Belgacom verhoogt telefoontarieven

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
poekie68
Pro Member
Pro Member
Berichten: 320
Lid geworden op: 08 feb 2006, 08:14

Belgacom verhoogt tarieven voor heel wat telefoongesprekken vanaf 1/7/2008.

Kijk hier voor meer info: http://www.belgacom.be/tarieven

In sommige gevallen gaat het om meer dan een verdubbeling.

Bijvoorbeeld:
Met een I-Talk abonnement betaal je nu 0,065 in de piekuren om naar buurlanden te bellen. Vanaf 1/7/2008 wordt dat 0,1949!

Ondertussen wordt wat zand in de ogen gestrooid over verlaagde tarieven naar Mobistar en Base.
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Ha ja, want: Aprilmaand = Belgacommaand ! :lol:
ooh. shiny.
saffie
Pro Member
Pro Member
Berichten: 390
Lid geworden op: 09 okt 2007, 09:24

poekie68 schreef:Belgacom verhoogt tarieven voor heel wat telefoongesprekken vanaf 1/7/2008.

Kijk hier voor meer info: [/url=http://www.belgacom.be/tarieven]http://www.belgacom.be/tarieven[url]

In sommige gevallen gaat het om meer dan een verdubbeling.

Bijvoorbeeld:
Met een I-Talk abonnement betaal je nu 0,065 in de piekuren om naar buurlanden te bellen. Vanaf 1/7/2008 wordt dat 0,1949!

Ondertussen wordt wat zand in de ogen gestrooid over verlaagde tarieven naar Mobistar en Base.


Lol belgacom moet toch ook iets verhogen hé ^^
Een heel tevreden dxADSL klant!
Afbeelding
frankv
Member
Member
Berichten: 95
Lid geworden op: 05 jul 2007, 21:01

Belgacom drukt op de Prijsknop!!! :-D
nogChoco
Premium Member
Premium Member
Berichten: 713
Lid geworden op: 11 mei 2007, 20:02

Die telefoongesprekken worden blijkbaar per vrachtwagen getransporteerd :?
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

I-talk is blijkbaar populair, iedereen heeft zijn i-talk, laten we eens de tarieven omhoog jagen he, op het einde van het jaar kan die kerel nog eens 2 milj opstrijken :D
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

tja de olie prijzen zijn omhoog gegaan dus.. en dan heb je nog de CO2 taks CO2 dat die telefoon gesprekken uitstoten niet gewoon.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Ze waren op weg voor het volume op te trekken,maar hebben blijkbaar het verkeerde dossier uit de kast gehaald,nu ja beter de klanten verder uitmelken dan meer volume te geven,messchien krijgt deze die dit bedacht geeft wel promotie bij BC.
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

jama, da's den index hé. :evil: (sorry, kon het echt niet laten)
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Da's om het verlies in inkomsten te compenseren van de VOIP gebruikers. Steeds meer lijnen worden omgezet naar discovery om dan VOIP te bellen.

Nu, geeft toe, hollebollegijs had dus wel gelijk dat BC met wat nieuws ging komen... en 't is nog maar de achtste :twisted: :twisted: :wink:
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Kartouch
Pro Member
Pro Member
Berichten: 415
Lid geworden op: 22 jan 2005, 14:15
Bedankt: 1 keer

Voila, bij deze weten we weer waar we ons vakantiegeld kunnen voor gebruiken. Als Belgacom even hun rekeningnummer post kunnen we het direct op hun rekening laten storten :-D

Hit me on my Beeper dudes !!!
Kartouch
Pro Member
Pro Member
Berichten: 415
Lid geworden op: 22 jan 2005, 14:15
Bedankt: 1 keer

kaween schreef:jama, da's den index hé. :evil: (sorry, kon het echt niet laten)


Al goed dat de index niet berekend wordt volgens het download-volume dat we krijgen van Belgacom ... we hadden al in jaren geen opslag meer gezien.

(als we het dan toch over de index mogen hebben)
Gebruikersavatar
Braindamage
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 995
Lid geworden op: 18 maa 2004, 22:52
Locatie: Heusden-Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 14 keer

Op deze manier duwen ze hun klanten alleen nog maar meer richting VOIP alternatieven.

Ik had ook een Discoverylijn die opeens verdween en volgens hen nooit aangevraagd was. Mja nu maar weer aangevraagd en de facturen goed in het oog houden.
En ook mijn moeder gevraagd om niet meer zomaar 'ja' te zeggen als ze nog bellen van Belgacom ofzo, want als je een discovery lijn hebt dan zijn ze heel snel op jou een ander abbo aan te smeren, zonder dat je het goed en wel door hebt!
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

:lol: Zo gaat mijn nieuwe Nokia E51 nog sneller terug betaald zijn.
Laat ze maar verhogen ik bel hier bijna enkel nog via VOIP met de E51.
Trouwens waar is hollebollegijs nu ? 8)
Zambo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1184
Lid geworden op: 04 apr 2006, 17:00
Locatie: West-Vlaanderen

on4bam schreef:Da's om het verlies in inkomsten te compenseren van de VOIP gebruikers. Steeds meer lijnen worden omgezet naar discovery om dan VOIP te bellen.

Nu, geeft toe, hollebollegijs had dus wel gelijk dat BC met wat nieuws ging komen... en 't is nog maar de achtste :twisted: :twisted: :wink:


Neen hoor, dat is om de miljoenen dat Bellens in zijn zakken heeft gestopt op de rug van de klanten terug te verdienen. Tja ze moeten ergens dat geld gaan halen hé.

Tja, Hollebollegijs had ons een spetterende aprilmaand = Belgacom maand beloofd en dat zal het dus ook wel worden hé. Ze beginnen met de verhoging van de belprijzen, straks gaan de nieuwe ADSL, ADSL2+, VDSL en VDSL2 prijzen ook aangekondigd worden. Lekker duur (veel duurder), aangepast aan de index en om de zakkenvuller Bellens te betalen natuurlijk (want die miljoenen vallen niet zomaar uit de lucht).
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Zambo schreef:Tja, Hollebollegijs had ons een spetterende aprilmaand = Belgacom maand beloofd en dat zal het dus ook wel worden hé. Ze beginnen met de verhoging van de belprijzen, straks gaan de nieuwe ADSL, ADSL2+, VDSL en VDSL2 prijzen ook aangekondigd worden. Lekker duur (veel duurder), aangepast aan de index en om de zakkenvuller Bellens te betalen natuurlijk (want die miljoenen vallen niet zomaar uit de lucht).


Maar allee Zambo, wees nu eens niet zo negatief. Ik ben er zeker van dat er ook goed nieuws zal komen hoor ;-)
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Zambo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1184
Lid geworden op: 04 apr 2006, 17:00
Locatie: West-Vlaanderen

Ik hoop oprecht voor "alle" Belgacom klanten dat er ook iets goeds uit de bus mag komen. Ik wens het hen allemaal van harte toe.
Zambo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1184
Lid geworden op: 04 apr 2006, 17:00
Locatie: West-Vlaanderen

Belgacom verhoogt tarieven met 3%


Vanaf 1 juli verhoogt Belgacom de tarieven voor binnen- en buitenlandse telefoongesprekken. Dat meldt het ICT-vakblad Datanews, op basis van informatie op een speciale website van Belgacom. De binnenlandse tarieven stijgen met 3%.

Gesprekken naar het buitenland worden gemiddeld 2,9 procent duurder, maar in sommige gevallen kunnen gesprekken meer dan dubbel zo duur worden. Belgacom-woordvoerder Jan Margot heeft het over een indexering en wijst erop dat de verhoging minder groot is dan de huidige inflatie van 4,52%.

De prijzen van adsl-abonnementen en Belgacom TV wijzigen voorlopig niet. (wdp)


Zambo schreef:De prijzen van adsl-abonnementen en Belgacom TV wijzigen voorlopig niet. (wdp)


Mensen die ADSL, VDSL, Belgacomtv en straks ook ADSL2+ en VDSL2 (gaan) afnemen van Belgacom begin alvast maar te sparen want het is duidelijk dat de prijzen hiervoor ook wel zullen verhogen. En dat allemaal voor de zakken van meneer Bellens te vullen. Want in het buitenland stijgt de index (of hoe ze het ginder ook benoemen) ook wel, maar ze zitten wel met veel lagere prijzen voor hun internet, telefonie en tv. Daar kan je voor 30 Euro reeds onbeperkt bellen, 20Mbits lijn en digitale tv kijken.
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

poekie68 schreef:Belgacom verhoogt tarieven voor heel wat telefoongesprekken vanaf 1/7/2008.

Kijk hier voor meer info: http://www.belgacom.be/tarieven

I


Dacht dat het alleen de prijzen van de telefoongesprekken was die stegen maar het abbonement (classic) gaat ook nog met een halve euro omhoog :evil:
ge kunt geen kant op als ge een bagger lijn hebt en voip vierkant draait erop ...enige keuze is bij die andere bende... :evil:
Andy
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 40
Lid geworden op: 26 maa 2006, 01:10
Locatie: Rijmenam
Contacteer:

kaise1 schreef: ...enige keuze is bij die andere bende... :evil:


Goed gezegd.
Helaas.
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

Beter dan telefonie en internet van Dommel nemen en dan ben je ook nog verlost van je Belgacom abbo.

http://dommel.be/nl/voice/index.php?cust=home

Het is me wel opgevallen dat hollebollegijs al even spoorloos is ! 8)
Zambo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1184
Lid geworden op: 04 apr 2006, 17:00
Locatie: West-Vlaanderen

ketter schreef:Het is me wel opgevallen dat hollebollegijs al even spoorloos is ! 8)


Tja, hoe zou je zelf zijn? Met heel veel bravoure aankondigen dat er iets staat te gebeuren bij Belgacom en dat april "de" maand zal worden en wat komt er voortdurend in de pers? Winst via notionele interest, telefoontarieven die schrikbarend de hoogte in gaan, ... Wie weet welke prijsstijgingen er de Belgacom klanten nog te wachten staan, hun ADSL, ADSL2+, VDSL en VDSL2 zal ook wel nog stijgen en aangepast worden aan de index, waarschijnlijk zal men hiermee nu wat wachten om de consumenten zogezegd wat te "sparen".
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Gelieve respect op te brengen voor hollebollegijs, op dit forum dien je respect te hebben voor iedereen.

Bedankt
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

Ben dezelfde mening toegedaan, had ik al eerder geschreven eens, zie quote...
Blue-Sky schreef:Ik zie niet in waar hollebollegijs ergens onbeleefd zou geweest zijn.
In de forum regels staat duidelijk te lezen.
Tekst in Quote is te vinden op de Welkom pagina, bovenaan.
Quote:
2. Disclaimer Internet Service Provider Staff

Berichten die gepost worden door medewerkers van Belgische Internet Service Providers worden niet gepost in naam van de Provider. Dergelijke posts zijn steeds een persoonlijk initiatief. Het bekend maken van werknemers van Belgische Providers of Belgacom N.V. is steeds met de toelating van de werknemers in kwestie en heeft louter een informatieve functie op de website. Dergelijke Providers zijn: Adsl2Fit, Belgacom.net, Easynet, Scarlet, Skynet, Tiscalinet, xs4all.

Wellicht moeten in de lijst ook eens Dommel en andere providers opnemen. (in deze tekst)
Maar deze zijn ook te zien via de Provider tabel.

Lion schreef:
Echt beschaamd hoe men hier op dit forum te werk gaat alleen maar om zijn gelijk te halen terwijl men zelfs niet echt weet wat de achtergrond van sommige zaken zijn
Als dit verder het type van zaken is hier op dit forum zal ik mij gewoon uitschrijven want dacht dat dit forum er was om elkaar problemen te helpen oplossen of echt nieuwe zaken aan te brengen waar iedereen baat bij kan hebben
Wel het stoord mij ook soms, bij deze verplaats ik deze thread naar Ander nieuws.
Temeer daar ik deze topic gestart had...

Tot de Crew en Moderatorenteam daar hun advies over geven.

Stond dus onder Ander nieuws
poekie68
Pro Member
Pro Member
Berichten: 320
Lid geworden op: 08 feb 2006, 08:14

De prijs voor een gesprek naar een buurland gaat voor i-Talk van 0,065 naar 0,194. Meer dan een verdubbeling.

Maar Belgacom heeft al een oplossing voor u: je kan voor 5 Euro (éénmalige kost) inschrijven op i-Talk Happy-Time International Frankrijk, of Duitsland, of Nederland, of... Elke keer 5 Euro...
Rafken
Plus Member
Plus Member
Berichten: 142
Lid geworden op: 04 jan 2008, 21:11

poekie68 schreef:De prijs voor een gesprek naar een buurland gaat voor i-Talk van 0,065 naar 0,194. Meer dan een verdubbeling.

Maar Belgacom heeft al een oplossing voor u: je kan voor 5 Euro (éénmalige kost) inschrijven op i-Talk Happy-Time International Frankrijk, of Duitsland, of Nederland, of... Elke keer 5 Euro...


opgelet, je kan maar voor 1 land kiezen. Meer dan 1 tegelijk is niet mogelijk.
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

ketter schreef:Beter dan telefonie en internet van Dommel nemen en dan ben je ook nog verlost van je Belgacom abbo.

http://dommel.be/nl/voice/index.php?cust=home

8)


Durf ik niet te riskeren..is toch ook voip…als t’niet meevalt zit ik daar dan met een jaar ook met belabberde kwaliteit van gesprekken…mijn lijn is echt slecht, zou eigenlijk een 1 mbit profiel moeten hebben…
Mss later nog een lichtpuntje via vdsl2, maar gaat wederom de prijs zijn hé..
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

kaise1 schreef:is toch ook voip…


Ik denk dat je dergelijke VoIP oplossingen (evenzeer als bv. een 3StartNet) absoluut niet kan vergelijken met de VoIPBuster toestanden.
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

Amai als jullie Het is me wel opgevallen dat hollebollegijs al even spoorloos is ! al niet meer respectvol vinden dan kan je beter in een glazen kooi gaan zitten.Hollebollegijs is niks meer dan een andere user hoor.Dit is toch helemaal niet schelden of weet ik wat. :roll: Dus als je bij Belgacom werkt dan ben onaantastbaar op het internet. :|
NickG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1599
Lid geworden op: 13 sep 2005, 10:11
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 51 keer

ketter schreef:Amai als jullie Het is me wel opgevallen dat hollebollegijs al even spoorloos is ! al niet meer respectvol vinden dan kan je beter in een glazen kooi gaan zitten.Hollebollegijs is niks meer dan een andere user hoor.Dit is toch helemaal niet schelden of weet ik wat. :roll: Dus als je bij Belgacom werkt dan ben onaantastbaar op het internet. :|


Ach kom kom, net alsof hij er iets aan kan doen. Kan best zijn dat naar hem gecommuniceerd is dat er iets groots stond te gebeuren. Ik denk dat ook hollebollegijs blijer zou zijn met ander nieuws. Als jullie problemen hebben met deze prijsstijging, laat dit dan direct aan BGC weten, of zeg alles op en stap over...

Altijd maar kritiek op iedereen, maar wel snel vergeten hoe vaak hollebollegijs via PM support gaf of even snel tussendoor dingen checkte zodat wij niet naar de helpdesk moesten bellen...

Cut the guy some slack pls!
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

geen nood, ben er nog hoor, volg alles nu meer op wat afstand.
ben die verwijten aan mijn adres beu. want dat verdien ik niet.

ik reageer ook niet meer op pm berichten.
mijn excuses hiervoor, maar voor klachten moet je bij de desbetreffende users zijn die zich niet of moeilijk kunnen gedragen.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
KK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 02 okt 2004, 04:38

Hmm... Feiten vaststellen is dus 'zich niet gedragen'? Van die 'april = Belgacom maand' is blijkbaar weinig in huis gekomen, buiten weer eens op negatieve wijze in het nieuws te komen wegens prijsverhogingen.

Ik denk dat het eerder uit schaamte is dat je plots veel minder actief bent hier. Want jij was trouwens degene die hier verkondigde dat april Belgacom maand ging worden. Nu ja, de maand is nog niet ten einde, maar ik verwacht weinig positiefs van Belgacom. Starten met HDTV is niet iets waar de meeste mensen op zaten te wachten, dus als dat hetgene was wat van april Belgacom maand moest maken, dan hebben ze het wel lelijk verpest door tegelijkertijd prijsstijgingen aan te kondigen. :roll:

Ik wacht dus nog altijd vol ongeduld op het echte goede nieuws van Belgacom deze maand. :lol:
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

hollebollegijs schreef:ben die verwijten aan mijn adres beu. want dat verdien ik niet.

No offense, maar je zoekt het een beetje zelf. De helpdesk-functie die je hier vervult, doe je bijzonder goed. Maar er is één iets wat bij velen niet meteen door de beugel kan: je totale gebrek aan objectiviteit wat Belgacom betreft. Ik begrijp ook je positie wel (je bent tenslotte sales bij Belgacom), maar misschien moet je wat dat betreft wat vaker op je lip bijten en je wat meer toespitsen op het "helpdesk" gebeuren (mensen die hier komen klagen een handje helpen bedoel ik dan)?

hollebollegijs schreef:ik reageer ook niet meer op pm berichten.
mijn excuses hiervoor, maar voor klachten moet je bij de desbetreffende users zijn die zich niet of moeilijk kunnen gedragen.

Dat is dan weer ontiechelijk flauw IMHO. :roll:
ooh. shiny.
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

cloink schreef:
hollebollegijs schreef:ben die verwijten aan mijn adres beu. want dat verdien ik niet.

No offense, maar je zoekt het een beetje zelf. De helpdesk-functie die je hier vervult, doe je bijzonder goed. Maar er is één iets wat bij velen niet meteen door de beugel kan: je totale gebrek aan objectiviteit wat Belgacom betreft. Ik begrijp ook je positie wel (je bent tenslotte sales bij Belgacom), maar misschien moet je wat dat betreft wat vaker op je lip bijten en je wat meer toespitsen op het "helpdesk" gebeuren (mensen die hier komen klagen een handje helpen bedoel ik dan)?

hollebollegijs schreef:ik reageer ook niet meer op pm berichten.
mijn excuses hiervoor, maar voor klachten moet je bij de desbetreffende users zijn die zich niet of moeilijk kunnen gedragen.

Dat is dan weer ontiechelijk flauw IMHO. :roll:


gebrek aan objectiviteit, ik dacht het juist niet. voor mij is het vooral omgekeerd.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

KK schreef:Hmm... Feiten vaststellen is dus 'zich niet gedragen'? Van die 'april = Belgacom maand' is blijkbaar weinig in huis gekomen, buiten weer eens op negatieve wijze in het nieuws te komen wegens prijsverhogingen.

Ik denk dat het eerder uit schaamte is dat je plots veel minder actief bent hier. Want jij was trouwens degene die hier verkondigde dat april Belgacom maand ging worden. Nu ja, de maand is nog niet ten einde, maar ik verwacht weinig positiefs van Belgacom. Starten met HDTV is niet iets waar de meeste mensen op zaten te wachten, dus als dat hetgene was wat van april Belgacom maand moest maken, dan hebben ze het wel lelijk verpest door tegelijkertijd prijsstijgingen aan te kondigen. :roll:

Ik wacht dus nog altijd vol ongeduld op het echte goede nieuws van Belgacom deze maand. :lol:


ik mij schamen. voor niks hoor. werk in het weekends zelfs in een bar met topless bediening. dat zegt meer als genoeg.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
Limburg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1636
Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
Locatie: N.O.Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 4 keer

hollebollegijs schreef:ik mij schamen. voor niks hoor. werk in het weekends zelfs in een bar met topless bediening. dat zegt meer als genoeg.

Jij topless??? Waar, Waar Waar?! :wink:
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

hollebollegijs schreef:gebrek aan objectiviteit, ik dacht het juist niet. voor mij is het vooral omgekeerd.

Dus gij zijt 100% objectief en wij zijn allen Belgacom-bashers?

Geloof je dit nu echt zelf? (indien van wel dan stop ik gewoon)
ooh. shiny.
Rafken
Plus Member
Plus Member
Berichten: 142
Lid geworden op: 04 jan 2008, 21:11

cloink schreef:
hollebollegijs schreef:gebrek aan objectiviteit, ik dacht het juist niet. voor mij is het vooral omgekeerd.

Dus gij zijt 100% objectief en wij zijn allen Belgacom-bashers?

Geloof je dit nu echt zelf? (indien van wel dan stop ik gewoon)


hij zegt toch niet dat jullie bashers zijn. helemaal niet. hij werkt nu eenmaal bij belgacom en heeft een betere kijk op de zaken omdat hij bij belgacom werkt.

je moet je niet zo persoonlijk aangevallen voelen.

en tja, de oproepen worden duurder. en dan. alles wordt duurder de dag van vandaag. het is niet alleen belgacom hoor. en als je niet tevreden bent, klaag bij belgacom en mocht je klant zijn, verander dan, zo simpel i s het. alternatieven genoeg.

en wees maar gerust dat belgacom op korte termijn nog nieuwe dingen gaat lanceren. wat dacht je van adsl2+ abonnementen. als dit netwerk voor de concurrentie wordt geopend, zal belgacom dit ook wel doen. en tegen welke prijzen, zullen we moeten afwachten. dus daar kunnen we niks over zeggen.
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Rafken schreef:je moet je niet zo persoonlijk aangevallen voelen.

Daar ging het niet meteen om. Ik gaf hem enkel de raad om zich vnl. toe te spitsen op het helpen van de mensen en zo min mogelijk zijn "mening" over Belgacom te uiten, daar deze op z'n minst licht gekleurd is en dat dat bij velen als een rode lap op een stier werkt. Niets meer, niets minder.
ooh. shiny.
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Het enige zinnetje dat hierboven nog ontbreekt is:

"Wat zijn jullie klagers, we leven hier in één van de beste landen ter wereld en jullie zagen over de kostprijs van een telefoontje."

:roll:

@Rafken: ik weet niet of je al een tijdje dit forum volgt, maar hoewel hollebollegijs zich al vaak ongetwijfeld heel nuttig heeft gemaakt, heeft hij in het verleden toch bewezen het moeilijk te hebben om de Belgacom-mantel van zijn schouders te laten vallen en de zaken eens vanuit het standpunt van de gewone consument te zien.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”