Ik heb nu net mijn Homeconnect contract verstuurd naar dommel. Bij de homelink software vroegen ze of ze mijn telenet nummer wouden overnemen. Ik heb ja gezegt, maar ik blijf nog bij telenet voor zolang mijn dommel signaal nog niet actief is. Kan het zijn dat ik in deze periode niet meer bereikbaar ben? (Omdat mijn telenetnummer dan niet meer actief is)
Mvg
Vraagje
- Ken
- Elite Poster
- Berichten: 4229
- Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
- Locatie: België
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Je zal nog bereikbaar zijn via Telenet tot je nummer aangepast is op de routeringstabellen van Telenet en omgekeerd als het bij Dommel actief is. Wat je best doet is dus al je Homebox klaarzetten en alles activeren bij Dommel en pas je internet opzeggen bij Telenet als alles actief is bij Dommel (zowel telefonie en internet!).
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)