Telenet Helpdesk

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Ik had dus een paar dagen geleden een e-mail gestuurd, om te vragen of er iets ging veranderen, had ook gezegd als er niets ging veranderen tegen het einde van het jaar, dat ze mijn opzegbrief mogen ontvangen.

Nu, vandaag (vannemorgen), had mijn vader een telefoontje ontvangen van hen (ik was nog aan het slapen :P ). Aan de telefoon heeft een mevrouw vriendelijk uitgelegd dat we geen e-mails meer moeten zenden, omdat ze veel te veel werk hebben, en dat ze dat niet meer kunnen ondersteunen. Het beste is dat je een telefoontje pleegd met hen. Daarnaast heeft ze ook gezeged dat er niets in het vooruitzicht ligt, maar dat weten we al.


Dus, geen e-mail sturen, 80 % kans dat ze niet meer antwoorden. Dus bellen !
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

ah ja, ze hebben een gratis nummer, dus je kan net zo goed bellen, heb je ook meteen antwoord. no probs :wink:

geen veranderingen? en wat dan met die DRASTISCHE veranderingen die mij 2 maanden geleden beloofd zijn :???: misschien gewoon een prijsverhoging :lol:
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Nou, ik denk dat ze ondertussen wel instructies gekregen hebben hoor.
Zoiets van: "Gewoon zeggen dat er niets gaat veranderen, daarna verandert er iets, zijn de klanten des te blijer" tegenover "zeggen dat er drastische veranderingen komen, maar na paar maanden verandert er nog steeds niet en zijn de klanten zéér teleurgesteld -> veranderen van provider".

Zal wel zoiets zijn :P
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

0800 666 11 gratis nummer btw
Gebruikersavatar
JonathanOppeel
Member
Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 22 aug 2005, 23:07
Locatie: nevele
Contacteer:

its 015666666
Trek het je niet aan, de wereld gaat eraan.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Dat 015-nummer is dus zwaar betalend ;)
Gebruikersavatar
JonathanOppeel
Member
Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 22 aug 2005, 23:07
Locatie: nevele
Contacteer:

Lord Utopia schreef:Dat 015-nummer is dus zwaar betalend ;)
ne eis gelijk een gewone telefoon en omdat i telenet teleoon heb kost het mij niks,noppes 0 € :-D :-D
Trek het je niet aan, de wereld gaat eraan.
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Wat er gaat veranderen? Wel iedere node zal een upgrade krijgen zodat iedere gebruiker tot 300mbit kan maar natuurlijk zal dit in phases gebeuren en per jaar of 2 jaar waarschijnlijk 20 naar 30 naar 40 naar 50 naar 60 mbit.
Over de upload zelf heb ik helemaal geen idee.
Ik 'ken' dus nen 'insider' die in onderaanneming van Telenet werkt. xD

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Lord Utopia schreef:Dat 015-nummer is dus zwaar betalend ;)
Zwaar betalend ? Das gewoon zonaal tarief hoor ... ;) ( en als je telenet telefoon klant bent kost ut nix dacht ik ;) )
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Lord Utopia schreef:
Nu, vandaag (vannemorgen), had mijn vader een telefoontje ontvangen van hen (ik was nog aan het slapen :P ). Aan de telefoon heeft een mevrouw vriendelijk uitgelegd dat we geen e-mails meer moeten zenden, omdat ze veel te veel werk hebben, en dat ze dat niet meer kunnen ondersteunen. Het beste is dat je een telefoontje pleegd met hen. Daarnaast heeft ze ook gezeged dat er niets in het vooruitzicht ligt, maar dat weten we al.
Ik vrees eerlijk gezegd dat deze agent op eigen houtje handelde ivm die mails ... ik heb zelf ooit op de Telenet hel(l)pdesk gezeten en dergelijke zaken zou Telenet alvast niet apprecieren ... maar goed, je zal vast wel ergens bij IPG terecht zijn gekomen ;)
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Ken schreef:Wat er gaat veranderen? Wel iedere node zal een upgrade krijgen zodat iedere gebruiker tot 300mbit kan maar natuurlijk zal dit in phases gebeuren en per jaar of 2 jaar waarschijnlijk 20 naar 30 naar 40 naar 50 naar 60 mbit.
Over de upload zelf heb ik helemaal geen idee.
Ik 'ken' dus nen 'insider' die in onderaanneming van Telenet werkt. xD
En de downloadlimiet gaan omgekeerd evenredig stijgen xD.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

ditCh schreef:
Lord Utopia schreef:
Nu, vandaag (vannemorgen), had mijn vader een telefoontje ontvangen van hen (ik was nog aan het slapen :P ). Aan de telefoon heeft een mevrouw vriendelijk uitgelegd dat we geen e-mails meer moeten zenden, omdat ze veel te veel werk hebben, en dat ze dat niet meer kunnen ondersteunen. Het beste is dat je een telefoontje pleegd met hen. Daarnaast heeft ze ook gezeged dat er niets in het vooruitzicht ligt, maar dat weten we al.
Ik vrees eerlijk gezegd dat deze agent op eigen houtje handelde ivm die mails ... ik heb zelf ooit op de Telenet hel(l)pdesk gezeten en dergelijke zaken zou Telenet alvast niet apprecieren ... maar goed, je zal vast wel ergens bij IPG terecht zijn gekomen ;)
Ja kijk, dat zei die mevrouw he ;)
Geloof het of niet, mss is er al wat veranderd tegen nu he ;)

op PUB zag ik dit staan:
Dat gaat dus niet volgens de upc-dame, die ook na protesteren van mezelve nog even ging navragen bij haar baas.

Uiteindelijk wist ze me dit te vertellen:
-Vanaf januari houden upc producten op te bestaan
-In november krijgen alle upc klanten een brief waarin ze een nieuw aanbod doen.
-Een aanbod dat beter is dan huidige telenet-aanbod
-Aanbod is voor turbo product van telenet: 30 gig meer volume dan huidig turboproduct + dubbele uploadsnelheid dan huidig turboproduct
-Ook meer volume voor expressnet & dubbele upload voor expressnet
-Dit aanbod is alleen geldig voor upc-klanten. Wie gewoon turbo al heeft van telenet krijgt geen extra volume of hogere uploadsnelheid
-Overschakelen zal kunnen met een persoonlijke code via de website vanupcnaartelenet
Dusuh, alle Telenet klanten, verenigd U en laat die helpdesk eens stomen met boze berichten. Want dit is outrages, beetje de nieuwe klanten vanalles het dubbele geven en de trouwe klanten laten verdrinken. Mooi van Telenet ;)
Maar we zijn niets beters gewoon natuurlijk.
Gebruikersavatar
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1371
Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 52 keer

xenne schreef:geen veranderingen? en wat dan met die DRASTISCHE veranderingen die mij 2 maanden geleden beloofd zijn :???: misschien gewoon een prijsverhoging :lol:
kluitje <-> riet? :wink:
Rimson
Plus Member
Plus Member
Berichten: 154
Lid geworden op: 15 feb 2007, 09:45

ipg ... ken die supportcenter

als ge ergens niet moet terecht komen

is het daar wel, ken iemand die er werkt.
moet belgacom support geven en telenet support
werkt soms tot 22 uur en ook op zaterdagen
en verdient 1500€ bruto.

Ik zou zelf ook slechtgezind worden elke keer op het einde of begin van de maand da loontje zou gestort worden...
die grote firma's moeten eens inzien dat hun supportcenters een grote troef of een groot verlies kunnen betekenen.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Rimson schreef: is het daar wel, ken iemand die er werkt.
moet belgacom support geven en telenet support
werkt soms tot 22 uur en ook op zaterdagen
en verdient 1500€ bruto.
Dit kan al niet beste Rimson, de mensen van Telenet IPG zitten in Hasselt ( en een klein deeltje in Leuven ). BGC support zit in Zaventem.

En bij Telenet werken ze trouwens ook op zondag ;)
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Ne mens kan begot beter gaan doppen...
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

deej schreef:Ne mens kan begot beter gaan doppen...
neh het is toch veel leuker om wat naar de problemen van de mense te luisteren als hun digicorder voor de 10de keer hun opnames gewist heeft.
Rimson
Plus Member
Plus Member
Berichten: 154
Lid geworden op: 15 feb 2007, 09:45

tja... heb andere manieren om mij bezig te houden :p

luisteren naar mensen die hun adsl of hun telenet nie aan de gang krijgen om god weet wat voor reden is daar niet bij ...

en dan maar kreften en zagen dat ze bvb niemand meer vinden die het wil doen aan da hongerloontje ...
ge loopt beter achter de vuilkar, betaald beter en minder gezaag aan uw oren
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

idd die IPG man die ge daar kent, spreekt niet de waarheid.

HD van Telenet en BGC zijn gescheiden zoals Ditch zei..
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”