Als je op de "AdslBox Speed Test" drukt dan kan je je snelheid testen van je verbinding, maar de vier links eronder werken niet.
Weekly provider overzicht, Provider plots, cable vs adsl charts en Provider charts zijn de links die niet werken, je krijgt een "pagina kan niet gevonden worden" met vruchten.
Links die niet werken
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Dat zijn frambozen
We know. We gaan dat oplossen door .. die links weg te halen .
En dan in het nieuwe framework werk van maken om die dingen eens op een nettere manier terug in orde te brengen.
Misschien kleine oproep of hier mensen zijn met ervaring in Joomla-development (modules/components)?
En dan in het nieuwe framework werk van maken om die dingen eens op een nettere manier terug in orde te brengen.
Misschien kleine oproep of hier mensen zijn met ervaring in Joomla-development (modules/components)?
- AnD
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
- Bedankt: 87 keer
Ok, ik dacht al dat het frambozen waren, maar toen begon ik te twijfelen tussen frambozen en braambessen.meon schreef:Dat zijn frambozen
Wat is de reden dat niet iedere provider wordt herkent bij de "userbase-speedtest"....?! Dit is wel het geval bij : http://www.speedtest.net/ ...
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Voor elke provider moet er -helaas- handmatig een 'herkenningspatroon' worden aangemaakt. (het is echt niet meer dan een kluwen van if/then/else-dingetjes). Maar als je kan aangeven welke provider niet herkend wordt, kan ik daar iets aan doen. Als je dat doet vanaf hetzelfde IP-adres als waarmee je merkt dat de speedtest niet herkent, dan is het voor mij een 'eitje' om die toe te voegen.