idd. op 20/02 zal ik het opzegformulier [niet beschikbaar/te downloaden via de site/zoekengine van Telenet] per aangetekend schrijven met de postduiven van De Post naar Mechelen zenden.
In mijn email t.a.v. De Ombudsman stond dat ik zou overstappen naar EDPnet i.v.m. de welbekende limiet problematiek. Verder maakte ik melding dat je op de website van Telenet [althans toen] geen opzegformulier voor Telenet Internet kon vinden via de zoekengine ["contract"/"opzeg"]. Zo'n opzegformulier moet gewoon beschikbaar zijn via de website van de providers, in mijn geval Telenet dus.
Na ontvangst heeft Telenet mij direct offline gezet en dit 4 dagen lang en meer dan 10 telfonische contacten later met de helpdesk e.t.c., altijd wel een excuus om het wat te rekken, dan was het dit, dan was het dat, ... uiteindelijk is de reactivatie vandaag dan toch in orde gekomen. Emails zijn wel verloren gegaan tijdens die periode maar mijn emailadres is terug actief ... Telenet een technologisch bedrijf?
Het strafst van al vond ik nog dat ze nog 50 euro durfden vragen voor de zogezegd "nieuwe activatie", deze heb ik natuurlijk niet betaalt [boekhoudkundig truckje i.v.m. opsmukken van het aantal nieuwe klanten?].
Wel gaven ze toe dat ze een, zoals zij dat dan noemen "vergissing" hadden gemaakt, ook laten ze de laatste factuur [die dus nog moet komen] voor wat het is.
dit is contractbreuk t.a.v. de klant en ik hoop dat andere [binnekort ex-] Telenet Internet klanten correct behandeld zullen worden.
-----------------
Kun je Donna online beluisteren zonder die agressieve/irritante Telenet reclames?