Belgacombaas afgekeurd door eigen raad van bestuur

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
deej
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

De raad van bestuur van Belgacom heeft een negatief advies gegeven over de verlenging van het mandaat van Belgacom-CEO Didier Bellens. De regering moet voor 31 augustus beslissen of zijn contract, dat op 1 maart 2009 afloopt, verlengd wordt. Het nieuws raakte bekend via de Franstalige krant Le Soir.

Als Didier Bellens niet voor 31 augustus wordt verwittigd, dan krijgt hij een vergoeding van 1,35 miljoen euro. Als zijn contract wordt verlengd, en later ontbonden, dan krijgt hij 8 miljoen.

Er circuleren drie namen van mogelijke opvolgers: Philippe Vander Putten, die net weg is bij Brussels Airlines, Alain Deneef, die een tiental jaar geleden ADSL lanceerde en Bert De Graeve, de topman van Bekaert die vertrouwd is met de telecomsector.

IT Professional
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Te Koop forum

Dat ze die mens maar stante pede verwittigen! Zijn ter plaatse trappelen strategie wat het Internetgebeuren betreft, zit me een beeken tegen...
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Sven.VdS
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 1 keer

Als ze zo blijven gedelegeerd bestuurders buiten smijten en royaal vergoeden voor slecht werk dan gaan we nooit competitieve prijzen zien bij Belgacom :roll:

Als ik slecht werk lever krijg ik geen beloning maar word ik ontslagen :|

Hoeveel zou die mens eigenlijk verdienen (lees: betaald krijgen) als 1,35 miljoen een opzegpremie is? :eek:
Central heating is for sissies ... if you're cold it's because you don't have enough computers running.
Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”