Na wat opzoekwerk (dxADSL, EDPNet, Dommel, Belgacom, E-Leven) verricht te hebben, viel mijn keuze op Scarlet's aanbod van ADSL 6. Dat is nu nog in aanbieding tot 15 mei.
Ik heb momenteel Telenet Express en ondanks meermaals geklaagd te hebben, blijken ze geen uitzonderingen meer te maken (zie hun test van enige tijd terug: +30GB). Ik stap dus over, zoveel is duidelijk. Ik kom niet meer toe met mijn armzalige 12GB!!
Toch heb ik enkele bedenkingen bij de overgang naar Scarlet.
1. Overname van Belgacom: In welk opzicht zou dit nadelig kunnen zijn voor Scarlet-gebruikers op termijn?
2. Ik weet dat een mens vaker klaagt dan lof betuigt op een forum, maar het neemt dus niet weg dat ik toch verschillende problemen opvang over Scarlet. Moet ik me hierdoor laten afschrikken? Heeft ook iemand goed ervaringen?

Ik zit een beetje met de handen in het haar. Ik wil heel graag meer datatrafiek, minder betalen, maar dat zou niet ten koste mogen gaan van de degelijkheid die ik nu heb. Dat ik snelheid moet inleveren, mag duidelijk zijn. Daar leg ik mij dan ook bij neer.
Graag jullie mening? Andere alternatieven? Na Scarlet vond ik dxADSL het interessantst... Gegrond?
Alvast heel erg bedankt!
Groeten,
Kurt