Belgacom verhoogt telefoontarieven
Belgacom verhoogt tarieven voor heel wat telefoongesprekken vanaf 1/7/2008.
Kijk hier voor meer info: http://www.belgacom.be/tarieven
In sommige gevallen gaat het om meer dan een verdubbeling.
Bijvoorbeeld:
Met een I-Talk abonnement betaal je nu 0,065 in de piekuren om naar buurlanden te bellen. Vanaf 1/7/2008 wordt dat 0,1949!
Ondertussen wordt wat zand in de ogen gestrooid over verlaagde tarieven naar Mobistar en Base.
Kijk hier voor meer info: http://www.belgacom.be/tarieven
In sommige gevallen gaat het om meer dan een verdubbeling.
Bijvoorbeeld:
Met een I-Talk abonnement betaal je nu 0,065 in de piekuren om naar buurlanden te bellen. Vanaf 1/7/2008 wordt dat 0,1949!
Ondertussen wordt wat zand in de ogen gestrooid over verlaagde tarieven naar Mobistar en Base.
Lol belgacom moet toch ook iets verhogen hé ^^poekie68 schreef:Belgacom verhoogt tarieven voor heel wat telefoongesprekken vanaf 1/7/2008.
Kijk hier voor meer info: [/url=http://www.belgacom.be/tarieven]http://www.belgacom.be/tarieven[url]
In sommige gevallen gaat het om meer dan een verdubbeling.
Bijvoorbeeld:
Met een I-Talk abonnement betaal je nu 0,065 in de piekuren om naar buurlanden te bellen. Vanaf 1/7/2008 wordt dat 0,1949!
Ondertussen wordt wat zand in de ogen gestrooid over verlaagde tarieven naar Mobistar en Base.
Een heel tevreden dxADSL klant!
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
I-talk is blijkbaar populair, iedereen heeft zijn i-talk, laten we eens de tarieven omhoog jagen he, op het einde van het jaar kan die kerel nog eens 2 milj opstrijken
-
- Elite Poster
- Berichten: 3288
- Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 60 keer
Ze waren op weg voor het volume op te trekken,maar hebben blijkbaar het verkeerde dossier uit de kast gehaald,nu ja beter de klanten verder uitmelken dan meer volume te geven,messchien krijgt deze die dit bedacht geeft wel promotie bij BC.
-
- Elite Poster
- Berichten: 4340
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Da's om het verlies in inkomsten te compenseren van de VOIP gebruikers. Steeds meer lijnen worden omgezet naar discovery om dan VOIP te bellen.
Nu, geeft toe, hollebollegijs had dus wel gelijk dat BC met wat nieuws ging komen... en 't is nog maar de achtste
Nu, geeft toe, hollebollegijs had dus wel gelijk dat BC met wat nieuws ging komen... en 't is nog maar de achtste
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
Voila, bij deze weten we weer waar we ons vakantiegeld kunnen voor gebruiken. Als Belgacom even hun rekeningnummer post kunnen we het direct op hun rekening laten storten
Hit me on my Beeper dudes !!!
Hit me on my Beeper dudes !!!
Al goed dat de index niet berekend wordt volgens het download-volume dat we krijgen van Belgacom ... we hadden al in jaren geen opslag meer gezien.kaween schreef:jama, da's den index hé. (sorry, kon het echt niet laten)
(als we het dan toch over de index mogen hebben)
- Braindamage
- Elite Poster
- Berichten: 995
- Lid geworden op: 18 maa 2004, 22:52
- Locatie: Heusden-Zolder
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 14 keer
Op deze manier duwen ze hun klanten alleen nog maar meer richting VOIP alternatieven.
Ik had ook een Discoverylijn die opeens verdween en volgens hen nooit aangevraagd was. Mja nu maar weer aangevraagd en de facturen goed in het oog houden.
En ook mijn moeder gevraagd om niet meer zomaar 'ja' te zeggen als ze nog bellen van Belgacom ofzo, want als je een discovery lijn hebt dan zijn ze heel snel op jou een ander abbo aan te smeren, zonder dat je het goed en wel door hebt!
Ik had ook een Discoverylijn die opeens verdween en volgens hen nooit aangevraagd was. Mja nu maar weer aangevraagd en de facturen goed in het oog houden.
En ook mijn moeder gevraagd om niet meer zomaar 'ja' te zeggen als ze nog bellen van Belgacom ofzo, want als je een discovery lijn hebt dan zijn ze heel snel op jou een ander abbo aan te smeren, zonder dat je het goed en wel door hebt!
Neen hoor, dat is om de miljoenen dat Bellens in zijn zakken heeft gestopt op de rug van de klanten terug te verdienen. Tja ze moeten ergens dat geld gaan halen hé.on4bam schreef:Da's om het verlies in inkomsten te compenseren van de VOIP gebruikers. Steeds meer lijnen worden omgezet naar discovery om dan VOIP te bellen.
Nu, geeft toe, hollebollegijs had dus wel gelijk dat BC met wat nieuws ging komen... en 't is nog maar de achtste
Tja, Hollebollegijs had ons een spetterende aprilmaand = Belgacom maand beloofd en dat zal het dus ook wel worden hé. Ze beginnen met de verhoging van de belprijzen, straks gaan de nieuwe ADSL, ADSL2+, VDSL en VDSL2 prijzen ook aangekondigd worden. Lekker duur (veel duurder), aangepast aan de index en om de zakkenvuller Bellens te betalen natuurlijk (want die miljoenen vallen niet zomaar uit de lucht).
-
- Elite Poster
- Berichten: 4340
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Maar allee Zambo, wees nu eens niet zo negatief. Ik ben er zeker van dat er ook goed nieuws zal komen hoorZambo schreef: Tja, Hollebollegijs had ons een spetterende aprilmaand = Belgacom maand beloofd en dat zal het dus ook wel worden hé. Ze beginnen met de verhoging van de belprijzen, straks gaan de nieuwe ADSL, ADSL2+, VDSL en VDSL2 prijzen ook aangekondigd worden. Lekker duur (veel duurder), aangepast aan de index en om de zakkenvuller Bellens te betalen natuurlijk (want die miljoenen vallen niet zomaar uit de lucht).
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
Belgacom verhoogt tarieven met 3%
Vanaf 1 juli verhoogt Belgacom de tarieven voor binnen- en buitenlandse telefoongesprekken. Dat meldt het ICT-vakblad Datanews, op basis van informatie op een speciale website van Belgacom. De binnenlandse tarieven stijgen met 3%.
Gesprekken naar het buitenland worden gemiddeld 2,9 procent duurder, maar in sommige gevallen kunnen gesprekken meer dan dubbel zo duur worden. Belgacom-woordvoerder Jan Margot heeft het over een indexering en wijst erop dat de verhoging minder groot is dan de huidige inflatie van 4,52%.
De prijzen van adsl-abonnementen en Belgacom TV wijzigen voorlopig niet. (wdp)
Mensen die ADSL, VDSL, Belgacomtv en straks ook ADSL2+ en VDSL2 (gaan) afnemen van Belgacom begin alvast maar te sparen want het is duidelijk dat de prijzen hiervoor ook wel zullen verhogen. En dat allemaal voor de zakken van meneer Bellens te vullen. Want in het buitenland stijgt de index (of hoe ze het ginder ook benoemen) ook wel, maar ze zitten wel met veel lagere prijzen voor hun internet, telefonie en tv. Daar kan je voor 30 Euro reeds onbeperkt bellen, 20Mbits lijn en digitale tv kijken.Zambo schreef: De prijzen van adsl-abonnementen en Belgacom TV wijzigen voorlopig niet. (wdp)
-
- Elite Poster
- Berichten: 1166
- Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 10 keer
Dacht dat het alleen de prijzen van de telefoongesprekken was die stegen maar het abbonement (classic) gaat ook nog met een halve euro omhoogpoekie68 schreef:Belgacom verhoogt tarieven voor heel wat telefoongesprekken vanaf 1/7/2008.
Kijk hier voor meer info: http://www.belgacom.be/tarieven
I
ge kunt geen kant op als ge een bagger lijn hebt en voip vierkant draait erop ...enige keuze is bij die andere bende...
Goed gezegd.kaise1 schreef: ...enige keuze is bij die andere bende... :evil:
Helaas.
-
- Elite Poster
- Berichten: 907
- Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 6 keer
Beter dan telefonie en internet van Dommel nemen en dan ben je ook nog verlost van je Belgacom abbo.
http://dommel.be/nl/voice/index.php?cust=home
Het is me wel opgevallen dat hollebollegijs al even spoorloos is !
http://dommel.be/nl/voice/index.php?cust=home
Het is me wel opgevallen dat hollebollegijs al even spoorloos is !
Tja, hoe zou je zelf zijn? Met heel veel bravoure aankondigen dat er iets staat te gebeuren bij Belgacom en dat april "de" maand zal worden en wat komt er voortdurend in de pers? Winst via notionele interest, telefoontarieven die schrikbarend de hoogte in gaan, ... Wie weet welke prijsstijgingen er de Belgacom klanten nog te wachten staan, hun ADSL, ADSL2+, VDSL en VDSL2 zal ook wel nog stijgen en aangepast worden aan de index, waarschijnlijk zal men hiermee nu wat wachten om de consumenten zogezegd wat te "sparen".ketter schreef:Het is me wel opgevallen dat hollebollegijs al even spoorloos is !
Ben dezelfde mening toegedaan, had ik al eerder geschreven eens, zie quote...
Stond dus onder Ander nieuwsBlue-Sky schreef:Ik zie niet in waar hollebollegijs ergens onbeleefd zou geweest zijn.
In de forum regels staat duidelijk te lezen.
Tekst in Quote is te vinden op de Welkom pagina, bovenaan.
Quote:
2. Disclaimer Internet Service Provider Staff
Berichten die gepost worden door medewerkers van Belgische Internet Service Providers worden niet gepost in naam van de Provider. Dergelijke posts zijn steeds een persoonlijk initiatief. Het bekend maken van werknemers van Belgische Providers of Belgacom N.V. is steeds met de toelating van de werknemers in kwestie en heeft louter een informatieve functie op de website. Dergelijke Providers zijn: Adsl2Fit, Belgacom.net, Easynet, Scarlet, Skynet, Tiscalinet, xs4all.
Wellicht moeten in de lijst ook eens Dommel en andere providers opnemen. (in deze tekst)
Maar deze zijn ook te zien via de Provider tabel.
Lion schreef:
Echt beschaamd hoe men hier op dit forum te werk gaat alleen maar om zijn gelijk te halen terwijl men zelfs niet echt weet wat de achtergrond van sommige zaken zijn
Als dit verder het type van zaken is hier op dit forum zal ik mij gewoon uitschrijven want dacht dat dit forum er was om elkaar problemen te helpen oplossen of echt nieuwe zaken aan te brengen waar iedereen baat bij kan hebben
Wel het stoord mij ook soms, bij deze verplaats ik deze thread naar Ander nieuws.
Temeer daar ik deze topic gestart had...
Tot de Crew en Moderatorenteam daar hun advies over geven.
De prijs voor een gesprek naar een buurland gaat voor i-Talk van 0,065 naar 0,194. Meer dan een verdubbeling.
Maar Belgacom heeft al een oplossing voor u: je kan voor 5 Euro (éénmalige kost) inschrijven op i-Talk Happy-Time International Frankrijk, of Duitsland, of Nederland, of... Elke keer 5 Euro...
Maar Belgacom heeft al een oplossing voor u: je kan voor 5 Euro (éénmalige kost) inschrijven op i-Talk Happy-Time International Frankrijk, of Duitsland, of Nederland, of... Elke keer 5 Euro...
opgelet, je kan maar voor 1 land kiezen. Meer dan 1 tegelijk is niet mogelijk.poekie68 schreef:De prijs voor een gesprek naar een buurland gaat voor i-Talk van 0,065 naar 0,194. Meer dan een verdubbeling.
Maar Belgacom heeft al een oplossing voor u: je kan voor 5 Euro (éénmalige kost) inschrijven op i-Talk Happy-Time International Frankrijk, of Duitsland, of Nederland, of... Elke keer 5 Euro...
-
- Elite Poster
- Berichten: 1166
- Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 10 keer
Durf ik niet te riskeren..is toch ook voip…als t’niet meevalt zit ik daar dan met een jaar ook met belabberde kwaliteit van gesprekken…mijn lijn is echt slecht, zou eigenlijk een 1 mbit profiel moeten hebben…ketter schreef:Beter dan telefonie en internet van Dommel nemen en dan ben je ook nog verlost van je Belgacom abbo.
http://dommel.be/nl/voice/index.php?cust=home
Mss later nog een lichtpuntje via vdsl2, maar gaat wederom de prijs zijn hé..
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Ik denk dat je dergelijke VoIP oplossingen (evenzeer als bv. een 3StartNet) absoluut niet kan vergelijken met de VoIPBuster toestanden.kaise1 schreef:is toch ook voip…
-
- Elite Poster
- Berichten: 907
- Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 6 keer
Amai als jullie Het is me wel opgevallen dat hollebollegijs al even spoorloos is ! al niet meer respectvol vinden dan kan je beter in een glazen kooi gaan zitten.Hollebollegijs is niks meer dan een andere user hoor.Dit is toch helemaal niet schelden of weet ik wat. Dus als je bij Belgacom werkt dan ben onaantastbaar op het internet.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1599
- Lid geworden op: 13 sep 2005, 10:11
- Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
- Bedankt: 51 keer
Ach kom kom, net alsof hij er iets aan kan doen. Kan best zijn dat naar hem gecommuniceerd is dat er iets groots stond te gebeuren. Ik denk dat ook hollebollegijs blijer zou zijn met ander nieuws. Als jullie problemen hebben met deze prijsstijging, laat dit dan direct aan BGC weten, of zeg alles op en stap over...ketter schreef:Amai als jullie Het is me wel opgevallen dat hollebollegijs al even spoorloos is ! al niet meer respectvol vinden dan kan je beter in een glazen kooi gaan zitten.Hollebollegijs is niks meer dan een andere user hoor.Dit is toch helemaal niet schelden of weet ik wat. Dus als je bij Belgacom werkt dan ben onaantastbaar op het internet.
Altijd maar kritiek op iedereen, maar wel snel vergeten hoe vaak hollebollegijs via PM support gaf of even snel tussendoor dingen checkte zodat wij niet naar de helpdesk moesten bellen...
Cut the guy some slack pls!
-
- Elite Poster
- Berichten: 1577
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24
geen nood, ben er nog hoor, volg alles nu meer op wat afstand.
ben die verwijten aan mijn adres beu. want dat verdien ik niet.
ik reageer ook niet meer op pm berichten.
mijn excuses hiervoor, maar voor klachten moet je bij de desbetreffende users zijn die zich niet of moeilijk kunnen gedragen.
ben die verwijten aan mijn adres beu. want dat verdien ik niet.
ik reageer ook niet meer op pm berichten.
mijn excuses hiervoor, maar voor klachten moet je bij de desbetreffende users zijn die zich niet of moeilijk kunnen gedragen.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
Hmm... Feiten vaststellen is dus 'zich niet gedragen'? Van die 'april = Belgacom maand' is blijkbaar weinig in huis gekomen, buiten weer eens op negatieve wijze in het nieuws te komen wegens prijsverhogingen.
Ik denk dat het eerder uit schaamte is dat je plots veel minder actief bent hier. Want jij was trouwens degene die hier verkondigde dat april Belgacom maand ging worden. Nu ja, de maand is nog niet ten einde, maar ik verwacht weinig positiefs van Belgacom. Starten met HDTV is niet iets waar de meeste mensen op zaten te wachten, dus als dat hetgene was wat van april Belgacom maand moest maken, dan hebben ze het wel lelijk verpest door tegelijkertijd prijsstijgingen aan te kondigen.
Ik wacht dus nog altijd vol ongeduld op het echte goede nieuws van Belgacom deze maand.
Ik denk dat het eerder uit schaamte is dat je plots veel minder actief bent hier. Want jij was trouwens degene die hier verkondigde dat april Belgacom maand ging worden. Nu ja, de maand is nog niet ten einde, maar ik verwacht weinig positiefs van Belgacom. Starten met HDTV is niet iets waar de meeste mensen op zaten te wachten, dus als dat hetgene was wat van april Belgacom maand moest maken, dan hebben ze het wel lelijk verpest door tegelijkertijd prijsstijgingen aan te kondigen.
Ik wacht dus nog altijd vol ongeduld op het echte goede nieuws van Belgacom deze maand.
- cloink
- Elite Poster
- Berichten: 3515
- Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 137 keer
- Contacteer:
No offense, maar je zoekt het een beetje zelf. De helpdesk-functie die je hier vervult, doe je bijzonder goed. Maar er is één iets wat bij velen niet meteen door de beugel kan: je totale gebrek aan objectiviteit wat Belgacom betreft. Ik begrijp ook je positie wel (je bent tenslotte sales bij Belgacom), maar misschien moet je wat dat betreft wat vaker op je lip bijten en je wat meer toespitsen op het "helpdesk" gebeuren (mensen die hier komen klagen een handje helpen bedoel ik dan)?hollebollegijs schreef:ben die verwijten aan mijn adres beu. want dat verdien ik niet.
Dat is dan weer ontiechelijk flauw IMHO.hollebollegijs schreef:ik reageer ook niet meer op pm berichten.
mijn excuses hiervoor, maar voor klachten moet je bij de desbetreffende users zijn die zich niet of moeilijk kunnen gedragen.
ooh. shiny.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1577
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24
gebrek aan objectiviteit, ik dacht het juist niet. voor mij is het vooral omgekeerd.cloink schreef:No offense, maar je zoekt het een beetje zelf. De helpdesk-functie die je hier vervult, doe je bijzonder goed. Maar er is één iets wat bij velen niet meteen door de beugel kan: je totale gebrek aan objectiviteit wat Belgacom betreft. Ik begrijp ook je positie wel (je bent tenslotte sales bij Belgacom), maar misschien moet je wat dat betreft wat vaker op je lip bijten en je wat meer toespitsen op het "helpdesk" gebeuren (mensen die hier komen klagen een handje helpen bedoel ik dan)?hollebollegijs schreef:ben die verwijten aan mijn adres beu. want dat verdien ik niet.
Dat is dan weer ontiechelijk flauw IMHO.hollebollegijs schreef:ik reageer ook niet meer op pm berichten.
mijn excuses hiervoor, maar voor klachten moet je bij de desbetreffende users zijn die zich niet of moeilijk kunnen gedragen.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1577
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24
ik mij schamen. voor niks hoor. werk in het weekends zelfs in een bar met topless bediening. dat zegt meer als genoeg.KK schreef:Hmm... Feiten vaststellen is dus 'zich niet gedragen'? Van die 'april = Belgacom maand' is blijkbaar weinig in huis gekomen, buiten weer eens op negatieve wijze in het nieuws te komen wegens prijsverhogingen.
Ik denk dat het eerder uit schaamte is dat je plots veel minder actief bent hier. Want jij was trouwens degene die hier verkondigde dat april Belgacom maand ging worden. Nu ja, de maand is nog niet ten einde, maar ik verwacht weinig positiefs van Belgacom. Starten met HDTV is niet iets waar de meeste mensen op zaten te wachten, dus als dat hetgene was wat van april Belgacom maand moest maken, dan hebben ze het wel lelijk verpest door tegelijkertijd prijsstijgingen aan te kondigen.
Ik wacht dus nog altijd vol ongeduld op het echte goede nieuws van Belgacom deze maand.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1636
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
- Locatie: N.O.Limburg
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 4 keer
Jij topless??? Waar, Waar Waar?!hollebollegijs schreef:ik mij schamen. voor niks hoor. werk in het weekends zelfs in een bar met topless bediening. dat zegt meer als genoeg.
- cloink
- Elite Poster
- Berichten: 3515
- Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 137 keer
- Contacteer:
Dus gij zijt 100% objectief en wij zijn allen Belgacom-bashers?hollebollegijs schreef:gebrek aan objectiviteit, ik dacht het juist niet. voor mij is het vooral omgekeerd.
Geloof je dit nu echt zelf? (indien van wel dan stop ik gewoon)
ooh. shiny.
hij zegt toch niet dat jullie bashers zijn. helemaal niet. hij werkt nu eenmaal bij belgacom en heeft een betere kijk op de zaken omdat hij bij belgacom werkt.cloink schreef:Dus gij zijt 100% objectief en wij zijn allen Belgacom-bashers?hollebollegijs schreef:gebrek aan objectiviteit, ik dacht het juist niet. voor mij is het vooral omgekeerd.
Geloof je dit nu echt zelf? (indien van wel dan stop ik gewoon)
je moet je niet zo persoonlijk aangevallen voelen.
en tja, de oproepen worden duurder. en dan. alles wordt duurder de dag van vandaag. het is niet alleen belgacom hoor. en als je niet tevreden bent, klaag bij belgacom en mocht je klant zijn, verander dan, zo simpel i s het. alternatieven genoeg.
en wees maar gerust dat belgacom op korte termijn nog nieuwe dingen gaat lanceren. wat dacht je van adsl2+ abonnementen. als dit netwerk voor de concurrentie wordt geopend, zal belgacom dit ook wel doen. en tegen welke prijzen, zullen we moeten afwachten. dus daar kunnen we niks over zeggen.
- cloink
- Elite Poster
- Berichten: 3515
- Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 137 keer
- Contacteer:
Daar ging het niet meteen om. Ik gaf hem enkel de raad om zich vnl. toe te spitsen op het helpen van de mensen en zo min mogelijk zijn "mening" over Belgacom te uiten, daar deze op z'n minst licht gekleurd is en dat dat bij velen als een rode lap op een stier werkt. Niets meer, niets minder.Rafken schreef:je moet je niet zo persoonlijk aangevallen voelen.
ooh. shiny.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2048
- Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Het enige zinnetje dat hierboven nog ontbreekt is:
"Wat zijn jullie klagers, we leven hier in één van de beste landen ter wereld en jullie zagen over de kostprijs van een telefoontje."
@Rafken: ik weet niet of je al een tijdje dit forum volgt, maar hoewel hollebollegijs zich al vaak ongetwijfeld heel nuttig heeft gemaakt, heeft hij in het verleden toch bewezen het moeilijk te hebben om de Belgacom-mantel van zijn schouders te laten vallen en de zaken eens vanuit het standpunt van de gewone consument te zien.
"Wat zijn jullie klagers, we leven hier in één van de beste landen ter wereld en jullie zagen over de kostprijs van een telefoontje."
@Rafken: ik weet niet of je al een tijdje dit forum volgt, maar hoewel hollebollegijs zich al vaak ongetwijfeld heel nuttig heeft gemaakt, heeft hij in het verleden toch bewezen het moeilijk te hebben om de Belgacom-mantel van zijn schouders te laten vallen en de zaken eens vanuit het standpunt van de gewone consument te zien.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.