Ik heb een printer van Brother, met een zwarte cartridge en 3 gekleurde (blauw, geel en rood).
En wat blijkt : als één van die kleurenpottekes leeg is, vertikt dat ding om nog te printen, ook niet in gewoon zwart.
Iemand een idee of ik dat ergens in de instellingen van die printer kan veranderen ?
Ze hebben dat er natuurlijk niet bijgezegd in de winkel, anders had ik wel naar een ander model gevraagd (mijn pa kan gewoon zwart printen als het kleur uit is).
Ter info : printer heeft 120 euro gekost ; één volledige set pottekes kost 56 euro...
Of weet er iemand waar ik die pottekes goedkoper kan vinden, zo van die merkloze ?
printer
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
witchqueen schreef:En wat blijkt : als één van die kleurenpottekes leeg is, vertikt dat ding om nog te printen, ook niet in gewoon zwart.
Iemand een idee of ik dat ergens in de instellingen van die printer kan veranderen ?
Mijn epson doet dat ook. 6 cartridges maar vanaf er 1 leeg is print die ook niet meer.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
witchqueen schreef:Ter info : printer heeft 120 euro gekost ; één volledige set pottekes kost 56 euro...
Dat is ook de bedoeling... aan die printers verdienen ze nog amper iets, de inkomsten komen van de inkt cartridges. (net zoals bij spelconsoles de inkomsten van games komen).
- Mahimahi
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Of weet er iemand waar ik die pottekes goedkoper kan vinden, zo van die merkloze ?
Op een of andere computerbeurs kun je wel flesjes met ink kopen voor bepaalde merken.
Ik heb een Lexmark en daarvan vul ik de dezelfde cartridges al 5 jaar lang op.
Je moet wel zorgzaam te werk gaan anders wordt het een vuile boel.
So long, and thanks for all the fish
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 1 keer
Ik heb een canon en die geeft gewoon een melding als er een inktpatroon leeg is, maar door gewoon op doorgaan te klikken kan je gewoon printen.