Passief opstandje Dommel ;)

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Stormlord
Premium Member
Premium Member
Berichten: 544
Lid geworden op: 12 aug 2007, 17:18
Uitgedeelde bedankjes: 140 keer
Bedankt: 117 keer

THD, wat betreft je pyromanie : wat zouden we daar mee vooruit zijn: snelheid = 0 ... ;)

Broli, mijn eerdere ervaring met dergelijke acties is dat er veel een grote mond hebben op een forum of discussiegroep maar het in de praktijk maar een beperkt aantal is die daadwerkelijk opdaagt bij dergelijke "acties". Als je op honderden mensen had gerekend en je staat er met een man of 10-15 komt dat nogal lachwekkend over...

Zoiets vraagt planning, inzet en voorbereiding - moet inspirerend kunen spreken en sociaal zijn - maar ook een zekere nuchtere terughoudendheid bezitten als het nodig is. Is er iemand die bereid is zijn tijd te steken in een degelijk actieplan, site, promotie op het net en in de media etc..? Kan die persoon ook genoeg volk aantrekken om daadwerkelijk IETS van betekenis te produceren als resultaat?

Ik denk dat Dommel al eerst moet beginnen met te LUISTEREN naar de grieven van hun klanten en gepast moeten ageren. Als ze weigeren zelfs dat te doen komen we geen meter vooruit. Ik kan me moeilijk voorstellen dat ze intussen niet weten wat een aantal van de pijnpunten zijn...

De wat tragere overschakeling van de homeconnectors naar 12Mbps lijkt me er dan nog 1 van de minder erge problemen, ik zou liever zien dat ze eerst alle echte problemen met support/VOIP/homelink crapsoftware oplossen vooraleer ze de load op hun netwerk en servers nog wat gaan verhogen door een berg klanten op 12Mbps te zetten - maar ik ben natuurlijk ook niet tégen die verhoging: ik zie ze ook graag komen. Het is eerder een kwestie van prioriteiten, en ik denk dat het niet het belangrijkste "strijdpunt" is ...

Natuurlijk: nn het algemeen weten we al langer dat 12Mbps down en 512Kbps up eigenlijk nog altijd veel te weinig is en wat we nu hebben aan aanbod in België is qua internet access ook veel te duur. Kijk naar Nederland en Duitsland...
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

Hola maar ik had nooit gezegd dat mensen ergens moesten opdagen. Gewoon een duidelijk website die als petitie dient waar homeconnecters specifiek hun ongenoegen tonen in een zinnetje of twee met vermelding van hun customer id ofzo als bewijs. En dan het als een gezamenlijke klacht indienen bij de Bipt. Ik weet niet of L-army zijn ex werkgevers wilt beschermen maar hier is niets verkeerd me.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Maak 1 topic aan waarin jullie de klachten bundelen. Ik bedoel dus niet: verspreid over topics en replies, maar verdeel het in onderwerpen en plaats er de nicknames bij wie daar problemen mee heeft, dan krijg je iets inzichtelijk. Nu is het misschien een paar mensen die luid weten te roepen die het overzicht troebel maken.
Kurt Breezer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 286
Lid geworden op: 04 sep 2004, 23:25
Locatie: Oostende
Contacteer:

Aansluiten bij http://www.tik.be/ ? Die voorzien toch al Scarlet & Telenet. Een derde luik Dommel zou niet mis staan...
Afbeelding
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Ik probeer absoluut niet mijn ex werkgever te beschermen. Ik ben nog niet zo lang geleden op feiten uit gekomen dewelke mij absoluut niet blij maken ivm dommel. Nu welke feiten maakt niets uit, enkel ik, meon en een derde persoon zijn op de hoogte van deze feiten. Opstandjes veroorzaken, al dan niet passief zijn verboden bij wet. Daarom heb ik dat topic ook gesloten.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
THDBASED
Pro Member
Pro Member
Berichten: 381
Lid geworden op: 12 dec 2007, 22:09
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 32 keer

Stormlord schreef:THD, wat betreft je pyromanie : wat zouden we daar mee vooruit zijn: snelheid = 0 ... ;)


Met mijn post wou ik enkel aantonen hoe belachelijk het idee van de "opstand" wel is. We leven in de 21ste eeuw en niet in de Middeleeuwen!
Zelete
Plus Member
Plus Member
Berichten: 145
Lid geworden op: 06 feb 2008, 00:30
Locatie: Turnhout
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Hij probeert er precies een passief opstandje voor zichzelf van te maken :p
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Ik probeer absoluut niet mijn ex werkgever te beschermen. Ik ben nog niet zo lang geleden op feiten uit gekomen dewelke mij absoluut niet blij maken ivm dommel. Nu welke feiten maakt niets uit, enkel ik, meon en een derde persoon zijn op de hoogte van deze feiten. Opstandjes veroorzaken, al dan niet passief zijn verboden bij wet. Daarom heb ik dat topic ook gesloten.


En wil je dan eens de wettekst delen naar dewelke je verwijst? Ik heb hier sterk mijn bedenkingen bij...
ispwatch
Pro Member
Pro Member
Berichten: 427
Lid geworden op: 20 dec 2007, 13:47
Locatie: Maaseik
Bedankt: 9 keer

Bijvoorbeeld je factuur betalen op een geblokkeerde rekening en Dommel per aangetekend schrijven hiervan op de hoogte brengen, dat die geblokkeerde rekening pas vrijgegeven wordt als Dommel de betreffende problemen heeft opgelost, als je ze dan ook nog een bewijs van storting op die geblokkeerde rekening doorstuurt..
Ik ben geen jurist maar de provider die de dienst onderbrak omdat ik volgens hen niet betaalde werd door de rechter in het ongelijk gesteld.
sithlord2
Member
Member
Berichten: 58
Lid geworden op: 13 aug 2008, 09:36

Goendi schreef:
Ik probeer absoluut niet mijn ex werkgever te beschermen. Ik ben nog niet zo lang geleden op feiten uit gekomen dewelke mij absoluut niet blij maken ivm dommel. Nu welke feiten maakt niets uit, enkel ik, meon en een derde persoon zijn op de hoogte van deze feiten. Opstandjes veroorzaken, al dan niet passief zijn verboden bij wet. Daarom heb ik dat topic ook gesloten.


En wil je dan eens de wettekst delen naar dewelke je verwijst? Ik heb hier sterk mijn bedenkingen bij...


Opstandjes zijn niet verboden (kijk maar naar betogingen die af en toe in Brussel gebeuren).

Opstandjes tegen Dommel... daar heeft Userbase meer moeite mee... het is hun favoriete isp.
staartmees
Plus Member
Plus Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 10 jul 2006, 17:17

Met opstandjes of geweld bereik je niets, integendeel: zulke dingen kunnen zich dubbel en dik tegen jou keren.
droopy
Pro Member
Pro Member
Berichten: 329
Lid geworden op: 22 mei 2008, 20:48

L-army nu maak je mij en waarschijnlijk nog heel veel mensen nieuwsgierig wat het dan wel mag zijn.
Gebruikersavatar
Special_K
Premium Member
Premium Member
Berichten: 569
Lid geworden op: 21 mar 2008, 16:05
Locatie: Hemiksem

Als je niet tevreden bent met de service die je krijgt bij je provider moet je gewoon opstappen punt
Afbeelding
Jimmypop
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 49
Lid geworden op: 06 jul 2008, 22:02

Dus als je een nieuwe auto koopt van 50000 euro en er zijn fouten aan van bij de constructeur zelf, dan moet je hem maar gewoon wegdoen en een andere kopen ?????

Nee, je gaat naar de constructeur en je wijst hem op de gebreken.
Gebruikersavatar
FredWP
Plus Member
Plus Member
Berichten: 158
Lid geworden op: 30 jun 2008, 22:29
Locatie: Zonhoven

Special_K schreef:Als je niet tevreden bent met de service die je krijgt bij je provider moet je gewoon opstappen punt


+1

Jimmypop schreef:Dus als je een nieuwe auto koopt van 50000 euro en er zijn fouten aan van bij de constructeur zelf, dan moet je hem maar gewoon wegdoen en een andere kopen ?????

Nee, je gaat naar de constructeur en je wijst hem op de gebreken.


Internet is paar euro per maand vergeleken met de prijs van een auto. Compleet verkeerde vergelijking.

Mensen klagen maar ze moeten niet elke thread hijacken en daar in gaan klagen.
:3
Jimmypop
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 49
Lid geworden op: 06 jul 2008, 22:02

dat is ook waar, maar sommige vinden blijkbaar dat je helemaal niet moet (mag) klagen.
Dommel heeft gewoon veel te weinig informatie en dat is een feit.
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Eh, seriously. Er zijn veel dingen mis aan Dommel, maar om nu de "vertraagde" snelheidsverhoging er gaan uit te pikken als reden om in opstand te komen? :roll:

Zouden we niet eens eerst iets doen aan de gebrekkige (of zeg maar quasi onbestaande) support? Dat lijkt me een opstand veel waardiger!
ooh. shiny.
sithlord2
Member
Member
Berichten: 58
Lid geworden op: 13 aug 2008, 09:36

Ik blijf bij mijn punt dat we het via de wettelijke manier moeten doen.

Een petitie of website heeft geen enkel nut. Dommel gaat er eens goed mee lachen.

Kortom, wat we volgens mij moeten doen:

- Klacht neerleggen bij de reclamecommissie voor de geadverteerde diensten die niet beschikbaar zijn.

- Alle facturatieproblematiek melden aan de bevoegde diensten. Ik weet niet of we hiervoor bij de ombudsdienst moeten zijn, of rechtstreeks bij de FOD Economie.

Ik werk dit weekend wel een gedetailleerd stappenplan uit.
Jippe
Plus Member
Plus Member
Berichten: 128
Lid geworden op: 09 sep 2007, 22:20

een vraagske: als je het homeconnectpakket hebt gekocht, en je kan enkel een snelheidsverhoging krijgen via VDSL2, dat dommel ook zou gaan aanbieden, kan de siemens modem dit aan of dient men een nieuwe modem te gaan kopen? Of hoe zit dat eigenlijk?
droopy
Pro Member
Pro Member
Berichten: 329
Lid geworden op: 22 mei 2008, 20:48

erg dat het zo moet gebeuren maar ze moeten dringend eens wakkergeschud worden en in de spiegel kijken.
Gebruikersavatar
fryelectro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1764
Lid geworden op: 14 dec 2005, 11:58
Locatie: 03BOO0
Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
Bedankt: 143 keer

Jippe schreef:een vraagske: als je het homeconnectpakket hebt gekocht, en je kan enkel een snelheidsverhoging krijgen via VDSL2, dat dommel ook zou gaan aanbieden, kan de siemens modem dit aan of dient men een nieuwe modem te gaan kopen? Of hoe zit dat eigenlijk?


ah neen, die modem is enkel adsl 2+ capable. vdsl2 vereist een nieuwe modem!
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Special_K schreef:Als je niet tevreden bent met de service die je krijgt bij je provider moet je gewoon opstappen punt

Niet akkoord, je moet leveren wat je adverteert.
EN zoals gezegd je kan niet zomaar opstapper als je nog een jaarcontract hebt
Prototype
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 49
Lid geworden op: 19 mar 2008, 22:33

Ik snap sommigen hier toch niet ze.
Iedereen weet ondertussen dat Dommel niet is wat het moet zijn.
En toch stappen er nog veel over en beginnen dan te klagen, zagen en "in opstand te komen.

De mensen die al bij Dommel waren begrijp ik nog een beetje. (Hoewel die ook gewoon kunnen overstappen naar een eerlijke provider die enkel adverteert met producten die ze ook echt kunnen leveren))

Maar die "nieuwkomers" die hier al weken lezen dat dommel miserie is en toch nog overstappen naar Dommel begrijp ik langst geen kanten.
Het lijkt wel alsof die zijn overgestapt naar Dommel met het gedacht van eens goed te kunnen klagen en zagen.
droopy
Pro Member
Pro Member
Berichten: 329
Lid geworden op: 22 mei 2008, 20:48

Er gaan er ook veel zijn die hier pas terecht komen nadat ze problemen hebben en een oplossing zoeken en dus niet wisten dat er valse reclame was, geen support, .... En die kunnen dan niet meer zomaar weg. Trouwens jullie praten maar van overstappen alsof het niets is maar een overstap kost terug geld want je moet terug activatiekosten betalen, administratieve rompslomp dus zo eenvoudig is het niet.
Kanter
Member
Member
Berichten: 76
Lid geworden op: 28 mar 2007, 12:32

droopy schreef:Er gaan er ook veel zijn die hier pas terecht komen nadat ze problemen hebben en een oplossing zoeken en dus niet wisten dat er valse reclame was, geen support, .... En die kunnen dan niet meer zomaar weg.


.

:wink:
Mr. Demmel
Member
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 06 aug 2008, 19:22

Kanter schreef:
droopy schreef:Er gaan er ook veel zijn die hier pas terecht komen nadat ze problemen hebben en een oplossing zoeken en dus niet wisten dat er valse reclame was, geen support, .... En die kunnen dan niet meer zomaar weg.


.

:wink:


Idd, wist ik veel dat dit VOIP was... 'telefonie en internet' , ze vermelden nergens VOIP dat totaal niet op punt staat. Pas als ik weken moest wachten op de activatiebrief ben ik hier terecht gekomen. TE LAAT :P
lugho
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 03 jul 2008, 14:12
Bedankt: 2 keer

Alleen mensen die slechte ervaringen hebben met Dommel zal men hier zien, daarom lijkt het, als men enkel dit forum leest, dat Dommel echt slecht is.

Daarom even een positieve reactie. Ik ben woensdag overgeschakeld van Netconnect naar Homeconnect. Ik heb het advies uit dit forum gelezen en geduld uitgeoefend en hoewel het meer dan een dag heeft geduurd, werkt alles nu perfect bij mij. De snelheidsverhoging is er nog niet, maar ik ben zeker dat die er zal komen. Dommel is maar een klein bedrijf dus ik verwacht geen wonderen. De twee maal dat ik hen heb gebeld ben ik goed geholpen geweest, dus zelfs over de helpdesk kan ik niet klagen.

Mijn advies is: Relax, ze doen hun best.
Kanter
Member
Member
Berichten: 76
Lid geworden op: 28 mar 2007, 12:32

Het is vooral dat er zo zoveel misloopt. Ik weet dat elke overstap problemen kunnen voorkomen, maar een overstap bij hetzelfde bedrijf zou m.i. toch veel beter moeten kunnen. Dommel is er gewoon nog niet goed voorbereid:

- activatiebrief pas na bijna 2 maand gekregen (brief gemaild, maar 'kwijt')
- telefoon Telenet niet overgezet
- tijdens de installatie kreeg ik 3 errors die ik zonder dit forum nooit had kunnen oplossen
- nog geen eigen domeinnaam
- NetConnect betaald en toch HomeConnect rekening
- eerst geen gratis maand, moeten voor bellen, nu opgeschoven, dus moet je nog in't oog houden
- bellen naar Helpdesk lukt vaak niet (gewoon disconnect na een tijd), nu sinds m'n telefoon werkt wel, maar alsnog lang wachten

Side note: ik heb zelf ook op een contact center gewerkt en Dommel is best wel goed hoor, ze moeten enkel dringend wat mensen aannemen ;)

Nu eenmaal het werkt, ben ik tevreden!

Het is gewoon een lange weg geweest met alle ongemakken van dien.
The_One_be
Pro Member
Pro Member
Berichten: 232
Lid geworden op: 27 nov 2007, 10:37

sithlord2 schreef:- Klacht neerleggen bij de reclamecommissie voor de geadverteerde diensten die niet beschikbaar zijn.


Sithlord2, ik snap echt niet wat jij met die reclame commisie wilt doen. Ik kan begrijpen dat je klachten hebt over slechte service en slechte communicatie of andere zaken waarvoor je een klacht bij de ombudsman kan neerleggen maar voor zover ik kan zien zie ik dus geen misleiding in hun product-advertentie pagina's waarvoor je in je gelijk gesteld zou worden bij de reclamecommissie.
A post without a signature is like a fish without a bike
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
The_One_be
Pro Member
Pro Member
Berichten: 232
Lid geworden op: 27 nov 2007, 10:37

liger schreef:
Special_K schreef:Als je niet tevreden bent met de service die je krijgt bij je provider moet je gewoon opstappen punt

Niet akkoord, je moet leveren wat je adverteert.
EN zoals gezegd je kan niet zomaar opstapper als je nog een jaarcontract hebt


Gewoon een aangetekende brief sturen en stellen dat je Dommel in gebreke stelt en ze een redelijke termijn (ik denk minimum 14dagen) geven om de problemen op te lossen. Indien de problemen aanhouden zal het contract onbonden worden volgens artikel zoveel in het contract.

Dit is volgens mij wettelijk en de manier om je jaarcontract zonder extra kosten te ontbinden indien het je voeten uithangt. Je moet de ontbinding clausules maar eens nakijken.
A post without a signature is like a fish without a bike
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
The_One_be
Pro Member
Pro Member
Berichten: 232
Lid geworden op: 27 nov 2007, 10:37

Jippe schreef:een vraagske: als je het homeconnectpakket hebt gekocht, en je kan enkel een snelheidsverhoging krijgen via VDSL2, dat dommel ook zou gaan aanbieden, kan de siemens modem dit aan of dient men een nieuwe modem te gaan kopen? Of hoe zit dat eigenlijk?


Voor zover ik weet zijn die VDSL2 abbo's internet only terwijl homeconnect Internet + VOIP Telefoon is
We zullen meer weten als de formule's op hun homepagina staat.
A post without a signature is like a fish without a bike
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
droopy
Pro Member
Pro Member
Berichten: 329
Lid geworden op: 22 mei 2008, 20:48

waarom moet het altijd met opzeggen van een contract zijn. Ik ben zeker dat iedereen hier tevreden is van het product als het werkt dus de meeste willen niet weg ze willen gewoon betere service, betere communicatie en ijveren gewoon dat dommel daarin beter wordt.
Jimmypop
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 49
Lid geworden op: 06 jul 2008, 22:02

droopy schreef:waarom moet het altijd met opzeggen van een contract zijn. Ik ben zeker dat iedereen hier tevreden is van het product als het werkt dus de meeste willen niet weg ze willen gewoon betere service, betere communicatie en ijveren gewoon dat dommel daarin beter wordt.


Dit kan ik alleen maar bijtreden
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

Special_K schreef:Als je niet tevreden bent met de service die je krijgt bij je provider moet je gewoon opstappen punt


Wow wat ben jij een goede probleem oplosser. Als er problemen zijn moet je ze gewoon niet vermeiden of ze worden groter en erger. En eerlijk gezegd is er geen andere plaats waar mensen kunnen gaan. Dus argument begint een beetje afgezaagd te worden. Ik ben bij elke grote provider geweest en VOELDE me zwaar afgeript hoe komt dit? Dommel heeft het enige acceptabele formules waarvoor ik met plezier wil betalen. Ze moeten terug wakker gemaakt worden en terug de dommel worden dat ze waren met tevreden klanten die de duopolisten pijn doen.

cloink schreef:Zouden we niet eens eerst iets doen aan de gebrekkige (of zeg maar quasi onbestaande) support? Dat lijkt me een opstand veel waardiger!


Zolang de producten goed en volledig werken wordt de helpdesk niet overbelast zoals nu het geval is. Dus ik raad ze aan Eerst hun problemen op te lossen zodat de helpdesk een pak minder wordt gestrest om dan op hun gemak uit te breiden.

sithlord2 schreef:Ik blijf bij mijn punt dat we het via de wettelijke manier moeten doen.

Een petitie of website heeft geen enkel nut. Dommel gaat er eens goed mee lachen.


Ik ook natuurlijk. Ik denk dat ik gewoon het verkeerde woord heb gebruikt dat mensen een beetje ongemakkelijk heeft gemaakt. Sorry!

Als je ideen hebt deel ze ;).

Prototype schreef:De mensen die al bij Dommel waren begrijp ik nog een beetje. (Hoewel die ook gewoon kunnen overstappen naar een eerlijke provider die enkel adverteert met producten die ze ook echt kunnen leveren))

Maar die "nieuwkomers" die hier al weken lezen dat dommel miserie is en toch nog overstappen naar Dommel begrijp ik langst geen kanten.
Het lijkt wel alsof die zijn overgestapt naar Dommel met het gedacht van eens goed te kunnen klagen en zagen.


Kan je de mensen met problemen niets verwijten aub want het is niet hun schuld. Ik ben zelf geen "nieuwe" klant zoals je dat mooi zegt maar ookal ben ik nieuwe klant ik verwacht tot dat wat ik koop potverdekke werkt of het om een auto gaat of een stuk speelgoed van 5€. Als we in een wereld leven waar alles onzeker is wat je koopt dan was het al snel chaos. Als Telenet of Belgacom opeens onderging dan zou ik jou reactie is willen lezen, dan denk ik dat je anders zal piepen.

lugho schreef:Alleen mensen die slechte ervaringen hebben met Dommel zal men hier zien, daarom lijkt het, als men enkel dit forum leest, dat Dommel echt slecht is.


Ja, en waarom denk je lugho? Omdat ze geholpen willen worden nadat dommel het niet kan. Ik help ze met plezier tot ik mijn eigen limiet bereik in wat ik kan doen. De meeste "problemen" die dommel ondervind zijn om te beginnen intern. Ik snap niet hoe moeilijk het is om hun factuursysteem te hernieuwen met ene die met meer zaken rekening houd. Of hoe ze niet strenger tegen belgacom kunnen zijn. Ze hebben mss een advocaten leger maar als je gelijk hebt dan heb je gelijk (natuurlijk is dat niet altijd het geval).
Prototype
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 49
Lid geworden op: 19 mar 2008, 22:33

broli schreef:
Prototype schreef:De mensen die al bij Dommel waren begrijp ik nog een beetje. (Hoewel die ook gewoon kunnen overstappen naar een eerlijke provider die enkel adverteert met producten die ze ook echt kunnen leveren))

Maar die "nieuwkomers" die hier al weken lezen dat dommel miserie is en toch nog overstappen naar Dommel begrijp ik langst geen kanten.
Het lijkt wel alsof die zijn overgestapt naar Dommel met het gedacht van eens goed te kunnen klagen en zagen.


Kan je de mensen met problemen niets verwijten aub want het is niet hun schuld. Ik ben zelf geen "nieuwe" klant zoals je dat mooi zegt maar ookal ben ik nieuwe klant ik verwacht tot dat wat ik koop potverdekke werkt of het om een auto gaat of een stuk speelgoed van 5€. Als we in een wereld leven waar alles onzeker is wat je koopt dan was het al snel chaos. Als Telenet of Belgacom opeens onderging dan zou ik jou reactie is willen lezen, dan denk ik dat je anders zal piepen.


Dus als jij iets koopt waarvan je hebt gelezen (en weet) dat het brol is, verwacht jij dat het bij u geen brol gaat zijn?
Ik wil Dommel hier zeker niet verdedigen, want moest ik bij hun een abo hebben lopen, zou ik alles doen om er onderuit te geraken. Ik zou dan een brief schrijven om ze in gebreke te stellen, en een verbreking van het contract eisen ipv petitie's e.d.
broli schreef:Als Telenet of Belgacom opeens onderging dan zou ik jou reactie is willen lezen, dan denk ik dat je anders zal piepen.

Voor mijn part mogen die 2 ontploffen. :wink:
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

Dat is het punt niet echt. Mensen willen dommel ze willen een correcte product met correcte service. Ik wil niet dat dommel ondergaat het heeft de beste aanbieding. Maar ze zijn heel erg achter uit gegaan. Ik zou graag willen dat ze terug de dommel worden van vroeger. Het feit dat mensen doelbewust een abo starten bij ze wetend de problemen bewijst dit.
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

broli op die 3 jaardat ik dommel heb zijn ze voor mij persoonlijk alleen maar vooruit gegaan hoor.
Ik heb niet te klagen over hun product maar ik ben dan ook nog niet overgeschakeld op homeconnect omdat ik in de toekomst toch niet kan overgeschakeld worden naar adsl2+.
Er zullen nog genoeg mensen zijn die nu wat te snel overgeschakeld zijn en later gaan te horen krijgen dat ze geen gebruik kunnen maken van adsl2+ en dan zit je daar met die verkeerde aankoop. :roll:
Ik wacht wel rustig af. :lol:
sithlord2
Member
Member
Berichten: 58
Lid geworden op: 13 aug 2008, 09:36

The_One_be schreef:
sithlord2 schreef:- Klacht neerleggen bij de reclamecommissie voor de geadverteerde diensten die niet beschikbaar zijn.


Sithlord2, ik snap echt niet wat jij met die reclame commisie wilt doen. Ik kan begrijpen dat je klachten hebt over slechte service en slechte communicatie of andere zaken waarvoor je een klacht bij de ombudsman kan neerleggen maar voor zover ik kan zien zie ik dus geen misleiding in hun product-advertentie pagina's waarvoor je in je gelijk gesteld zou worden bij de reclamecommissie.


Sorry maar ik heb dit al enkele keren gezegd in het forum, en ik ga de redenen niet nog eens herhalen. Lees de thread over "valse reclamevoering".
Jippe
Plus Member
Plus Member
Berichten: 128
Lid geworden op: 09 sep 2007, 22:20

broli op die 3 jaardat ik dommel heb zijn ze voor mij persoonlijk alleen maar vooruit gegaan hoor.
Ik heb niet te klagen over hun product maar ik ben dan ook nog niet overgeschakeld op homeconnect omdat ik in de toekomst toch niet kan overgeschakeld worden naar adsl2+.
Er zullen nog genoeg mensen zijn die nu wat te snel overgeschakeld zijn en later gaan te horen krijgen dat ze geen gebruik kunnen maken van adsl2+ en dan zit je daar met die verkeerde aankoop. Rolling Eyes
Ik wacht wel rustig af. Laughing

Is het dan niet aan Dommel om je te waarschuwen dat je geen adsl2+ kan hebben? In feite zou homeconnect dan ook niet mogen verkocht worden aan hen waar geen adsl2+ mogelijk is. Hoe kan je anders als dommel-klant te weten komen of je al dan niet adsl2+ kan hebben? Hun website zegt het toch, als je op telefoonnr zoekt, of op adres.

Wat hier de meesten stoort is dat ze homeconnect al konden kopen vanaf mei 2008, de activatie konden uitvoeren vanaf half juni, en dat ze al konden, volgens de reklame, genieten van 12Mbits vanaf 1 juli 2008. We zijn nu 5 september 2008 en blijkbaar is er nog geen homeconnecter die de 12Mbits heeft, maar de andere dommel-abo's konden de voorbije weken de speedpack kopen en hebben de snelheid al: met andere woorden laat dommel de homeconnecters in de kou staan. Zelfs de update van de homelink laat op zich wachten.
Hoog tijd dat Dommel dus er werk van maakt, de homeconnecters op de hoogte brengt via email: de eenvoudigste én gemakkelijkste weg.
GunSmoke007
Pro Member
Pro Member
Berichten: 236
Lid geworden op: 10 jul 2008, 14:49
Locatie: Puurs
Bedankt: 5 keer

Jimmypop schreef:
droopy schreef:waarom moet het altijd met opzeggen van een contract zijn. Ik ben zeker dat iedereen hier tevreden is van het product als het werkt dus de meeste willen niet weg ze willen gewoon betere service, betere communicatie en ijveren gewoon dat dommel daarin beter wordt.


Dit kan ik alleen maar bijtreden


Dit treed ik ook bij, een product dat op internet staat met zijn eigenschappen, moet op zijn minst die eigenschappen uitvoeren.
Als je een radio koopt waar geen muziek uit komt, of een auto die achteruit rijd ipv vooruit dan kan en moet je klagen.

Ivm de helpdesk dat is een ander paar mouwen, daar heb je niks voor betaald, je kan alleen hopen dat ze hun best doen om je zo goed mogelijk te helpen.

Kortom, hun product MOET compleet zijn zoals ze aanduiden op hun web. Maar hun diensten doen ze infeite hoe ze zelf willen, maar als dit slecht is worden ze daar zelf het slachtoffer van
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”