proximusbonus pay en go

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
proxiboyke
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

voor 5€ mag je iedere maandag dinsdag woensdag en donderdag van 19 tot 7u bellen op kosten van proximus met een max van 500 min! Sms BONUS naar 2050 voor 24/8. Aanbod niet verenigbaar.
Zambo
Elite Poster
Elite Poster

proxiboyke schreef:voor 5€ mag je iedere maandag dinsdag woensdag en donderdag van 19 tot 7u bellen op kosten van proximus met een max van 500 min! Sms BONUS naar 2050 voor 24/8. Aanbod niet verenigbaar.

Hmmm, de jongens en meisjes van Belgacom/Proximus hebben blijkbaar de opdracht gekregen om hun dure producten te promoten. Blijkbaar ook via dit forum :eek:
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 754 keer
Bedankt: 151 keer

Zambo schreef:de jongens en meisjes van Belgacom/Proximus hebben blijkbaar de opdracht gekregen om hun dure producten te promoten. Blijkbaar ook via dit forum :eek:
Inderdaad, hopelijk kan hier iets aan gedaan worden.

(2é topic ,zelfde message.)
kUmbro
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 3 keer

Dan ist wel ne lomperik dat hij ook reclame voor Mobistar post hé :roll: Kan altijd handig zijn, ook al blijft voor mijn profiel simyo de goedkoopste, maar ge weet nooit met een actie.
proxiboyke
Pro Member
Pro Member

zoals ik al aangaf in een andere toppic is het mijn bedoeling om heel wat nieuwtjes en promos van alle operatoren online te zetten.
Maar als jullie dit niet zien zitten geen probleem hoor.
thailand
Member
Member

Nu wil een mens eens iets doen waar iedereen profijt kan mee doen en toch zijn er weer van die onozelaars die liggen te zijken ??
AgentVortex
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

ge hebt gelijk, maar 't is "zeiken" :lol:
thailand
Member
Member

Als je al die promo's wil volgen moet je bijna maandelijks van provider veranderen.
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster

thailand schreef:Als je al die promo's wil volgen moet je bijna maandelijks van provider veranderen.
En als al die nieuwtjes en acties hier aangekondigd moeten worden kan je beter naam v.h. forum wijzigen naar Spambase.

Trouwens wil je korting stuur sms naar *** met boodschap *** en dit alles voor *** pffff.............

Opzouten zou ik zo zeggen aan Proximus & Co. met dergelijke troep.
liger
Elite Poster
Elite Poster

ik heb geen hoesting om regelmatig sites te doorzoeken voor nieuwe acties
tis toch handig als er iemand het schrijft?
zeker in "mobiel" forum
of ben je ook tegen als mensen topics beginnen over nieuwe promo bij telenet//belgacom//etc,
AgentVortex
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

is dit enkel naar Proximusnummers of ook naar andere operatoren, zowel fixed als mobile ?

Zou toch wel interessant zijn om dit te vermelden, ik vind niets terug op de site van Pay&Go.

Alvast bedankt voor je feedback.
proxiboyke
Pro Member
Pro Member

sorry vergeten bij te melden naar alle proximus en vaste nummers
deej
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Misschien moeten we gewoon een subforum promo's maken met één regel: als je post moet je ook posten tot wanneer ie geldig is.

Ik vind proxiboyke's initiatief heel goed, het informeert de leden / consumenten die hier eens komen kijken. 't Was te verwachten dat Zambo direct met scherp zou schieten. Gewoon negeren.
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster

OK, voor hen die vaak willen providerhoppen kunnen dergelijke topics best interessant zijn.
Er bestaat de mogelijkheid om bepaalde subforums te verbergen (ignoren bij nieuwe topics)

Afbeelding

Kan deze feature aub geactiveert worden?
Nu moet ik immers door al die GSM topics die me niet interesseren op zoek naar topics die me wel aanspreken.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”