Welke bank is uw spaargeld waard?

Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Zoals de Belg niet vaak van ISP verandert doet ie dat ook niet voor z'n bank. Nochtans zijn er door wat rond te kijken zeer goede deals te doen. De Tijd wijdt er een heel dossier aan vandaag.

Een interessante link met goed overzicht vind je hier.

P.S.: ik zit zelf bij Keytrade voor het sparen en heb het me nog niet beklaagd ;).
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Over een paar jaar is mijn moeder overgeschakeld van Dexia naar Argenta, en maar goed ook :)

Kleinere bank is zóveel beter als een grote, arrogante bank :)
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Ik ben net van Dexia naar Deutsche Bank gestapt. Helaas is de overzet nog niet compleet (begonnen in november), daar DB blijkbaar een beetje traag is met het uitleveren van betaalkaarten. :?
Laatst gewijzigd door cloink op 03 jan 2008, 14:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 mar 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

Mijn luttele spaarcenten staan bij Rabobank. De meeste vrijheid in mijn ogen.
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Heb het al elders aangahaald : wil je op de hoogte blijven van spaarrekeningen kijk eens op www.spaargids.be

De kunst is in te gaan op pormoties en regelmatig je spaargeld van bank te veranderen.
Op dit moment zijn de besten :
credieurope : 4 + 0,5
monte paschi : ook 4 + 0,5 maar premie wordt iets minder soepel toegekend.
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

Ik zit al enkele jaren bij ABN-AMRO en ook bij Rabobank, maar ga zodra ik kan alles naar Rabobank overzetten (ABN-AMRO heeft een beperkte webinterface en minder goede voorwaarden en duidelijkheid).
De rest van de familie zit hier ook bij Deutsche Bank (ik niet), maar daar zijn ze ook niet zo tevreden van.
Rabobank is bij ons in de familie zeker de grote winnaar :)

Ik heb nog nooit een spaarrekening gehad bij een grote bank trouwens. Raar ook hoeveel mensen die 'internet banken' niet vertrouwen of je niet geloven als je zegt dat je 3,xx-4% rente hebt.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Lord Utopia schreef:Over een paar jaar is mijn moeder overgeschakeld van Dexia naar Argenta, en maar goed ook :)

Kleinere bank is zóveel beter als een grote, arrogante bank :)


Ben ik hier ook van plan ( voor lopende rekeningen dan ).

Voor spaarrekeningen ben ik nog aant uitkijken, maar ik hoor veel goeds van Rabobank.

Momenteel al jaar en dag Dexia ( eerst BAC, dan BACOB dan Dexia geworden ).
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

rabobank is zeker niet slecht, mijn moeder zit daar ook, believe it or not, moet ze wel enkele keren naar Sluis gaan, maar kom, dat is niet zover.
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Misschien vergis ik me, maar ik denk dat de meesten het hier over Rabobank.be hebben, de Belgische internet variant van het Nederlandse Rabobank.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Ja, wel, mijn moeder zit in de nederlandse variant.
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Lord Utopia schreef:Ja, wel, mijn moeder zit in de nederlandse variant.

Ik neem aan dat je moeder dan ook Nederlandse is? Was dat geen vereiste (domicilie in Nederland)?
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

cloink schreef:
Lord Utopia schreef:Ja, wel, mijn moeder zit in de nederlandse variant.

Ik neem aan dat je moeder dan ook Nederlandse is? Was dat geen vereiste (domicilie in Nederland)?
Nee, dat is geen vereiste.
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Lord Utopia schreef:Nee, dat is geen vereiste.

Héél erg vreemd, ben je hier zeker van? Dus ik kan zodadelijk, als particulier, een rekening openen bij een Nederlandse bank en Nederlandse betaalkaarten krijgen (chipknip)? Ik lees echt overal dat je een SOFI-nummer moet hebben of zakelijke statuten moet voorleggen... :???:
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

All I know is, mijn moeder heeft daar geld staan. Ze heeft wel geen kaart ofzo.
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Ik zit bij Argenta. Al zitten denken voor naar Keytrade te gaan, maar gezien het kantoor nogal ver weg is, niet zo handig.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
freegeek
Member
Member
Berichten: 61
Lid geworden op: 21 dec 2005, 20:37
Bedankt: 1 keer

ik zit zowel persoonlijk als voor mijn zaak al een paar jaar bij keytrade

enkel de visa kaart is betalend, al de rest voor bankzaken is gratis ,uitstekende beleggingsmodule met lage trading kost

ik heb in de laatste jaren nog geen enkele keer een bankkantoor nodig gehad (zat voordien bij dexia en hun openingsuren zijn enkel geschikt voor werklozen, kantoor heeft geen toegevoegde waarde voor mij)
Kartouch
Pro Member
Pro Member
Berichten: 415
Lid geworden op: 22 jan 2005, 14:15
Bedankt: 1 keer

Bij mij is 't verdeeld:
KBC voor dagelijkse verrichtingen, en wat beleggingstoestanden
Dexia omwille van personeelsvoordelen
Argenta als spaarbank en voor de gratis VISA-kaart
Rabobank.be als extra spaarbank omdat ge nooit op 1 paard moogt wedden.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Argenta (al 20 jaar) en AXA (voor onze lening en meer complexe overschrijvingen en buitenlandse cheques).
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Ik Axa voor ons lening, KBC voor ons gemeenschappelijke rekening (was daar ook al klant vroeger) en mijn vrouw Fortis (DOH).
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 mar 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Ik zit bij Fortis voor dagelijkse verrichtingen
en dexia voor sparen. Ze hebben daar redelijk goede fondsen
Maar ik denk er toch ook overna om naar rabobank.be te gaan om wat spaargeld op te zetten.
wwdj
Member
Member
Berichten: 93
Lid geworden op: 18 dec 2007, 17:07

enkel jammer dat rabobank geen visda en dergelijke heeft (hun visie)

Dus ik binnenkort weg bij KBC en hop naar Argenta
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Lord Utopia schreef:Ja, wel, mijn moeder zit in de nederlandse variant.

Nou...
Bijlagen
rabobank_nl.jpg
Aanvraag bij rabobank.nl als Belg...
(13.93 KiB) 1201 keer gedownload
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

cloink schreef:
Lord Utopia schreef:Ja, wel, mijn moeder zit in de nederlandse variant.

Nou...
Ja, ik weet niet hoe het zit, maar ze heeft daar geld staan.
Fluppeke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 719
Lid geworden op: 21 nov 2005, 14:17
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 18 keer

Had tot voor kort alles bij fortis (ASLK)... Maar aangezien ik binnen afzienbare tijd 25 ga worden zou die bank mij veel domme kosten aanrekenen
Daarom heb ik dus een jaar geleden een golden+ rekening bij argenta geopend waar ik nog steeds zeer tevreden over ben.
Mijn spaargeld heb ik overgezet naar DHB bank s@ve-online. (e-spaar van argenta bestond toen nog niet) .. Ook daar zeer tevreden over. (Toen ik intekende kreeg ik 3.6 % en in de zomer heeft men dat opgetrokken tot 3.9% en sinds nieuwjaar is het nu 4 +0.25%).
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 mar 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

Tot over 6 jaar geleden enkel fortis (gratis voor jongeren), en toen ik 18 was heb ik een spaarrekening geopend bij rabobank (ook al 6 jaar ondertussen). 2-3 Jaar geleden heeft Fortis dan een fout gemaakt waardoor ik 25€ kwijt was en dan naar Dexia over gestapt met mijn zichtrekening.
Maar ook bij dexia ben ik niet tevreden. Ik wou 1,5 jaar geleden een rekening openen om mijn huurwaarborg te storten en wou een brandverzekering afsluiten, maar omdat ik 5-10min voor de middagpauze kwam (kan niet anders omdat ik ook moet werken) kon men mij niet helpen. Dus ik denk ik probeer nog vlug bij Fortis aan de overkant (mijn rekening bestond daar ook nog) maar daar kon men mij ook niet helpen omdat ik nog geen contract van de huisbaas had gekregen.

Sinds 6 maanden heb ik nu ook een rekening en spaarrekening bij Deutsche Bank en sinds 2 maand nu ook voor de gezamelijke rekening.
Maar helaas, hier is het nu iets anders, deze bank is ZEER traag in het verwerken van verrichtingen, zowel in het betalen als het ontvangen van betalingen.

Rusltaat: Zichtrekening bij Dexia, Spaarrekening bij Rabobank en Deutsche Bank en de gezamelijke spaar- en zichtrekening ook bij deutsch bank. (De zichtrekening bij Fortis heb ik ook nog, maar gebruik ik al 2-3 jaar niet meer.)
De Master Card van Dexia is te duur en heeft slechte voorwaarden, ook die van DB heeft slechte voorwaarden, dus gebruik ik die van Base.

cloink schreef:Ik ben net van Dexia naar Deutsche Bank gestapt. Helaas is de overzet nog niet compleet (begonnen in november), daar DB blijkbaar een beetje traag is met het uitleveren van betaalkaarten. :?


Vergeet niet dat je eerst 1000€ op je rekening moet storten voor ze de kaarten opsturen. Daarna heb je ze binnen een week. Je moet dit normaal 1 maand na de aanvraag doen.
Dus als je het nu doet, zal je daarna eens moeten bellen (en eventuuel voor je het stort ook eens).
BungaMan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1485
Lid geworden op: 16 nov 2005, 09:05

van ING naar argenta, ook nog bij keytrade omdat de spaarrekenig daar beter is en hun online effectenrekening goed genoeg ineen steekt. zichtrekening blijft bij argenta vanwege gratis visa (geen kosten voor betalingen in buitenland). ben nu aant twijfelen om zichtrekening ook bij keytrade te steken (3%).

weet er iemand details van visa bij argenta? de details die je hier kan zien bij betaalkaarten: http://www.keytradebank.be/nl/prices/tariffs/10
Please help, looking for a way to get rich and fast
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Visa is gratis, in het binnenland en buitenland. Staat allemaal op de site van Argenta :)
Argenta
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Fintro!
Reden: Kleine bank, zeer goede service (vergelijkbaar of zelfs beter dan fortis), gebruikt de zelfde E-banking als fortis (vanuit mijn opzicht een van de veiligste die ik ken),...

Anders: Argenta
Zeer goede voorwaarde, ken een filliaal houder (wat weer extra voordelen opleverd)
Waarom niet Argenta: Argenta heeft de slechtste pc banking van heel België (tot mijn spijt).
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Sven.VdS
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 911
Lid geworden op: 26 mar 2004, 20:01
Locatie: Holsbeek
Bedankt: 1 keer

Ik heb altijd bij KBC gezeten (Cera oorspronkelijk) en vrij tevreden van ... die hebben zoals verwacht ook voor onze woninglening een goeie effort gedaan.

Voor ons woningkrediet hadden wij een gezamenlijke rekening bij Deutsche Bank maar eigenlijk puur voor die intrestvoet op de spaarrekening.

We hebben sinds de lening de spaarrekening nog bij DB staan ... de rest allemaal bij KBC (dagelijkse verrichtingen, loonstorting, verzekeringen, ...)

DB: niet echt tevreden van eigenlijk ... heel ondoorzichtige structuur omdat je geen plaatselijke kantoortjes hebt .. heel onpersoonlijk ook.

Ook compleet niet geschikt voor jonge gezinnen vind ik ook al proberen ze hun hiervoor te profileren.
Om te beginnen moesten wij (voor ons) een klein fortuin op de rekening zetten vooraleer we kaarten en zo kregen (toen 6000 euro :eek: ). Bovendien zijn hun 'spaaracties' altijd voor mensen die zomaar eventjes enkele duizenden euro's kunnen opzij zetten ... niet voor ons dus ;)

Maar zoals gezegd, de intrestvoet op de spaarrekening is zalig dus die houden we voorlopig nog.
Central heating is for sissies ... if you're cold it's because you don't have enough computers running.
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

ZMD schreef:Vergeet niet dat je eerst 1000€ op je rekening moet storten voor ze de kaarten opsturen. Daarna heb je ze binnen een week. Je moet dit normaal 1 maand na de aanvraag doen.

I know en dat is voor de eerste rekening ook prima gelukt (op +/- 2 weken waren de rekeningen geopend en had ik mijn kaarten). Het is voor de tweede rekening (onder dezelfde "account") dat het probleem zich stelt. Deze is nu toch al een maand geopend, er stond in week 1 1000€ op en toch zie ik geen kaarten opdoemen. Zelfs een week geleden toch maar eens een mailtje gestuurd, doch tot op heden geen reactie. :(

Nuja, geduld is een schone deugd zeker...
Sven.VdS
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 911
Lid geworden op: 26 mar 2004, 20:01
Locatie: Holsbeek
Bedankt: 1 keer

Cloink: gewoon naar ginder gaan en vragen om iemand te spreken. Bij ons heeft het alles bij elkaar ook maanden geduurd eer alles in orde was.

Probleem bij DB Leuven (in ons geval) is dat je daar altijd iemand willekeurig krijgt die beschikbaar is en je weer het hele verhaal moet doen :roll:
Central heating is for sissies ... if you're cold it's because you don't have enough computers running.
Afbeelding
Afbeelding
verb
Premium Member
Premium Member
Berichten: 456
Lid geworden op: 11 mei 2006, 09:21
Bedankt: 1 keer

Vroeger had ik voor alles KBC, tot ik 25 was en voor alles kosten moest gaan betalen. Alles bij KBC afgesloten en naar Argenta gegaan maar daar was ik ontevreden over de kantooruren en de adviezen van de filiaalhouder.

Nu heb ik Argenta enkel nog voor mijn zichtrekening en Visa, mijn spaarrekening heb ik bij Rabobank en beleggen doe ik met Keytrade.

Ik hoef geen bankkantoor meer, alles via internet. Die filiaalhouders geven toch alleen maar advies dat het best is voor hun zak, niet voor die van de klant.
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 mar 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

ik heb vandaag mijn spaarrekening aangevraagd bij rabobank.be
Gebruikersavatar
malinwa001
Pro Member
Pro Member
Berichten: 410
Lid geworden op: 03 feb 2007, 09:28
Twitter: malinawa001
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 12 keer

ljd schreef:ik heb vandaag mijn spaarrekening aangevraagd bij rabobank.be

Heb de mijne ook net aangevraagd.
Spijtig dat ze daar geen scanner kennen anders had ik de aanvraag kunnen mailen ipv posten. :roll:
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 mar 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Ik denk dat dat vooral met de Wet te maken heeft :-D
wasa
Member
Member
Berichten: 66
Lid geworden op: 15 nov 2005, 17:43

Kunnen gebruikers van Deutsche Bank hun ervaringen concreet geven? blijkbaar is de dienstverlening niet zo goed, en gebruiken ze zoals Argenta valutadagen (geen onmiddellijke verrichtingen)? Is de online banking/beleggingsmethode goed?

Zou spijtig zijn want ik zoek eigenlijk een nieuwe/extra bank met betere spaarvoorwaarden en ook de mogelijkheid om online te kunnen beleggen op latere termijn.
Zit nu al 15 jaar bij Argenta, maar ik vind hun spaarrente niet echt meer fantastisch (1,75% + 1,35% aangroei), plus ik maak eigenlijk vrij weinig gebruik van hun loket. Daarbij vind ik dat ze op mijn kantoor toch regelmatig klantonvriendelijke fratsen uithalen en de online banking kan echt wel beter. De gratis bankkaarten zijn dan weer een grote extra bij Argenta.
Deutsche Bank valt bij vergelijkingen toch wel op, met dbmax 3,5% + 1% (iets "minder" dan rabobank) , en toch met een gratis bank- en mastercard, en voor mij zou hun kantoor toch nog vrij dicht in de buurt zijn.

Ik ben dan ook aan het overwegen om gewoon mijn Argenta zichtrekening met visa te houden, en dan een nieuwe spaar-en zichtrekening te openen bij DB. Zo speel ik toch nog safe (geld op 2 lokaties en niet enkel bij "online" bank) en heb ik de voordelen van beide (gratis visa/mastercard/goede rente).
frankv
Member
Member
Berichten: 95
Lid geworden op: 05 jul 2007, 21:01

Kijk eens op www.spaargids.be Daar staat een hoop zeer goeie info over de banken + gebruikersinfo.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

wasa schreef:Zit nu al 15 jaar bij Argenta, maar ik vind hun spaarrente niet echt meer fantastisch (1,75% + 1,35% aangroei)


Kijk eens naar hun e-Spaar rekening.

wasa schreef:de online banking kan echt wel beter.


Zoals... voor mij doet het alles wat het moet.
wasa
Member
Member
Berichten: 66
Lid geworden op: 15 nov 2005, 17:43

r2504 schreef:
wasa schreef:Zit nu al 15 jaar bij Argenta, maar ik vind hun spaarrente niet echt meer fantastisch (1,75% + 1,35% aangroei)


Kijk eens naar hun e-Spaar rekening.

wasa schreef:de online banking kan echt wel beter.


Zoals... voor mij doet het alles wat het moet.


als je de demo van deutsche bank vergelijkt met argenta zie ik toch grote verschillen. en beleggingsopties zijn veel uitgebreider. ik hou er ook niet van dat er geen digipass gebruikt wordt, het lijkt me te risicovol. maar op de spaargids websites zijn de reacties idd niet echt lovend, ze komen een beetje over als telenet, nieuwe klanten lokken maar dan slechte service geven aan bestaande (zeer traag online bankieren, ...) , en daar heb ik mijn buik nu wel van vol eerlijk gezegd :)
wasa
Member
Member
Berichten: 66
Lid geworden op: 15 nov 2005, 17:43

r2504 schreef:
wasa schreef:Zit nu al 15 jaar bij Argenta, maar ik vind hun spaarrente niet echt meer fantastisch (1,75% + 1,35% aangroei)


Kijk eens naar hun e-Spaar rekening.

wasa schreef:de online banking kan echt wel beter.


Zoals... voor mij doet het alles wat het moet.


r2504, bij de e-spaar rekening, heb je dan nog altijd recht op een gratis visa kaart bij de zichtrekening? ik neem aan van wel. maar wat is dan het verschil tussen de maxi en de e-spaar, behalve dat je geen geld meer op het kantoor kan afhalen van je spaarrekening? maar wel van je zichtrekening als je van je spaar naar je zichtrekening overzet? komt beetje vreemd over.
Plaats reactie

Terug naar “Geldzaken”