Links die niet werken

Vragen of opmerking aan het adres van de Userbase kan je hier posten. Ook nieuws ivm Userbase wordt hier gepost.
Plaats reactie
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Als je op de "AdslBox Speed Test" drukt dan kan je je snelheid testen van je verbinding, maar de vier links eronder werken niet.
Weekly provider overzicht, Provider plots, cable vs adsl charts en Provider charts zijn de links die niet werken, je krijgt een "pagina kan niet gevonden worden" met vruchten. ;)
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Dat zijn frambozen :P

We know. We gaan dat oplossen door .. die links weg te halen ;).
En dan in het nieuwe framework werk van maken om die dingen eens op een nettere manier terug in orde te brengen.

Misschien kleine oproep of hier mensen zijn met ervaring in Joomla-development (modules/components)?
AnD
Elite Poster
Elite Poster

meon schreef:Dat zijn frambozen :P

We know. We gaan dat oplossen door .. die links weg te halen ;).
En dan in het nieuwe framework werk van maken om die dingen eens op een nettere manier terug in orde te brengen.

Misschien kleine oproep of hier mensen zijn met ervaring in Joomla-development (modules/components)?
Ok, ik dacht al dat het frambozen waren, maar toen begon ik te twijfelen tussen frambozen en braambessen. :)
meon
Administrator
Administrator
Contacteer:

Braambessen zijn heel donker blauw, bijna zwart en geven enorm vlekken in uw kleding die ge er niet uit krijgt ;)
nogChoco
Premium Member
Premium Member

September is bijna voorbij -- wij willen de nieuwe site zien en geen frambozen, hé mannen! :P
AnD
Elite Poster
Elite Poster

meon schreef:Braambessen zijn heel donker blauw, bijna zwart en geven enorm vlekken in uw kleding die ge er niet uit krijgt ;)
Juist, hoe kom ik er toch ook bij :)
barco
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 5 keer

Wat is de reden dat niet iedere provider wordt herkent bij de "userbase-speedtest"....?! Dit is wel het geval bij : http://www.speedtest.net/ ...
meon
Administrator
Administrator
Contacteer:

Voor elke provider moet er -helaas- handmatig een 'herkenningspatroon' worden aangemaakt. (het is echt niet meer dan een kluwen van if/then/else-dingetjes). Maar als je kan aangeven welke provider niet herkend wordt, kan ik daar iets aan doen. Als je dat doet vanaf hetzelfde IP-adres als waarmee je merkt dat de speedtest niet herkent, dan is het voor mij een 'eitje' om die toe te voegen.
barco
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 5 keer

Mijn huidige provider is www.adsl20.be
Dank bij voorbaat....!
Plaats reactie

Terug naar “Userbase: Aankondigingen, vragen en suggesties”