavatar
Deekay
Member
Member
Berichten: 55
Lid geworden op: 25 jan 2008, 13:52

103 keer bekeken en niemand heeft een simpel antwoord op deze simpele vraag? :eek:
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Ik veronderstel niet dat je onbereikbaar gaat zijn. Maar met 100% zekerheid kan ik dat niet zeggen. Heb je al eens geprobeerd om naar dommel te bellen?

Als ik je een kleine tip mag geven, gebruik in het vervolg een iets duidelijker subject. Dan zal je ook sneller geholpen worden.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Je zal nog bereikbaar zijn via Telenet tot je nummer aangepast is op de routeringstabellen van Telenet en omgekeerd als het bij Dommel actief is. Wat je best doet is dus al je Homebox klaarzetten en alles activeren bij Dommel en pas je internet opzeggen bij Telenet als alles actief is bij Dommel (zowel telefonie en internet!).

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Plaats reactie

Terug naar “Overstappen”