Momenteel heb ik telenet en ik ga naar dommel...
ik heb momenteel nog geen belgacomtelefoonlijn.
Ik ga een lijntje bestellen bij een belgacomwinkel die komen instaleren
waar moet ik op letten van aansluitingen (stekker met 6gaatjes in om modem op aan te sluiten?
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Welke modem ik woon in de 09 zone (nevele hier zou cityconnect kunnen komen tegen eind 2008 had ik toch eens ergens gelezen) en zou toch een modem willen hebben die compitabel is met cityconnect (als die niet meer kosten dan €60) ik dacht annex-m
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Ik heb al eens gebeld naar dommel en die wisten me te vertellen dat ik me op 3.2km van de centrale bevindt = een 4mb profiel (ik lees hier soms wel s een 3.3 , 2.2 mb profiel kan je dan bellen naar dommel dat ze je van 4 naar 3.3 zetten als je te veel disconnects hebt)
Heb je bij dommel een payserver nodig of werkt hun server ook goed genoeg ±330kbs?
Concreet
Welke aansluiting heb nodig om een modem op aan te sluiten? (etherneth,...)
*je kan het contract opsturen per email maar dan moeten die 7pagina's in één pdf gestuurd worden (ik kan maar pagina per pagina inscannenn hoe kan ik die aan elkaar lijmen?)
Normaal zou ik nog verhuizen binnen het jaar (ook 09) dan moet ik belgacom duidelijk maken dat ze alles (telnr & adslsignaal overzetten) en dan ben ik dommel ook nog 50€ schuldig (aan hen moet ik juist mn nieuwe adres doorgeven en het is in orde?)
Graag zou ik hier bevestiging van krijgen & antwoorden (al is het maar op één vraag) op de vragen zijn ook welkom.
*Nu kan ik andere gebruikers niet echt verder helpen maar als ik dommel heb hoop ik dit wel te kunnen doen. Vandaar vraag ik dat jullie me de eerste keer opweg zetten
Alvast bedankt
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)