Dommel maakt 'reclame' op hun website bij het Homeconnect abonnement met de zogenaamde comfortdiensten :
Alle comfortdiensten gratis zoals bv. nummer-weergave, uitgebreid antwoordapparaat, doorschakeling, signaal tweede oproep, …
Kan er mij iemand vertellen hoe ik bvb de nummer-weergave van de oproeper kan te zien krijgen of hoe ik het antwoorapparaat kan activeren?
Dommel & comfortdiensten
-
- Premium Member
- Berichten: 719
- Lid geworden op: 21 nov 2005, 14:17
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 18 keer
Als ik me niet vergis zit er in de homelink software een aantal opties om dergelijke dingen in te schakelen.
Ik word deze week aangesloten .. spreek dus niet uit ervaring maar ik heb het ergens op dit forum zien staan in enkele screenshots (zoek mr even naar een topic met screenshots in op dit forumonderdeel)
Ik word deze week aangesloten .. spreek dus niet uit ervaring maar ik heb het ergens op dit forum zien staan in enkele screenshots (zoek mr even naar een topic met screenshots in op dit forumonderdeel)
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
Ik heb vorige week met Dommel aan de lijn gehangen ivm enkele problemen hier, en daarbij ook nog het een en ander gevraagd, dit tot dat mijn pa|go-krediet opgebeld was. (AAn 3€ de minuut gaat dit vlug)
Ben onderandere te weten gekomen dat het normaal is dat de homeconnect software niet helemaal correct werkt. Zeker aan het tabblad van de lijninstellingen. Hier wordt aan gewerkt zeggen ze en de komende 2 weken kunnen we een software-update verwachten, waarbij we terug aan de instellingen van onze telefoon kunnen werken.
Nu geeft dit tabblad een foutmelding.
Ook zal de login voor klanten op de website zelf bijgewerkt worden. Alles moet nog geupdated worden.
Nummerweergave werkt bij mij. Ook heb ik de eerste keer in het tabblad lijninstellingen enkele opties kunnen aanvinken waarbij er niet meer kan gebeld worden nr buitenlandse en betaalnummers. Jammer genoeg zijn die functies nu onbereikbar tot de update.
Ben onderandere te weten gekomen dat het normaal is dat de homeconnect software niet helemaal correct werkt. Zeker aan het tabblad van de lijninstellingen. Hier wordt aan gewerkt zeggen ze en de komende 2 weken kunnen we een software-update verwachten, waarbij we terug aan de instellingen van onze telefoon kunnen werken.
Nu geeft dit tabblad een foutmelding.
Ook zal de login voor klanten op de website zelf bijgewerkt worden. Alles moet nog geupdated worden.
Nummerweergave werkt bij mij. Ook heb ik de eerste keer in het tabblad lijninstellingen enkele opties kunnen aanvinken waarbij er niet meer kan gebeld worden nr buitenlandse en betaalnummers. Jammer genoeg zijn die functies nu onbereikbar tot de update.
Het tabblad lijninstellingen werkt weer in de dommelsoftware!
Voorlopig kan je alleen nog maar signaal 2de oproep, doorschakeling, budget , geblokkeerde nummers en nummerwergave bewerken.
Nog geen antwoordapparat ter beschikking.
Voorlopig kan je alleen nog maar signaal 2de oproep, doorschakeling, budget , geblokkeerde nummers en nummerwergave bewerken.
Nog geen antwoordapparat ter beschikking.
het is wel vreemd
ik heb 2 telefoons, op de ene GEEN nummerweergave en op de andere WEL,(vroeger met BGC op alle 2) zou mij verwonderen dat het iets met de soft te maken heeft
die ene tel geeft zelfs verschillende keren een andere tijd aan.
vroeger kon ik met die ene tel SMS ontvangen, weet niet of dat nu ook nog kan, want kan nog niet gebeld worden door GSM (Mobistar) wel al door een BGC nummer
heb nog iets te vragen
op de site staat 5 emailadressen " [email protected]"
als je een emailadres wil aanmaken komt er [email protected]
want nu kan ik nog emails ontvangen, maar geen versturen "[email protected]"
ik heb 2 telefoons, op de ene GEEN nummerweergave en op de andere WEL,(vroeger met BGC op alle 2) zou mij verwonderen dat het iets met de soft te maken heeft
die ene tel geeft zelfs verschillende keren een andere tijd aan.
vroeger kon ik met die ene tel SMS ontvangen, weet niet of dat nu ook nog kan, want kan nog niet gebeld worden door GSM (Mobistar) wel al door een BGC nummer
heb nog iets te vragen
op de site staat 5 emailadressen " [email protected]"
als je een emailadres wil aanmaken komt er [email protected]
want nu kan ik nog emails ontvangen, maar geen versturen "[email protected]"
Laatst gewijzigd door kawe 14 jul 2008, 21:39, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Plus Member
- Berichten: 123
- Lid geworden op: 15 jun 2008, 11:46
als je klant bent bij dommel kan je een "@dommel.be" aanmaken, maar met homeconnect, waar je (binnekort) je eigen domein kan aanmaken, kan je dan een "@domeindatjegekozenhebt.be" aanmakenkawe schreef: heb nog iets te vragen
op de site staat 5 emailadressen " [email protected]"
als je een emailadres wil aanmaken komt er [email protected]
want nu kan ik nog emails ontvangen, maar geen versturen "[email protected]"
Dit "@domeindatjegekozenhebt.be" zal nog enkele weekjes duren. HEb voorlopig via homeconnect een "@dommel.be" aangemaakt. Dit tot de overschakeling.b012145214 schreef:als je klant bent bij dommel kan je een "@dommel.be" aanmaken, maar met homeconnect, waar je (binnekort) je eigen domein kan aanmaken, kan je dan een "@domeindatjegekozenhebt.be" aanmakenkawe schreef: heb nog iets te vragen
op de site staat 5 emailadressen " [email protected]"
als je een emailadres wil aanmaken komt er [email protected]
want nu kan ik nog emails ontvangen, maar geen versturen "[email protected]"
Kan je niet via webmail van skynet versturen?kawe schreef: heb nog iets te vragen
op de site staat 5 emailadressen " [email protected]"
als je een emailadres wil aanmaken komt er [email protected]
want nu kan ik nog emails ontvangen, maar geen versturen "[email protected]"
Of maak gewoon een "@dommel.be"-mail aan en configureer je mailbox. Dan kan je terug verzenden!
- cloink
- Elite Poster
- Berichten: 3515
- Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 137 keer
- Contacteer:
<slightly offtopic>b012145214 schreef:kan je dan een "@domeindatjegekozenhebt.be" aanmaken
Even iets doorgeven dat ik pas zelf redelijk recent ontdekt heb...
Als je een voorbeelddomein wil gebruiken op publieke plaatsen (lees: waar spambots aankunnen), dien je example.com (of .net/.org) te gebruiken. Deze domeinnamen zijn eigendom van ICANN en specifiek bedoeld om te gebruiken als... voorbeeld. Zo bezorg je de eigenaar van "domeindatjegekozenhebt.*" geen onnodige spam.
(al is dit specifieke domein nu wel (nog) niet geregistreerd, maar soit...)
</slightly offtopic>
ooh. shiny.