De raad van bestuur van Belgacom heeft een negatief advies gegeven over de verlenging van het mandaat van Belgacom-CEO Didier Bellens. De regering moet voor 31 augustus beslissen of zijn contract, dat op 1 maart 2009 afloopt, verlengd wordt. Het nieuws raakte bekend via de Franstalige krant Le Soir.
Als Didier Bellens niet voor 31 augustus wordt verwittigd, dan krijgt hij een vergoeding van 1,35 miljoen euro. Als zijn contract wordt verlengd, en later ontbonden, dan krijgt hij 8 miljoen.
Er circuleren drie namen van mogelijke opvolgers: Philippe Vander Putten, die net weg is bij Brussels Airlines, Alain Deneef, die een tiental jaar geleden ADSL lanceerde en Bert De Graeve, de topman van Bekaert die vertrouwd is met de telecomsector.
IT Professional
Belgacombaas afgekeurd door eigen raad van bestuur
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
-
Te Koop forum
Dat ze die mens maar stante pede verwittigen! Zijn ter plaatse trappelen strategie wat het Internetgebeuren betreft, zit me een beeken tegen...
Bedank andere users voor nuttige posts, door op
te klikken
![Afbeelding](https://userbase.be/forum/images/icons/karmabar_thanks_red.gif)
-
- Elite Poster
- Bedankt: 1 keer
Als ze zo blijven gedelegeerd bestuurders buiten smijten en royaal vergoeden voor slecht werk dan gaan we nooit competitieve prijzen zien bij Belgacom
Als ik slecht werk lever krijg ik geen beloning maar word ik ontslagen
Hoeveel zou die mens eigenlijk verdienen (lees: betaald krijgen) als 1,35 miljoen een opzegpremie is?![Shocked :eek:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Als ik slecht werk lever krijg ik geen beloning maar word ik ontslagen
![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Hoeveel zou die mens eigenlijk verdienen (lees: betaald krijgen) als 1,35 miljoen een opzegpremie is?
![Shocked :eek:](./images/smilies/icon_eek.gif)