![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Greetz
Waar in de provincie? Ik woon ook in de provincie en hier is het binnen enkele maanden beschikbaar! (Maar ik woon ook tegen stad Antwerpen)Weet er iemand wat meer over wanneer deze in de provincie Antwerpen beschikbaar wordt?
Het moet beschikbaar zijn. Ik weet niet hoeveel je nu betaalt en bij welke provider je zit+hoe ver van de centrale. Maar bij Dommel HomeConnect kan je aan een redelijk snelheid (buiten upload, maar dat gebruik je toch niet veel, lees ik) onbeperkt downloaden!Ook zou ik wel eens benieuwd of het de moeite loont om over te schakelen naar cityconnect?
Een adsl2+-modem. Met router? Wireless? (Ik zou geen usb nemen, dat is ambetant als je later een netwerk wilt maken)En welke modem kan ik best aanschaffen?
staat bij telefonie +internetfiestaboyke schreef:Nu heb ik Dommel Netconnect. Woon in de gemeente Hoevenen. Betaal nu 41€/maand ... En wat is dat home connect? Want dat zie ik er nergens tussen staan ...
Greetz
Nooit als je over de provincie spreektfiestaboyke schreef:Weet er iemand wat meer over wanneer deze in de provincie Antwerpen beschikbaar wordt?
dant moet je wel dubbele activatiekost betalendesteven schreef:Ge kunt ook nu al NetConnect aanvragen en dan zegt Dommel "switch naar cityconnect op het moment dat het beschikbaar is voor u." (Bron)
Nope, Cityconnect is hier niet beschikbaar en zal het ook niet worden dit jaar.digitalboy schreef:Zijn er hier Dommelaars die afhangen van de centrale te Hemiksem, dit is net ten zuiden van stad Antwerpen (zowat randgemeente).
Het heeft mij slechts 25 euro om over te schakelen (activatie kost) van NetConnect naar CityConnect.flufsor schreef:Wat is nu de exacte kost voor over te schakkelen naar cityconnect?
waar woon je ongeveer ergens in hoboken?flufsor schreef:Pff, volgens mij kopen sommige mensen dommel precies om,
ik zit nu in men derde week en zie dat mensen in de zelfde centrale sneller dan mij worden geactiveerd :s
Ik zou kunnen snappen dat ze wachten tot er genoeg mensen ineen keer kunne maar dit slaat op nergens
hallo digitalboy in hemiksem kan adsl2+ blijkbaar niet,mijn ouders wonen er en kunne nog steeds niet aansluiten....digitalboy schreef:Zijn er hier Dommelaars die afhangen van de centrale te Hemiksem, dit is net ten zuiden van stad Antwerpen (zowat randgemeente).
Blijkbaar geen adsl2+ beschikbaar hier !? :/
Arm Vlaanderen toch.
Opus schreef:iemand in de buurt van de jules pauwelsstraat in hoboken of de lage weg ??
indien ja laat eens wat speedtests zien van je cityconnect dan aub want zou mss ook wel overwegen om dat te nemen dan.
Code: Selecteer alles
Up Stream 1155 (Kbps.), Noise Margin 5 dB, Attenuation 27 dB
Down Stream 10092 (Kbps.), Noise Margin 6 dB, Attenuation 31 dB