Moet ik dit eerste factuur nu nog manueel betalen?
Thx 4 input


Ik zat met net dezelfde vraagLethPhaos schreef:ok merci voor info
van dommel support heb ik ook eindelijkl antwoord gekregen, zij bevestigen wat jullie vertellen
eerste factuur manueel betalen is de boodschap ^^
 Eergisteren had ik betaald. Vandaag heb ik bericht gekregen dat het ontvangen was. Ik surf nu 2dagen op dommel en tot hiertoe supertevreden
 Eergisteren had ik betaald. Vandaag heb ik bericht gekregen dat het ontvangen was. Ik surf nu 2dagen op dommel en tot hiertoe supertevreden  (maar het kan nog komen eh
 (maar het kan nog komen eh  )
 )

als je belt moeten ze jou een code geven, die code moet je dan aan uw bank geven. dommel alleen kan dommiciliatie niet in orde brengenfrankv schreef:Jullie hebben geluk. Ik heb al drie keer gevraagd, zowel telefonisch als via het web, om om te schakelen naar een domiciliering. Ik krijg iedere keer wel een andere factuur nadat ik contact opnam (eerst 1 van 1 maand, dan van 3, nu weer van 1), maar een domiciliering lukt blijkbaar niet. Ik zal weeral maar eens bellen zeker

Heb je uw domiciliering op de bank al in orde gemaakt? Vrij nutteloos om anders Dommel hierover te contacteren.frankv schreef:Jullie hebben geluk. Ik heb al drie keer gevraagd, zowel telefonisch als via het web, om om te schakelen naar een domiciliering. Ik krijg iedere keer wel een andere factuur nadat ik contact opnam (eerst 1 van 1 maand, dan van 3, nu weer van 1), maar een domiciliering lukt blijkbaar niet. Ik zal weeral maar eens bellen zeker

dommel moet wel de code geven - dus eerst contact nemen met dommel daarna met bankBurny schreef:Heb je uw domiciliering op de bank al in orde gemaakt? Vrij nutteloos om anders Dommel hierover te contacteren.frankv schreef:Jullie hebben geluk. Ik heb al drie keer gevraagd, zowel telefonisch als via het web, om om te schakelen naar een domiciliering. Ik krijg iedere keer wel een andere factuur nadat ik contact opnam (eerst 1 van 1 maand, dan van 3, nu weer van 1), maar een domiciliering lukt blijkbaar niet. Ik zal weeral maar eens bellen zeker

Ik ging er wel vanuit dat dat document al in zijn bezit was ja.xenne schreef:dommel moet wel de code geven - dus eerst contact nemen met dommel daarna met bankBurny schreef:Heb je uw domiciliering op de bank al in orde gemaakt? Vrij nutteloos om anders Dommel hierover te contacteren.frankv schreef:Jullie hebben geluk. Ik heb al drie keer gevraagd, zowel telefonisch als via het web, om om te schakelen naar een domiciliering. Ik krijg iedere keer wel een andere factuur nadat ik contact opnam (eerst 1 van 1 maand, dan van 3, nu weer van 1), maar een domiciliering lukt blijkbaar niet. Ik zal weeral maar eens bellen zeker
Niks gekregen, alleen gewone facturen voor overschrijving. Dat is juist het probleem.Burny schreef:Ik ging er wel vanuit dat dat document al in zijn bezit was ja.xenne schreef:dommel moet wel de code geven - dus eerst contact nemen met dommel daarna met bankBurny schreef:Heb je uw domiciliering op de bank al in orde gemaakt? Vrij nutteloos om anders Dommel hierover te contacteren.frankv schreef:Jullie hebben geluk. Ik heb al drie keer gevraagd, zowel telefonisch als via het web, om om te schakelen naar een domiciliering. Ik krijg iedere keer wel een andere factuur nadat ik contact opnam (eerst 1 van 1 maand, dan van 3, nu weer van 1), maar een domiciliering lukt blijkbaar niet. Ik zal weeral maar eens bellen zeker

Ik heb dat recent nog voor 4 mensen aangevraagd, daar kwam dadelijk reactie op, van de eerste keer.frankv schreef:Niks gekregen, alleen gewone facturen voor overschrijving. Dat is juist het probleem.


heb je bij de bestelling aangegeven dat je wou betalen via domicilering? dan zou je normaal gezien een document moeten gekregen hebben. als je dat niet kreeg moet je opnieuw contact opnemen met dommel en vragen dat ze het document opsturen. 't is niet zo dat dommel alles voor jou kan regelen, jij moet de aanvraag bij uw bank binnensteken of in via online banking in orde brengen - maar om dat te kunnen doen moet je eerst die info van dommel krijgenfrankv schreef:Niks gekregen, alleen gewone facturen voor overschrijving. Dat is juist het probleem.
Ik heb willen omschakelen nadat ze hun prijsverhoging ingevoerd hebben. Ik kan geen aanvraag binnensteken bij mijn bank als ik niet het nodige van Dommel ontvang he. En zoals ik schreef: ik heb al 5 keer contact opgenomen. Iedere keer veranderen ze gewoon de termijn van de factuur, en zetten ze het niet om naar domiciliering. Als ik dan weer een gewone factuur ontvang bel ik hun op, en zeggen ze 'betaal dit nog met een overschrijving voor de laatste keer, zal volgende keer in orde zijn'. Niet dus. Zal wel gewoon pech hebben zeker?xenne schreef:heb je bij de bestelling aangegeven dat je wou betalen via domicilering? dan zou je normaal gezien een document moeten gekregen hebben. als je dat niet kreeg moet je opnieuw contact opnemen met dommel en vragen dat ze het document opsturen. 't is niet zo dat dommel alles voor jou kan regelen, jij moet de aanvraag bij uw bank binnensteken of in via online banking in orde brengen - maar om dat te kunnen doen moet je eerst die info van dommel krijgenfrankv schreef:Niks gekregen, alleen gewone facturen voor overschrijving. Dat is juist het probleem.


