Nu, vandaag (vannemorgen), had mijn vader een telefoontje ontvangen van hen (ik was nog aan het slapen
![Tongue :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Dus, geen e-mail sturen, 80 % kans dat ze niet meer antwoorden. Dus bellen !
ne eis gelijk een gewone telefoon en omdat i telenet teleoon heb kost het mij niks,noppes 0 €Lord Utopia schreef:Dat 015-nummer is dus zwaar betalend
Zwaar betalend ? Das gewoon zonaal tarief hoor ...Lord Utopia schreef:Dat 015-nummer is dus zwaar betalend
Ik vrees eerlijk gezegd dat deze agent op eigen houtje handelde ivm die mails ... ik heb zelf ooit op de Telenet hel(l)pdesk gezeten en dergelijke zaken zou Telenet alvast niet apprecieren ... maar goed, je zal vast wel ergens bij IPG terecht zijn gekomenLord Utopia schreef:
Nu, vandaag (vannemorgen), had mijn vader een telefoontje ontvangen van hen (ik was nog aan het slapen). Aan de telefoon heeft een mevrouw vriendelijk uitgelegd dat we geen e-mails meer moeten zenden, omdat ze veel te veel werk hebben, en dat ze dat niet meer kunnen ondersteunen. Het beste is dat je een telefoontje pleegd met hen. Daarnaast heeft ze ook gezeged dat er niets in het vooruitzicht ligt, maar dat weten we al.
En de downloadlimiet gaan omgekeerd evenredig stijgen xD.Ken schreef:Wat er gaat veranderen? Wel iedere node zal een upgrade krijgen zodat iedere gebruiker tot 300mbit kan maar natuurlijk zal dit in phases gebeuren en per jaar of 2 jaar waarschijnlijk 20 naar 30 naar 40 naar 50 naar 60 mbit.
Over de upload zelf heb ik helemaal geen idee.
Ik 'ken' dus nen 'insider' die in onderaanneming van Telenet werkt. xD
Ja kijk, dat zei die mevrouw heditCh schreef:Ik vrees eerlijk gezegd dat deze agent op eigen houtje handelde ivm die mails ... ik heb zelf ooit op de Telenet hel(l)pdesk gezeten en dergelijke zaken zou Telenet alvast niet apprecieren ... maar goed, je zal vast wel ergens bij IPG terecht zijn gekomenLord Utopia schreef:
Nu, vandaag (vannemorgen), had mijn vader een telefoontje ontvangen van hen (ik was nog aan het slapen). Aan de telefoon heeft een mevrouw vriendelijk uitgelegd dat we geen e-mails meer moeten zenden, omdat ze veel te veel werk hebben, en dat ze dat niet meer kunnen ondersteunen. Het beste is dat je een telefoontje pleegd met hen. Daarnaast heeft ze ook gezeged dat er niets in het vooruitzicht ligt, maar dat weten we al.
Dusuh, alle Telenet klanten, verenigd U en laat die helpdesk eens stomen met boze berichten. Want dit is outrages, beetje de nieuwe klanten vanalles het dubbele geven en de trouwe klanten laten verdrinken. Mooi van TelenetDat gaat dus niet volgens de upc-dame, die ook na protesteren van mezelve nog even ging navragen bij haar baas.
Uiteindelijk wist ze me dit te vertellen:
-Vanaf januari houden upc producten op te bestaan
-In november krijgen alle upc klanten een brief waarin ze een nieuw aanbod doen.
-Een aanbod dat beter is dan huidige telenet-aanbod
-Aanbod is voor turbo product van telenet: 30 gig meer volume dan huidig turboproduct + dubbele uploadsnelheid dan huidig turboproduct
-Ook meer volume voor expressnet & dubbele upload voor expressnet
-Dit aanbod is alleen geldig voor upc-klanten. Wie gewoon turbo al heeft van telenet krijgt geen extra volume of hogere uploadsnelheid
-Overschakelen zal kunnen met een persoonlijke code via de website vanupcnaartelenet
Dit kan al niet beste Rimson, de mensen van Telenet IPG zitten in Hasselt ( en een klein deeltje in Leuven ). BGC support zit in Zaventem.Rimson schreef: is het daar wel, ken iemand die er werkt.
moet belgacom support geven en telenet support
werkt soms tot 22 uur en ook op zaterdagen
en verdient 1500€ bruto.
neh het is toch veel leuker om wat naar de problemen van de mense te luisteren als hun digicorder voor de 10de keer hun opnames gewist heeft.deej schreef:Ne mens kan begot beter gaan doppen...