Nieuwe account bij Dommel is in aanvraag. Ik verwacht alle dagen een telefoontje om de digitelbox bij me te komen installeren.
Na deze installatie, waar kan ik de modem van telenet terug inleveren? Zoals zovelen heb ik ook nog een waarborg van 2.000bf hiervoor betaald.
Kan dit bij alle telenet verdelers? Bv: bij Mediamarkt Antwerpen ? Schrijven ze daar dan een bewijs van ontvangst of zo?
modem telenet terug inleveren?
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
je moet de modem niet inleveren, mag blijven staan.
om de waarborg terug te krijgen zal je wel eens mogen bellen, want uit hun eigen gaan ze dat niet doen
om de waarborg terug te krijgen zal je wel eens mogen bellen, want uit hun eigen gaan ze dat niet doen
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Oh, die blijft daar hangen? Oh allé ok, ook al goed, dan moet ik er niet voor over en 't weer rijden!
Ik ga het zowiezo vermelden in mijn opzegbrief naar Telenet met de vraag deze terug te storten. Ik hoop dat alles nogal vlot verloopt want de verhalen dat ik hier soms lees, ai ai !!!
Merci hé!
Ik ga het zowiezo vermelden in mijn opzegbrief naar Telenet met de vraag deze terug te storten. Ik hoop dat alles nogal vlot verloopt want de verhalen dat ik hier soms lees, ai ai !!!
Merci hé!
- xenne
- Elite Poster
hangen of staan of je mag hem door het raam kieperenp0esje schreef:Oh, die blijft daar hangen? Oh allé ok, ook al goed, dan moet ik er niet voor over en 't weer rijden!
tsja, heb net een opzeg achter de rug en die is toch vrij vlot verlopen, al moet de eerste euro van telenet nog op mijn rekening gestort worden:Ik ga het zowiezo vermelden in mijn opzegbrief naar Telenet met de vraag deze terug te storten. Ik hoop dat alles nogal vlot verloopt want de verhalen dat ik hier soms lees, ai ai !!!
opzeg telenet:
30/07: aangetekende brief gestuurd naar TELENET (opzeg contract)
05/08: mail gestuurd naar TELENET om te vragen of brief toegekomen was
06/08: antwoord op mail, opzegdocument ontvangen op 31/07, nog 30 dagen voor opzeg
07/08: telefoon van TELENET om mij te overhalen te blijven (is al te laat) en DRASTISCHE verbeteringen te beloven
14/08: domiciliatie TELENET opgezegd
29/08: TELENET afgesloten
05/09: brief TELENET ivm eindafrekening (verzoek om rekeringnummer, als deactivatiedatum geven ze 19/07?)
13/09: eindafrekening TELENET, Pro Rata correctie vanaf 29/08 + Nalatigheidskost 7euro
13/09: gebeld naar TELENET ivm Nalatigheidskost en waarborg modem, zou in orde gebracht worden
17/09: brief TELENET, CREDITNOTA ontvangen twv 49,58€ mvv Correctie Kabeltoegang Waarborg Voor Modem (Vrij van BTW)
tot op heden wel nog geen euro ontvangen van telenet, heb mijn rekeningnr. al 2x doorgegeven, ze verliezen het altijd
- localhost
- Elite Poster
- Twitter: amedee
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
- Contacteer:
Hou de voeding bij! Als die nog goed is, kan je er iemand een plezier mee doen.xenne schreef:hangen of staan of je mag hem door het raam kieperenp0esje schreef:Oh, die blijft daar hangen? Oh allé ok, ook al goed, dan moet ik er niet voor over en 't weer rijden!
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
- Kitt
- Elite Poster
- Twitter: kitt1977
- Uitgedeelde bedankjes: 129 keer
- Bedankt: 45 keer
- Contacteer:
localhost schreef:Hou de voeding bij! Als die nog goed is, kan je er iemand een plezier mee doen.xenne schreef:hangen of staan of je mag hem door het raam kieperenp0esje schreef:Oh, die blijft daar hangen? Oh allé ok, ook al goed, dan moet ik er niet voor over en 't weer rijden!
Voor zover het nog één met externe voeding is .. ( CDLP of Arris zijn nog met externe voeding dacht ik ) ..
Maar de aller nieuwste Motorolas zijn dacht ik met ingebouwde voeding ..
Heb ier al een hoopje liggen ( modems en nui's ) .. 2 x aurris .. en 2 motrolas docsis .. en ook nog een paar voedingen voor CDLP van motorola .. altijd handig als er eentje de geest heeft bij iemand ..en telenet pas paar dagen later kan komen Eigenlijk zonde eh ..dat je er niks meer mee kan doen ..
Zelfs al staat er al een ( recente ) modem op een adres .. ze plaatsen toch nieuwe telkens ..bij een nieuwe aansluting
Vandaag nog bij iemand geweest waar ze de oude CDLP eindelijk vervangen hadden voor een Docsis ( op verzoek van de klant ) .. dus eindelijk Expressnet 10mbit ..ipv MONO
Maar hij heeft dus in totaal 3 motorola modems staan ..
1 voor internet - 1 voor diigitale tv - 1 voor telefonie ..
Terwijl eigenlijk alles op één kan .. 3x stroomverbruik dus
- xenne
- Elite Poster
bedankt voor de tip... 't is nog een redelijke nieuwe, vorige gaf een paar maanden geleden de geest, Taxipost is toen nieuwe komen leveren. ook modem is vrij nieuw, na problemen met m'n verbinding (constant uitvallen) hebben ze nieuwe geplaatst. dus moest er iemand interesse hebben.... 't zijn hier solden, alles moet weglocalhost schreef:Hou de voeding bij! Als die nog goed is, kan je er iemand een plezier mee doen.xenne schreef:hangen of staan of je mag hem door het raam kieperenp0esje schreef:Oh, die blijft daar hangen? Oh allé ok, ook al goed, dan moet ik er niet voor over en 't weer rijden!
- brooklyn
- Elite Poster
ben eens benieuwd welke verbeteringen. volumeverhoging van 12 naar 1307/08: telefoon van TELENET om mij te overhalen te blijven (is al te laat) en DRASTISCHE verbeteringen te beloven
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
- xenne
- Elite Poster
proficiat als je geen reden van opzeg op brief opgaf bellen ze u wellicht nog op, ben dan benieuwd welke drastische veranderingen ze aan u gaan beloven vergeet het gesprek niet op te nemenChanfan schreef:Heb ook zonet een aangetekende brief verstuurd naar Telenet om zowel kabeltv als internet op te zeggen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
En vergeet dan vooral niet voor het gesprek aan de agent te melden dat je het gesprek opneemt. ( zie niet in trouwens wat je hier mee wil bereiken ... )xenne schreef:proficiat als je geen reden van opzeg op brief opgaf bellen ze u wellicht nog op, ben dan benieuwd welke drastische veranderingen ze aan u gaan beloven vergeet het gesprek niet op te nemenChanfan schreef:Heb ook zonet een aangetekende brief verstuurd naar Telenet om zowel kabeltv als internet op te zeggen.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Het duidelijk vragen van een naam (volledige naam dus, niet enkel een nietszeggende voornaam) van een helpdesker geeft vaak reeds een beter resultaat omdat hij zich opspoorbaar voelt. Bij de vermelding van een opname gaat de persoon dan ook niet z'n wilde fantasie loslaten.ditCh schreef:( zie niet in trouwens wat je hier mee wil bereiken ... )
Voor zover ik weet hoeft de agent in kwestie zijn/haar volledige naam niet te geven... wat daarom niet wil zeggen dat hij/zij je niet goed zou verderhelpen.
mvg
Raindog
mvg
Raindog
"To err is human..to really screw up you need a computer."
a) Niemand gaat die persoon tegenhouden om een valse naam te gevenr2504 schreef:Het duidelijk vragen van een naam (volledige naam dus, niet enkel een nietszeggende voornaam) van een helpdesker geeft vaak reeds een beter resultaat omdat hij zich opspoorbaar voelt. Bij de vermelding van een opname gaat de persoon dan ook niet z'n wilde fantasie loslaten.ditCh schreef:( zie niet in trouwens wat je hier mee wil bereiken ... )
b) De mensen @ callcenter weten heel goed wie welke klant heeft verdergeholpen
c) Toont aan dat een callcenter-omgeving totaal onbekend is voor jou