Telenet kl**t klanten die willen overstappen>geen interne
Ik heb nog geen schriftelijke en aangtekende opzeg gezonden naar Telenet, brief ligt klaar om op 20 februari verzonden te worden.
Dus telenet heet het recht niet mijn internet af te sluiten, activatiekosten te eisen ... 5 dagen moet ik wachten op deactivatie, betalen doe ik niet, wat denken ze daar wel!
Ik bel naar telenet en die zeggen dat ik terug 50 euro activatiekost zou moeten betalen ... ik direct gemeld dat als het binnen de 24 uur niet in orde was ik een advocaat zal contacteren, evenals test-aankoop en de ombudsman. Ze kunnen fluiten naar die 50 euro, telenet doet er blijkbaar alles aan toekomstige ex-klanten te treiteren. Alles is goed om ze voor de laatste keer te melken! Doen ze dit vaker?
Dus telenet heet het recht niet mijn internet af te sluiten, activatiekosten te eisen ... 5 dagen moet ik wachten op deactivatie, betalen doe ik niet, wat denken ze daar wel!
Ik bel naar telenet en die zeggen dat ik terug 50 euro activatiekost zou moeten betalen ... ik direct gemeld dat als het binnen de 24 uur niet in orde was ik een advocaat zal contacteren, evenals test-aankoop en de ombudsman. Ze kunnen fluiten naar die 50 euro, telenet doet er blijkbaar alles aan toekomstige ex-klanten te treiteren. Alles is goed om ze voor de laatste keer te melken! Doen ze dit vaker?
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
begrijp het niet goed? je hebt opzeg nog niet gegeven en je bent toch afgesloten? waarom dan wel
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- localhost
- Elite Poster
- Berichten: 1315
- Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
- Twitter: amedee
- Locatie: Sint-Niklaas
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
- Contacteer:
³Dafke schreef:²FlashBlue schreef:i vote meest onduidelijke post ever
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Hoe zet ik een 4 in superscript?localhost schreef:³Dafke schreef:²FlashBlue schreef:i vote meest onduidelijke post ever
OMFG, duizendste post
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
ben toch benieuwd naar het vervolg zenne proficiat voor de mens hierboven, een 1000ste post die kan tellen is dat
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3412
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Daarvoor moet je wel een babbelgat zijn zenne, in 1 jaar tijd 1000 postsxenne schreef:ben toch benieuwd naar het vervolg zenne proficiat voor de mens hierboven, een 1000ste post die kan tellen is dat
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
- Goztow
- userbase crew
- Berichten: 13591
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Bwa, dat valt nogal mee hoor .Patje schreef:Daarvoor moet je wel een babbelgat zijn zenne, in 1 jaar tijd 1000 postsxenne schreef:ben toch benieuwd naar het vervolg zenne proficiat voor de mens hierboven, een 1000ste post die kan tellen is dat
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Kijk maar naar mij
-
- Premium Member
- Berichten: 719
- Lid geworden op: 21 nov 2005, 14:17
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 18 keer
en dan zeggen ze da ik zaag ...
kom nog ni aan jullie hielen
kom nog ni aan jullie hielen
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
-
- Elite Poster
- Berichten: 3868
- Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Size doesn't matter ...meon schreef:Ik heb de dikste én de langste
-
- Elite Poster
- Berichten: 3868
- Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Niet lachen met mijn micropenis aubcloink schreef: Zei de man met het kleintje...
-
- Elite Poster
- Berichten: 960
- Lid geworden op: 12 dec 2007, 12:36
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 11 keer
Hoe komt het dat bij u de post zo snel werkt. De brief is al toegekomen voor hij verzonden is.eco racer schreef:Ik heb nog geen schriftelijke en aangtekende opzeg gezonden naar Telenet, brief ligt klaar om op 20 februari verzonden te worden.
Dus telenet heet het recht niet mijn internet af te sluiten, activatiekosten te eisen ... 5 dagen moet ik wachten op deactivatie, betalen doe ik niet, wat denken ze daar wel!
Ik bel naar telenet en die zeggen dat ik terug 50 euro activatiekost zou moeten betalen ... ik direct gemeld dat als het binnen de 24 uur niet in orde was ik een advocaat zal contacteren, evenals test-aankoop en de ombudsman. Ze kunnen fluiten naar die 50 euro, telenet doet er blijkbaar alles aan toekomstige ex-klanten te treiteren. Alles is goed om ze voor de laatste keer te melken! Doen ze dit vaker?
-
- Elite Poster
- Berichten: 3868
- Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Ik wist al langer dat jij over mij fantaseerde ...meon schreef:ieuw. mental picture-alert!
- cloink
- Elite Poster
- Berichten: 3515
- Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 137 keer
- Contacteer:
Die met de micropenis natuurlijk, dat lijkt me logisch (of praktisch, 't is maar hoe je het bekijkt).deej schreef:En wie draagt de rok in jullie relatie?
-
- Elite Poster
- Berichten: 3868
- Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Ik draag momenteel niets ...deej schreef:En wie draagt de rok in jullie relatie?
- selder
- Moderator
- Berichten: 6305
- Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
- Locatie: Tienen
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Correct!deej schreef:Aangezien ik je toch niet ken beeld ik me gewoon in dat je een knappe vrouw met grote ogen bent.ditCh schreef:Ik draag momenteel niets ...
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
ik heb heden nog steeds geen internetverbinding, dus moet ik elders gaan surfen ... de reden dat ze me hebben afgesloten is omdat ik een mail had gezonden aan de ombudsman waarin ik het eigenaardig vind dat je geen opzegformulier kan vinden op hun website en dat ik de nabije toekomst ga veranderen van provider omdat ik er 60 ipv 12 GB krijg, weg bij TN dus De ombudsman heeft dus mijn vraag doorgegeven aan TN en zij hebben mij daarom, volgens hen wees dit op een beeïndiging van het contract, dus hebben ze me afgesloten van het internet, maandag is dat gebeurt en heden is die re-actievatie [dus de man an telenet moet niet langskomen] = puur een paar cijferkes intikken op de computer !!! tot op heden 4 dagen verder is dat dus nog niet gebeurd. Het strafst van al vond ik nog dat die mij nog 50 euro activatiekost wilden aftroggelen, heb ik ook niet gedaan omdat er geen gelmdig opzegforumlier is, TN pleegde hier dus een contractfout/ging in de fout, en ze geven dat ook toe aan de telefoon dat het een vegissing was, m.i. is dit gewoon een truck die ze toepassen om klanten te "pesten" omdat je gaat overstappen. U we weze dus gewarschuuwd. Ik kan er zeker niet mee lachen, integendeel, ze maken mij woedend. Opzegbrief wordt op 20/02/2008 verzonden ... en die laatste betaling kunnen ze vergeten. Gangsterpraktijken!
Laatst gewijzigd door eco racer 16 feb 2008, 22:55, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Je wou jezelf afsluiten, brief nog niet verzonden, en ze sluiten je af uit hun eigen. Vervolgens zit je te zagen dat je geen internet meer hebt bij hen, en wil je wéér internet krijgen bij Telenet.
idioot
idioot
Lijkt me eerder dat stamina ofte uithoudingsvermogen het grootste probleem is voor de Belgische ISPs, want zowel "de snelste" als de "grootste" komen prematuur klaar als ge volle bak uw verbinding gebruikt.ditCh schreef:Size doesn't matter ...meon schreef:Ik heb de dikste én de langste
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
hij wou opzeggen op 20/02, zijn brief is nog niet eens verzonden... dat Telenet hem afsluit op 11/02 is contractbreuk, hier zou ik schadevergoeding voor eisenLord Utopia schreef:Je wou jezelf afsluiten, brief nog niet verzonden, en ze sluiten je af uit hun eigen. Vervolgens zit je te zagen dat je geen internet meer hebt bij hen, en wil je wéér internet krijgen bij Telenet.
idioot
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
idd. op 20/02 zal ik het opzegformulier [niet beschikbaar/te downloaden via de site/zoekengine van Telenet] per aangetekend schrijven met de postduiven van De Post naar Mechelen zenden.
In mijn email t.a.v. De Ombudsman stond dat ik zou overstappen naar EDPnet i.v.m. de welbekende limiet problematiek. Verder maakte ik melding dat je op de website van Telenet [althans toen] geen opzegformulier voor Telenet Internet kon vinden via de zoekengine ["contract"/"opzeg"]. Zo'n opzegformulier moet gewoon beschikbaar zijn via de website van de providers, in mijn geval Telenet dus.
Na ontvangst heeft Telenet mij direct offline gezet en dit 4 dagen lang en meer dan 10 telfonische contacten later met de helpdesk e.t.c., altijd wel een excuus om het wat te rekken, dan was het dit, dan was het dat, ... uiteindelijk is de reactivatie vandaag dan toch in orde gekomen. Emails zijn wel verloren gegaan tijdens die periode maar mijn emailadres is terug actief ... Telenet een technologisch bedrijf?
Het strafst van al vond ik nog dat ze nog 50 euro durfden vragen voor de zogezegd "nieuwe activatie", deze heb ik natuurlijk niet betaalt [boekhoudkundig truckje i.v.m. opsmukken van het aantal nieuwe klanten?].
Wel gaven ze toe dat ze een, zoals zij dat dan noemen "vergissing" hadden gemaakt, ook laten ze de laatste factuur [die dus nog moet komen] voor wat het is.
dit is contractbreuk t.a.v. de klant en ik hoop dat andere [binnekort ex-] Telenet Internet klanten correct behandeld zullen worden.
-----------------
Kun je Donna online beluisteren zonder die agressieve/irritante Telenet reclames?
In mijn email t.a.v. De Ombudsman stond dat ik zou overstappen naar EDPnet i.v.m. de welbekende limiet problematiek. Verder maakte ik melding dat je op de website van Telenet [althans toen] geen opzegformulier voor Telenet Internet kon vinden via de zoekengine ["contract"/"opzeg"]. Zo'n opzegformulier moet gewoon beschikbaar zijn via de website van de providers, in mijn geval Telenet dus.
Na ontvangst heeft Telenet mij direct offline gezet en dit 4 dagen lang en meer dan 10 telfonische contacten later met de helpdesk e.t.c., altijd wel een excuus om het wat te rekken, dan was het dit, dan was het dat, ... uiteindelijk is de reactivatie vandaag dan toch in orde gekomen. Emails zijn wel verloren gegaan tijdens die periode maar mijn emailadres is terug actief ... Telenet een technologisch bedrijf?
Het strafst van al vond ik nog dat ze nog 50 euro durfden vragen voor de zogezegd "nieuwe activatie", deze heb ik natuurlijk niet betaalt [boekhoudkundig truckje i.v.m. opsmukken van het aantal nieuwe klanten?].
Wel gaven ze toe dat ze een, zoals zij dat dan noemen "vergissing" hadden gemaakt, ook laten ze de laatste factuur [die dus nog moet komen] voor wat het is.
dit is contractbreuk t.a.v. de klant en ik hoop dat andere [binnekort ex-] Telenet Internet klanten correct behandeld zullen worden.
-----------------
Kun je Donna online beluisteren zonder die agressieve/irritante Telenet reclames?
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
niet te voorbarig zijn dat je die 50euro niet zal moeten betalen voor de reactivatie, check uw factuur volgende maand maar. ze hebben iig geen been om op te staan, er is geen opzegdocument, dus mogen zij u niet afsluiten. voor die paar dagen zonder internet kun je gerust een schadevergoeding eisen, om nog maar te zwijgen van de morele schadevergoeding
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
hoeveel mag ik zoal eisen ... ik was om te ontploffen [bijna] in alle staten [dus dat zel wel erg veel zijn $$$$$$$$$$ ], dit gaan ze niet leuk vinden in mechelen maar daar trek ik me [binnekort] supersnel [via ADSL] niks van aan, binnekort is het gedaan, ADSL2+ lonkt uiteindelijk is het de bedoeling de consument erop te attenderen dat Telenet en ook andere telecom/internet/providers deze zaken niet alleen bij mij maar ook bij u zouden durven flikken, deze wanpraktijken/bandietenstreken moeten stoppen. andere lijn en ook al doet het soms een beetje pijn ... klanten bedriegen/aftroggelen is niet fijn
6.12. De maximum bewaringscapaciteit van uw e-mailberichten op de servers van het Telenet Netwerk is afhankelijk van de door u gekozen Internetdienst. Indien deze maximum capaciteit overschreden wordt, zal u tijdelijk geen nieuwe e-mailberichten kunnen verzenden en ontvangen, totdat u de e-mailberichten van het Telenet Netwerk naar uw Eindapparatuur kopieert. Inkomende e-mailberichten die u niet van het Telenet Netwerk naar uw Eindapparatuur kopieert, worden van het Telenet Netwerk verwijderd na een periode van zes maanden.
bij mij zijn die toevallig verloren gegaan tijdens de onterechte disconnectie ...
6.12. De maximum bewaringscapaciteit van uw e-mailberichten op de servers van het Telenet Netwerk is afhankelijk van de door u gekozen Internetdienst. Indien deze maximum capaciteit overschreden wordt, zal u tijdelijk geen nieuwe e-mailberichten kunnen verzenden en ontvangen, totdat u de e-mailberichten van het Telenet Netwerk naar uw Eindapparatuur kopieert. Inkomende e-mailberichten die u niet van het Telenet Netwerk naar uw Eindapparatuur kopieert, worden van het Telenet Netwerk verwijderd na een periode van zes maanden.
bij mij zijn die toevallig verloren gegaan tijdens de onterechte disconnectie ...
Laatst gewijzigd door eco racer 17 feb 2008, 13:48, in totaal 3 gewijzigd.