Ja jongens, sorry maar nogmaals..

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Fireblade
Premium Member
Premium Member
Berichten: 521
Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
Locatie: Ninove
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 15 keer

Een paar vraagjes om over te schakelen van Telenet naar Dommel Homeconnect, wegens onzekerheid van mijn ma.

Wij zouden dus inderdaad willen overschakelen naar Dommel Homeconnect. Wij hebben nu Telenet internet, telefonie en digitale tv. Ik had begrepen dat je digital tv gemakkelijk kan combineren met dommel homeconnect. Nu had ik een vraagje over de telefonie, namelijk: de mogelijkheid om je nummer te behouden.

Als je bij telenet de telefonie opzegt, is de opzegtermijn dan ook 30 dagen? Zoja, hoe gaat het in zijn werk om je nummer te behouden? moet je dit dan ook aan telenet zeggen of gebeurt het op een andere manier?

2de vraagje, als je de activatie-aanvraag verstuurt via de wizard, hoelang duurt dit dan vooraleer je de activatie(brief) effectief krijgt?

Trouwens, naar welk nummer moet je bellen om telenet op te zeggen? en houden ze je daar ook aan het lijntje of niet? :p

Vele malen dank bij voorbaat.
To download or not to download, that's the question.
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Gewoon je internet en telefonie opzeggen bij Telenet. Uitdrukkelijk vermelden dat je digitale tv wenst te behouden.

Ivm het nummerbehoud heb ik geen ervaring en nog niks gehoord voor Telenet zelf hier op dit forum. Kunnen andere mensen dit bevestigen? Je nummer behouden van bij Belgacom werkt alleszins wel.

Je belt best even met dommel en vraag of het nummerbehoud ook bij Telenet van toepassing is. Ik veronderstel van wel...

Je andere vragen kan je makkelijk opzoeken. Telenet heeft ook een website éh.

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Fireblade
Premium Member
Premium Member
Berichten: 521
Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
Locatie: Ninove
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 15 keer

'k weet het, maar luiheid slaat toe :p
EDIT: verontschuldiging, verander luiheid maar naar moeheid.

en ja, als ik bel naar klantendienst zal ik het wel weten he.
Laatst gewijzigd door Fireblade op 25 jun 2008, 01:57, 1 keer totaal gewijzigd.
To download or not to download, that's the question.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

U bent het beste dat u internet &telefoon opzegt bij Telenet via aangetekend schrijven, ik denk zelfs dat dit zo verplicht is bij Telenet.
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Fireblade schreef:'k weet het, maar luiheid slaat toe :p

en ja, als ik bel naar klantendienst zal ik het wel weten he.
Dat had ik ook al door. Luie mensen worden hier dan ook minder snel geholpen :p

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Fireblade
Premium Member
Premium Member
Berichten: 521
Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
Locatie: Ninove
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 15 keer

dan duurt het dus weer enkele dagen langer (met aangetekend schrijven) met als gevolg dat we nog enkele dagen langer met telenet zitten?
To download or not to download, that's the question.
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

De tijd die je nam om je bericht te posten en je had al je brief opgemaakt in Word en uitgeprint, in een envelope gestoken, dichtgeplakt en klaar om op te sturen.

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Fireblade
Premium Member
Premium Member
Berichten: 521
Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
Locatie: Ninove
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 15 keer

Dat leek me niet echt een vriendelijke reactie.. mijn excuses als dit wel het geval is.

Ik denk dat ik maar eerst naar dommel bel, stel u voor dat het niet werkt sta ik daar dan ook.
To download or not to download, that's the question.
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

fireblad uw vragen heb ik al tig keer beantwoord check is

http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... 36&start=0


van luiheid ben ik niet gediend.. ook niet 'topic openen om te openen'.. terwijl er 2 grote threads zijn over dit onderwerp...


en ja dit is lastig/half motiverend bedoelt. als je gaat overschakelen ga je ook wat werk te wachten staan.. dus kun je nu ook al beginnen met minder lui te zijn.


Fireblad, sarcastische toon ontgaat u? Maar komaan hé de search levert meteen hits, er zijn 2 grote topics met 1 van de twee een kleine faq waar uw vragen in beantwoordt worden.. beetje inzet mogen we toch verwachten
Laatst gewijzigd door icekiller2k6 op 24 jun 2008, 22:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Fireblade
Premium Member
Premium Member
Berichten: 521
Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
Locatie: Ninove
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 15 keer

Man man.. ge zevert ne keer en ze doen hier direct lastig. 't is de laatste keer dat ik hier iets gevraagd heb. Als jullie overal zo chagrijnig doen.. amai zeg.

Laat al maar, ik zal alles wel zelf doen. :|

Smijt er maar een slot op.
To download or not to download, that's the question.
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Typisch 9lives.be kerels die al jaaaaaren Telenet hebben 8)

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Fireblade
Premium Member
Premium Member
Berichten: 521
Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
Locatie: Ninove
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 15 keer

Ken schreef:Typisch 9lives.be kerels die al jaaaaaren Telenet hebben 8)


Ik zit niet op 9lives..
EDIT: En wij hebben slechts 18 maanden Telenet. Typisch een voorbeeld van verkeerde inschatting?

Ik vraag gewoon zo vriendelijk mogelijk informatie en jullie bijten ineens mijn neus af. Als het vervelend is dat ik iets vraag, zeg het dan gewoon.

Ik wil gewoon zekerheid. ik wil niet dat er iets gebeurt zodat onze telefoonnummer vervalt of we een rekening van honderden euro krijgen, wij kunnen ons dat niet permitteren.
Laatst gewijzigd door Fireblade op 25 jun 2008, 02:01, 1 keer totaal gewijzigd.
To download or not to download, that's the question.
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Door nog te posten zal je binnen 2 weken nog geen Dommel hebben hoor.
Nee maar ik bedoel dat er al vele vragen reeds beantwoord zijn in verschillende topics, er is een zoekfunctie op deze prachtige site en ik adviseer je dan ook om die nuttig te gebruiken.

Eerst informatie verzamelen voor jezelf en dan pas met constructieve vragen afkomen zal ook veel andere mensen helpen.

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Fireblade schreef:Een paar vraagjes om over te schakelen van Telenet naar Dommel Homeconnect, wegens onzekerheid van mijn ma.

Wij zouden dus inderdaad willen overschakelen naar Dommel Homeconnect. Wij hebben nu Telenet internet, telefonie en digitale tv. Ik had begrepen dat je digital tv gemakkelijk kan combineren met dommel homeconnect. Nu had ik een vraagje over de telefonie, namelijk: de mogelijkheid om je nummer te behouden.

Als je bij telenet de telefonie opzegt, is de opzegtermijn dan ook 30 dagen? Zoja, hoe gaat het in zijn werk om je nummer te behouden? moet je dit dan ook aan telenet zeggen of gebeurt het op een andere manier?

2de vraagje, als je de activatie-aanvraag verstuurt via de wizard, hoelang duurt dit dan vooraleer je de activatie(brief) effectief krijgt?

Trouwens, naar welk nummer moet je bellen om telenet op te zeggen? en houden ze je daar ook aan het lijntje of niet? :p

Vele malen dank bij voorbaat.
Je kan Telenet DigiTV inderdaad behouden, het zijn gescheiden media he. Gewoon je pack (als je een pack hebt) opzeggen en overschakelen naar gewone regular Idtv.

De opzegtermijn is telkens 31 dagen. Om je nummer te behouden denk ik dat je eerst je homeconnect moet aangevraagd zijn, dan pas mag je je telenet opzeggen, anders kun je je nummer niet behouden. De eerste maand homeconnect is sowieso gratis, dus je gaat geen 100 EUR per maand moeten betalen.

Die duratie van de activatiebrief weet eigenlijk niemand, de early-adopters hebben blijkbaar enige tijd moeten wachten.

Bellen om op te zeggen hoef je niet, gewoon je opzegbrief opsturen naar Telenet NV
Liersesteenweg 4
2800 Mechelen
mét aangetekend schrijven en bevestiging van ontvangst.
Fireblade
Premium Member
Premium Member
Berichten: 521
Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
Locatie: Ninove
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 15 keer

Heel bedankt voor het antwoord. :-)

EDIT: Ik dacht trouwens niet dat het ergens vermeld staat wat de werkwijze is om van telenet je nummer te behouden naar dommel. Dus ben ik in fout met mijn vraag te stellen in dat geval?
To download or not to download, that's the question.
anubis
Starter
Starter
Berichten: 11
Lid geworden op: 21 jun 2008, 10:01

Alles was bij mij binnen de 30 dagen afgerond. (aangevraagd einde mei)
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

Fireblade schreef:
EDIT: Ik dacht trouwens niet dat het ergens vermeld staat wat de werkwijze is om van telenet je nummer te behouden naar dommel. Dus ben ik in fout met mijn vraag te stellen in dat geval?


http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... 36&start=0
1ste mini faq antwoord dat ik geschreven heb.
Fireblade
Premium Member
Premium Member
Berichten: 521
Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
Locatie: Ninove
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 15 keer

Ik kan verkeerd zijn of blind zijn, maar er staat niet in of je eerst je telenet mag opzeggen en dan in de activatiewizard nummerbehoud moet kiezen, of je eerst die activatiewizard moet doorlopen en dan pas telenet opzeggen.
To download or not to download, that's the question.
Genghis
Pro Member
Pro Member
Berichten: 227
Lid geworden op: 08 dec 2003, 21:32

Misschien ook handig om te weten:
Als ge u telenet internet opzegt, dan denkik niet da de interactieve diensten van uw digibox/corder/hd-whatever nog gaan werken. Die hebben namelijk internet nodig (alsik ier de kabel uittrek dan werkt er bijna nix meer) en ik heb zo het vermoeden dat internet bij alternatieve provider u ni gaat kunnen helpen 8) .

Ivm opzegging: Ge belt, ge zegt da ge product X wilt opzeggen, en vraagt om brief te sturen. Ze sturen u dan een standaardbrief met daarbij nen brief da ge aangetekend moet opsturen. Op die manier zijt ge zeker da alles in den brief staat dat er van telenet moet staan.

Die wizzard waar ge over spreekt da zegt me niks, nu ik heb ook geen ervaring met dommel, maar vanuit een puur logisch standpunt zou ik eerst de wizzard doorlopen en nummerbehoud kiezen, en dan pas opzeggen.
Ten eerste zodat je niet zonder inet/telefoon valt voor weken, zoniet maanden (dommel kennende), maar daarnaast ook om achteraf discussies te voorkomen, als je al opzegt is dat nummer mss niet meer van jou...
byter
Pro Member
Pro Member
Berichten: 335
Lid geworden op: 02 dec 2003, 14:50
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 6 keer

Genghis schreef:Misschien ook handig om te weten:
Als ge u telenet internet opzegt, dan denkik niet da de interactieve diensten van uw digibox/corder/hd-whatever nog gaan werken. Die hebben namelijk internet nodig (alsik ier de kabel uittrek dan werkt er bijna nix meer) en ik heb zo het vermoeden dat internet bij alternatieve provider u ni gaat kunnen helpen 8) .


De interactiviteit loopt via de modem van telenet maar staat los van het internet, je kan dus perfect dommel homeconnect nemen en nog steeds 'genieten' van interactieve digitale tv van telenet. (zoals lord utopia had gepost).
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Genghis schreef:Misschien ook handig om te weten:
Als ge u telenet internet opzegt, dan denkik niet da de interactieve diensten van uw digibox/corder/hd-whatever nog gaan werken. Die hebben namelijk internet nodig (alsik ier de kabel uittrek dan werkt er bijna nix meer) en ik heb zo het vermoeden dat internet bij alternatieve provider u ni gaat kunnen helpen 8) .

Ivm opzegging: Ge belt, ge zegt da ge product X wilt opzeggen, en vraagt om brief te sturen. Ze sturen u dan een standaardbrief met daarbij nen brief da ge aangetekend moet opsturen. Op die manier zijt ge zeker da alles in den brief staat dat er van telenet moet staan.

Die wizzard waar ge over spreekt da zegt me niks, nu ik heb ook geen ervaring met dommel, maar vanuit een puur logisch standpunt zou ik eerst de wizzard doorlopen en nummerbehoud kiezen, en dan pas opzeggen.
Ten eerste zodat je niet zonder inet/telefoon valt voor weken, zoniet maanden (dommel kennende), maar daarnaast ook om achteraf discussies te voorkomen, als je al opzegt is dat nummer mss niet meer van jou...


Dit vormt geen enkel probleem,ikzelf heb een dommel cityconnect abonnement en een telenet HD digicorder ,ik kan de interactieve diensten van deze gewon gebruiken(interactieve tv gids -films bestellen,...)
Genghis
Pro Member
Pro Member
Berichten: 227
Lid geworden op: 08 dec 2003, 21:32

byter schreef:De interactiviteit loopt via de modem van telenet maar staat los van het internet, je kan dus perfect dommel homeconnect nemen en nog steeds 'genieten' van interactieve digitale tv van telenet. (zoals lord utopia had gepost).


Strange, hier steekt hij gewoon op de switch van telenet vlak na de modem.
Steek ik hem in op mijn router (die na de switch staat), of op andere ISP, dan is het ne no-go.
Ik kan dan alleen nog maar zaken checken die ik zelf heb opgenomen, maar geen 'net gemist' meer opvragen bvb...
Alsik bij instellingen ga kijken krijgt hij (hd digicorder) een IP, en mijne router beweert da er luttele kb's over de lijn gaan, en toch werkt het niet...

EDIT: in tussentijd heeft fieldoxide al bevestigd dat het bij hem wel werkt... Very strange!
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Genghis, tis coax éh, als er een modem hangt krijg je zowieso een IP en zullen al die digi diensten nog werken. Je zal dan enkel maar één IP krijgen voor je digibox en geen 2de of 3de voor je Internet. Als je alles opzegt zullen ze je kabel op straat loskoppelen, that's it.

Je probleem zal waarschijnlijk niet liggen aan het feit dat je Internet nodig hebt voor digi diensten want er is gewoonweg Internet nodig punt. Dus je mag zeker je Internet opzeggen want je Digirecorder/Digibox krijgt zowieso een IP toegewezen.


N.B.
Ben hier al praktisch een maand en een half gratis aan het surfen op Telenet (op 't werk), ze hebben alles opgeleverd en geïnstalleerd van modem en versterker maar we hebben ons contract nog niet opgestuurd. Het enigste dat ze gefactureerd hebben is het spannen van een luchtleiding naar de elektriciteitspaal. Vrijdag wordt onze nieuwe router geleverd en kunnen we eindelijk op beide Belgacom & Telenet werken.

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Fireblade
Premium Member
Premium Member
Berichten: 521
Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
Locatie: Ninove
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 15 keer

heh? ik heb hier eens rondgelezen, maar ik snap het niet helemaal :eek: moet je nu via pc bellen of kan je nu gewoon je traditionele telefoon gebruiken bij homeconnect :???:
To download or not to download, that's the question.
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

traditionele telefoon...
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Fireblade schreef:heh? ik heb hier eens rondgelezen, maar ik snap het niet helemaal :eek: moet je nu via pc bellen of kan je nu gewoon je traditionele telefoon gebruiken bij homeconnect :???:
Je kan beide gebruiken.

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Fireblade
Premium Member
Premium Member
Berichten: 521
Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
Locatie: Ninove
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 15 keer

ok, mijn excuses voor de vraag en dankuwel voor het antwoord.
To download or not to download, that's the question.
Fireblade
Premium Member
Premium Member
Berichten: 521
Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
Locatie: Ninove
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 15 keer

Ik moet zeggen dat de helpdesk van dommel zeer goed bereikbaar is.. :roll:

3x gebeld, gesprek beëindigd omdat 'het nummer die u gebeld heeft, antwoordt niet'. -_-

Betaalnummer 0903 zal meer succes hebben zeker? of is het daar even erg?

EDIT: 7 keer reeds gebeld, om rond 18u05 te horen te krijgen dat hun helpdesk gesloten is.

Toen ik hoorde dat de 0903-nummer 'maximaal 1,50 euro per minuut' kostte, legde ik meteen de hoorn neer.
Laatst gewijzigd door Fireblade op 26 jun 2008, 22:31, 1 keer totaal gewijzigd.
To download or not to download, that's the question.
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

huh? gewoon 070 nr bellen..
Fireblade
Premium Member
Premium Member
Berichten: 521
Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
Locatie: Ninove
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 15 keer

Dat is het nu net.. ik heb al 27 minuten aan de lijn gehangen zonder resultaat.
To download or not to download, that's the question.
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

ik was op 3min binnen... ze hebben me wel '15min' laten wachten om te zeggen dat de lijntest niet lukt... en ze dus een technieker gaan langs sturen...
Fireblade
Premium Member
Premium Member
Berichten: 521
Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
Locatie: Ninove
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 15 keer

En een technieker kost ook geld zeker..?
To download or not to download, that's the question.
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

Fireblade schreef:En een technieker kost ook geld zeker..?


enkel als het mijn fout is.. Wat het sowieso niet is ;) ik heb een kabel die uit mijn voortuin komt (telefoonkabel) en daar zit 0,0 voltage op.. dus betekend dat tussen centrale & mijn voorhof iets moet gebeurt zijn ( ze hebben hier veel werken verricht.. stroomkabels.. nieuwe wijk achterin etc..) dus zullen ze de kabel ergens beschadigd hebben.
Fireblade
Premium Member
Premium Member
Berichten: 521
Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
Locatie: Ninove
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 15 keer

50 minuten muziek..

Pff.. is er geen manier om veel sneller binnen te raken? mail wacht ik op, telefonisch raak ik niet binnen..

EDIT: proficiat aan dommel.. de kantoren zijn gesloten. Niet eens de kans gehad om binnen te raken. Heel professioneel moet ik zeggen. :x
Laatst gewijzigd door Fireblade op 26 jun 2008, 22:31, 1 keer totaal gewijzigd.
To download or not to download, that's the question.
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

fireblade wat was uw vraag? namelijk np met binnen te geraken @ 070...
Fireblade
Premium Member
Premium Member
Berichten: 521
Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
Locatie: Ninove
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 15 keer

u bedoelt administratief of technisch?

het was dus een technische vraag, namelijk afstand tot de centrale en dat geval homeconnect met nummerbehoud telenet.
To download or not to download, that's the question.
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

belgacom bellen

ik heb ook telenet nr.. heb ik ook gewoon overgedragen.
Laatst gewijzigd door icekiller2k6 op 26 jun 2008, 19:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Fireblade
Premium Member
Premium Member
Berichten: 521
Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
Locatie: Ninove
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 15 keer

voor de afstand tot centrale dus.

Maar dan moet ik nog dat geval homeconnect weten..
To download or not to download, that's the question.
Fireblade
Premium Member
Premium Member
Berichten: 521
Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
Locatie: Ninove
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 15 keer

mijn excuses, maar welk nummer moet je nu precies bellen bij belgacom?

EDIT: Heb hem al in pm gekregen.. 8)
Laatst gewijzigd door Fireblade op 27 jun 2008, 01:34, 1 keer totaal gewijzigd.
To download or not to download, that's the question.
Fireblade
Premium Member
Premium Member
Berichten: 521
Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
Locatie: Ninove
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 15 keer

Genghis schreef:
Ivm opzegging: Ge belt, ge zegt da ge product X wilt opzeggen, en vraagt om brief te sturen. Ze sturen u dan een standaardbrief met daarbij nen brief da ge aangetekend moet opsturen. Op die manier zijt ge zeker da alles in den brief staat dat er van telenet moet staan.


Daarom vroeg ik dus ook welke nummer ik moet bellen. Is dat de gewone klantendienstnummer 015/satan-satan?
To download or not to download, that's the question.
Gesloten

Terug naar “Dommel”