modem telenet terug inleveren?

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
p0esje
Starter
Starter
Berichten: 18
Lid geworden op: 24 aug 2007, 09:44

Nieuwe account bij Dommel is in aanvraag. Ik verwacht alle dagen een telefoontje om de digitelbox bij me te komen installeren.

Na deze installatie, waar kan ik de modem van telenet terug inleveren? Zoals zovelen heb ik ook nog een waarborg van 2.000bf hiervoor betaald.

Kan dit bij alle telenet verdelers? Bv: bij Mediamarkt Antwerpen ? Schrijven ze daar dan een bewijs van ontvangst of zo?
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

je moet de modem niet inleveren, mag blijven staan.

om de waarborg terug te krijgen zal je wel eens mogen bellen, want uit hun eigen gaan ze dat niet doen
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
p0esje
Starter
Starter
Berichten: 18
Lid geworden op: 24 aug 2007, 09:44

Oh, die blijft daar hangen? Oh allé ok, ook al goed, dan moet ik er niet voor over en 't weer rijden!

Ik ga het zowiezo vermelden in mijn opzegbrief naar Telenet met de vraag deze terug te storten. Ik hoop dat alles nogal vlot verloopt want de verhalen dat ik hier soms lees, ai ai !!!

Merci hé!
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

p0esje schreef:Oh, die blijft daar hangen? Oh allé ok, ook al goed, dan moet ik er niet voor over en 't weer rijden!

hangen of staan :wink: of je mag hem door het raam kieperen

Ik ga het zowiezo vermelden in mijn opzegbrief naar Telenet met de vraag deze terug te storten. Ik hoop dat alles nogal vlot verloopt want de verhalen dat ik hier soms lees, ai ai !!!

tsja, heb net een opzeg achter de rug en die is toch vrij vlot verlopen, al moet de eerste euro van telenet nog op mijn rekening gestort worden:

opzeg telenet:
30/07: aangetekende brief gestuurd naar TELENET (opzeg contract)
05/08: mail gestuurd naar TELENET om te vragen of brief toegekomen was
06/08: antwoord op mail, opzegdocument ontvangen op 31/07, nog 30 dagen voor opzeg
07/08: telefoon van TELENET om mij te overhalen te blijven (is al te laat) en DRASTISCHE verbeteringen te beloven
14/08: domiciliatie TELENET opgezegd
29/08: TELENET afgesloten
05/09: brief TELENET ivm eindafrekening (verzoek om rekeringnummer, als deactivatiedatum geven ze 19/07?)
13/09: eindafrekening TELENET, Pro Rata correctie vanaf 29/08 + Nalatigheidskost 7euro
13/09: gebeld naar TELENET ivm Nalatigheidskost en waarborg modem, zou in orde gebracht worden
17/09: brief TELENET, CREDITNOTA ontvangen twv 49,58€ mvv Correctie Kabeltoegang Waarborg Voor Modem (Vrij van BTW)

tot op heden wel nog geen euro ontvangen van telenet, heb mijn rekeningnr. al 2x doorgegeven, ze verliezen het altijd

:?
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
Twitter: amedee
Locatie: Sint-Niklaas
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

xenne schreef:
p0esje schreef:Oh, die blijft daar hangen? Oh allé ok, ook al goed, dan moet ik er niet voor over en 't weer rijden!

hangen of staan :wink: of je mag hem door het raam kieperen


Hou de voeding bij! Als die nog goed is, kan je er iemand een plezier mee doen.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Gebruikersavatar
Kitt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1004
Lid geworden op: 12 sep 2005, 00:28
Twitter: kitt1977
Locatie: ON4TOP
Uitgedeelde bedankjes: 129 keer
Bedankt: 45 keer
Contacteer:

localhost schreef:
xenne schreef:
p0esje schreef:Oh, die blijft daar hangen? Oh allé ok, ook al goed, dan moet ik er niet voor over en 't weer rijden!

hangen of staan :wink: of je mag hem door het raam kieperen


Hou de voeding bij! Als die nog goed is, kan je er iemand een plezier mee doen.




Voor zover het nog één met externe voeding is .. ( CDLP of Arris zijn nog met externe voeding dacht ik ) ..
Maar de aller nieuwste Motorolas zijn dacht ik met ingebouwde voeding ..
Heb ier al een hoopje liggen ( modems en nui's ) .. 2 x aurris .. en 2 motrolas docsis .. en ook nog een paar voedingen voor CDLP van motorola .. altijd handig als er eentje de geest heeft bij iemand ..en telenet pas paar dagen later kan komen :) Eigenlijk zonde eh ..dat je er niks meer mee kan doen ..
Zelfs al staat er al een ( recente ) modem op een adres .. ze plaatsen toch nieuwe telkens ..bij een nieuwe aansluting

Vandaag nog bij iemand geweest waar ze de oude CDLP eindelijk vervangen hadden voor een Docsis ( op verzoek van de klant ) .. dus eindelijk Expressnet 10mbit ..ipv MONO
Maar hij heeft dus in totaal 3 motorola modems staan ..
1 voor internet - 1 voor diigitale tv - 1 voor telefonie ..
Terwijl eigenlijk alles op één kan .. 3x stroomverbruik dus :)
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

localhost schreef:
xenne schreef:
p0esje schreef:Oh, die blijft daar hangen? Oh allé ok, ook al goed, dan moet ik er niet voor over en 't weer rijden!

hangen of staan :wink: of je mag hem door het raam kieperen


Hou de voeding bij! Als die nog goed is, kan je er iemand een plezier mee doen.
bedankt voor de tip... 't is nog een redelijke nieuwe, vorige gaf een paar maanden geleden de geest, Taxipost is toen nieuwe komen leveren. ook modem is vrij nieuw, na problemen met m'n verbinding (constant uitvallen) hebben ze nieuwe geplaatst. dus moest er iemand interesse hebben.... 't zijn hier solden, alles moet weg :wink:
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
brooklyn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1252
Lid geworden op: 15 jun 2004, 20:25
Locatie: West-Vlaanderen aan de kust

07/08: telefoon van TELENET om mij te overhalen te blijven (is al te laat) en DRASTISCHE verbeteringen te beloven


ben eens benieuwd welke verbeteringen. volumeverhoging van 12 naar 13 :lol: :lol:
Afbeelding
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
Chanfan
Member
Member
Berichten: 86
Lid geworden op: 18 mei 2007, 17:20
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer

Heb ook zonet een aangetekende brief verstuurd naar Telenet om zowel kabeltv als internet op te zeggen.

Ben benieuwd :)
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

Chanfan schreef:Heb ook zonet een aangetekende brief verstuurd naar Telenet om zowel kabeltv als internet op te zeggen.
proficiat :wink: als je geen reden van opzeg op brief opgaf bellen ze u wellicht nog op, ben dan benieuwd welke drastische veranderingen ze aan u gaan beloven :wink: vergeet het gesprek niet op te nemen :lol:
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

xenne schreef:
Chanfan schreef:Heb ook zonet een aangetekende brief verstuurd naar Telenet om zowel kabeltv als internet op te zeggen.
proficiat :wink: als je geen reden van opzeg op brief opgaf bellen ze u wellicht nog op, ben dan benieuwd welke drastische veranderingen ze aan u gaan beloven :wink: vergeet het gesprek niet op te nemen :lol:


En vergeet dan vooral niet voor het gesprek aan de agent te melden dat je het gesprek opneemt. ( zie niet in trouwens wat je hier mee wil bereiken ... )
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

ditCh schreef:( zie niet in trouwens wat je hier mee wil bereiken ... )


Het duidelijk vragen van een naam (volledige naam dus, niet enkel een nietszeggende voornaam) van een helpdesker geeft vaak reeds een beter resultaat omdat hij zich opspoorbaar voelt. Bij de vermelding van een opname gaat de persoon dan ook niet z'n wilde fantasie loslaten.
Gebruikersavatar
Raindog
Plus Member
Plus Member
Berichten: 126
Lid geworden op: 28 apr 2003, 00:34
Locatie: Belgium, Ghent

Voor zover ik weet hoeft de agent in kwestie zijn/haar volledige naam niet te geven... wat daarom niet wil zeggen dat hij/zij je niet goed zou verderhelpen.

mvg

Raindog
"To err is human..to really screw up you need a computer."
Kriep
Plus Member
Plus Member
Berichten: 199
Lid geworden op: 13 apr 2007, 19:22

r2504 schreef:
ditCh schreef:( zie niet in trouwens wat je hier mee wil bereiken ... )


Het duidelijk vragen van een naam (volledige naam dus, niet enkel een nietszeggende voornaam) van een helpdesker geeft vaak reeds een beter resultaat omdat hij zich opspoorbaar voelt. Bij de vermelding van een opname gaat de persoon dan ook niet z'n wilde fantasie loslaten.

a) Niemand gaat die persoon tegenhouden om een valse naam te geven
b) De mensen @ callcenter weten heel goed wie welke klant heeft verdergeholpen
c) Toont aan dat een callcenter-omgeving totaal onbekend is voor jou
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”