Ik ben een Dommel aansluiting aan't regelen, en heb m'n eerste pro-forma factuur gehad. Ik heb terwijl ook een domiciliering in orde gebracht.
Moet ik dit eerste factuur nu nog manueel betalen?
Thx 4 input
aansluiting bij dommel - domiciliering
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
De algemene regel is: als je een factuur krijgt met een overschrijvingsformulier, gestructureerde mededeling of weet ik veel manueel betalen, want die zijn niet ter betaling aangeboden bij de bank.
Ik zat met net dezelfde vraag Eergisteren had ik betaald. Vandaag heb ik bericht gekregen dat het ontvangen was. Ik surf nu 2dagen op dommel en tot hiertoe supertevreden (maar het kan nog komen eh )LethPhaos schreef:ok merci voor info
van dommel support heb ik ook eindelijkl antwoord gekregen, zij bevestigen wat jullie vertellen
eerste factuur manueel betalen is de boodschap ^^
Jullie hebben geluk. Ik heb al drie keer gevraagd, zowel telefonisch als via het web, om om te schakelen naar een domiciliering. Ik krijg iedere keer wel een andere factuur nadat ik contact opnam (eerst 1 van 1 maand, dan van 3, nu weer van 1), maar een domiciliering lukt blijkbaar niet. Ik zal weeral maar eens bellen zeker
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
als je belt moeten ze jou een code geven, die code moet je dan aan uw bank geven. dommel alleen kan dommiciliatie niet in orde brengenfrankv schreef:Jullie hebben geluk. Ik heb al drie keer gevraagd, zowel telefonisch als via het web, om om te schakelen naar een domiciliering. Ik krijg iedere keer wel een andere factuur nadat ik contact opnam (eerst 1 van 1 maand, dan van 3, nu weer van 1), maar een domiciliering lukt blijkbaar niet. Ik zal weeral maar eens bellen zeker
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 1 keer
Heb je uw domiciliering op de bank al in orde gemaakt? Vrij nutteloos om anders Dommel hierover te contacteren.frankv schreef:Jullie hebben geluk. Ik heb al drie keer gevraagd, zowel telefonisch als via het web, om om te schakelen naar een domiciliering. Ik krijg iedere keer wel een andere factuur nadat ik contact opnam (eerst 1 van 1 maand, dan van 3, nu weer van 1), maar een domiciliering lukt blijkbaar niet. Ik zal weeral maar eens bellen zeker
- xenne
- Elite Poster
dommel moet wel de code geven - dus eerst contact nemen met dommel daarna met bankBurny schreef:Heb je uw domiciliering op de bank al in orde gemaakt? Vrij nutteloos om anders Dommel hierover te contacteren.frankv schreef:Jullie hebben geluk. Ik heb al drie keer gevraagd, zowel telefonisch als via het web, om om te schakelen naar een domiciliering. Ik krijg iedere keer wel een andere factuur nadat ik contact opnam (eerst 1 van 1 maand, dan van 3, nu weer van 1), maar een domiciliering lukt blijkbaar niet. Ik zal weeral maar eens bellen zeker
-
- Pro Member
Ik ging er wel vanuit dat dat document al in zijn bezit was ja.xenne schreef:dommel moet wel de code geven - dus eerst contact nemen met dommel daarna met bankBurny schreef:Heb je uw domiciliering op de bank al in orde gemaakt? Vrij nutteloos om anders Dommel hierover te contacteren.frankv schreef:Jullie hebben geluk. Ik heb al drie keer gevraagd, zowel telefonisch als via het web, om om te schakelen naar een domiciliering. Ik krijg iedere keer wel een andere factuur nadat ik contact opnam (eerst 1 van 1 maand, dan van 3, nu weer van 1), maar een domiciliering lukt blijkbaar niet. Ik zal weeral maar eens bellen zeker
Niks gekregen, alleen gewone facturen voor overschrijving. Dat is juist het probleem.Burny schreef:Ik ging er wel vanuit dat dat document al in zijn bezit was ja.xenne schreef:dommel moet wel de code geven - dus eerst contact nemen met dommel daarna met bankBurny schreef:Heb je uw domiciliering op de bank al in orde gemaakt? Vrij nutteloos om anders Dommel hierover te contacteren.frankv schreef:Jullie hebben geluk. Ik heb al drie keer gevraagd, zowel telefonisch als via het web, om om te schakelen naar een domiciliering. Ik krijg iedere keer wel een andere factuur nadat ik contact opnam (eerst 1 van 1 maand, dan van 3, nu weer van 1), maar een domiciliering lukt blijkbaar niet. Ik zal weeral maar eens bellen zeker
-
- Pro Member
Ik heb dat recent nog voor 4 mensen aangevraagd, daar kwam dadelijk reactie op, van de eerste keer.frankv schreef:Niks gekregen, alleen gewone facturen voor overschrijving. Dat is juist het probleem.
volhouden dan maar zeker.
- xenne
- Elite Poster
heb je bij de bestelling aangegeven dat je wou betalen via domicilering? dan zou je normaal gezien een document moeten gekregen hebben. als je dat niet kreeg moet je opnieuw contact opnemen met dommel en vragen dat ze het document opsturen. 't is niet zo dat dommel alles voor jou kan regelen, jij moet de aanvraag bij uw bank binnensteken of in via online banking in orde brengen - maar om dat te kunnen doen moet je eerst die info van dommel krijgenfrankv schreef:Niks gekregen, alleen gewone facturen voor overschrijving. Dat is juist het probleem.
Ik heb willen omschakelen nadat ze hun prijsverhoging ingevoerd hebben. Ik kan geen aanvraag binnensteken bij mijn bank als ik niet het nodige van Dommel ontvang he. En zoals ik schreef: ik heb al 5 keer contact opgenomen. Iedere keer veranderen ze gewoon de termijn van de factuur, en zetten ze het niet om naar domiciliering. Als ik dan weer een gewone factuur ontvang bel ik hun op, en zeggen ze 'betaal dit nog met een overschrijving voor de laatste keer, zal volgende keer in orde zijn'. Niet dus. Zal wel gewoon pech hebben zeker?xenne schreef:heb je bij de bestelling aangegeven dat je wou betalen via domicilering? dan zou je normaal gezien een document moeten gekregen hebben. als je dat niet kreeg moet je opnieuw contact opnemen met dommel en vragen dat ze het document opsturen. 't is niet zo dat dommel alles voor jou kan regelen, jij moet de aanvraag bij uw bank binnensteken of in via online banking in orde brengen - maar om dat te kunnen doen moet je eerst die info van dommel krijgenfrankv schreef:Niks gekregen, alleen gewone facturen voor overschrijving. Dat is juist het probleem.
Ben overigens zeer tevreden van Dommel. Alleen dat contractprobleem is nogal lastig.
- xenne
- Elite Poster
oké dan. bel naar dommel. zeg dat je in de toekomst wil gaan betalen met domicilering en vraag dat ze u de nodige documenten via email bezorgen. dan is het aan u. (waarschijnlijk misverstand en denken ze dat je de nodige documenten al hebt?)
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
kheb denkek een probleemtje?
morgen ist de vervaldag van de betaling en ik zie dat de betaling nog steeds niet gedaan is zou ik me zorgen moetten maken of zou ik deze nog manueel moeten betalen.
Wat als het niet betaalt word? kan ik die dan bv de 15de nog betalen of sluiten ze mijn internet dan af wat jammer zou zijn
morgen ist de vervaldag van de betaling en ik zie dat de betaling nog steeds niet gedaan is zou ik me zorgen moetten maken of zou ik deze nog manueel moeten betalen.
Wat als het niet betaalt word? kan ik die dan bv de 15de nog betalen of sluiten ze mijn internet dan af wat jammer zou zijn