printer

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee? Dan moet je hier zijn.
Plaats reactie
witchqueen
Starter
Starter
Berichten: 19
Lid geworden op: 12 dec 2007, 22:22

Ik heb een printer van Brother, met een zwarte cartridge en 3 gekleurde (blauw, geel en rood).
En wat blijkt : als één van die kleurenpottekes leeg is, vertikt dat ding om nog te printen, ook niet in gewoon zwart.
Iemand een idee of ik dat ergens in de instellingen van die printer kan veranderen ?
Ze hebben dat er natuurlijk niet bijgezegd in de winkel, anders had ik wel naar een ander model gevraagd (mijn pa kan gewoon zwart printen als het kleur uit is).
Ter info : printer heeft 120 euro gekost ; één volledige set pottekes kost 56 euro... :-(
Of weet er iemand waar ik die pottekes goedkoper kan vinden, zo van die merkloze ?
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

witchqueen schreef:En wat blijkt : als één van die kleurenpottekes leeg is, vertikt dat ding om nog te printen, ook niet in gewoon zwart.
Iemand een idee of ik dat ergens in de instellingen van die printer kan veranderen ?


Mijn epson doet dat ook. 6 cartridges maar vanaf er 1 leeg is print die ook niet meer.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

witchqueen schreef:Ter info : printer heeft 120 euro gekost ; één volledige set pottekes kost 56 euro... :-(


Dat is ook de bedoeling... aan die printers verdienen ze nog amper iets, de inkomsten komen van de inkt cartridges. (net zoals bij spelconsoles de inkomsten van games komen).
Gebruikersavatar
Mahimahi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1192
Lid geworden op: 14 nov 2002, 16:59
Locatie: Derde straatje op de rechterkant
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Of weet er iemand waar ik die pottekes goedkoper kan vinden, zo van die merkloze ?


Op een of andere computerbeurs kun je wel flesjes met ink kopen voor bepaalde merken.
Ik heb een Lexmark en daarvan vul ik de dezelfde cartridges al 5 jaar lang op.
Je moet wel zorgzaam te werk gaan anders wordt het een vuile boel.
:wave: So long, and thanks for all the fish :wave:
reyntjensw
Pro Member
Pro Member
Berichten: 419
Lid geworden op: 14 jan 2007, 21:07
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Ik heb een canon en die geeft gewoon een melding als er een inktpatroon leeg is, maar door gewoon op doorgaan te klikken kan je gewoon printen.
Plaats reactie

Terug naar “Hardware”