Wij zouden dus inderdaad willen overschakelen naar Dommel Homeconnect. Wij hebben nu Telenet internet, telefonie en digitale tv. Ik had begrepen dat je digital tv gemakkelijk kan combineren met dommel homeconnect. Nu had ik een vraagje over de telefonie, namelijk: de mogelijkheid om je nummer te behouden.
Als je bij telenet de telefonie opzegt, is de opzegtermijn dan ook 30 dagen? Zoja, hoe gaat het in zijn werk om je nummer te behouden? moet je dit dan ook aan telenet zeggen of gebeurt het op een andere manier?
2de vraagje, als je de activatie-aanvraag verstuurt via de wizard, hoelang duurt dit dan vooraleer je de activatie(brief) effectief krijgt?
Trouwens, naar welk nummer moet je bellen om telenet op te zeggen? en houden ze je daar ook aan het lijntje of niet?

Vele malen dank bij voorbaat.
 
					 
  
 









 moet je nu via pc bellen of kan je nu gewoon je traditionele telefoon gebruiken bij homeconnect
  moet je nu via pc bellen of kan je nu gewoon je traditionele telefoon gebruiken bij homeconnect 
 
  ik heb een kabel die uit mijn voortuin komt (telefoonkabel) en daar zit 0,0 voltage op.. dus betekend dat tussen centrale & mijn voorhof iets moet gebeurt zijn ( ze hebben hier veel werken verricht.. stroomkabels.. nieuwe wijk achterin etc..) dus zullen ze de kabel ergens beschadigd hebben.
 ik heb een kabel die uit mijn voortuin komt (telefoonkabel) en daar zit 0,0 voltage op.. dus betekend dat tussen centrale & mijn voorhof iets moet gebeurt zijn ( ze hebben hier veel werken verricht.. stroomkabels.. nieuwe wijk achterin etc..) dus zullen ze de kabel ergens beschadigd hebben.