proximusbonus pay en go
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
voor 5€ mag je iedere maandag dinsdag woensdag en donderdag van 19 tot 7u bellen op kosten van proximus met een max van 500 min! Sms BONUS naar 2050 voor 24/8. Aanbod niet verenigbaar.
proxiboyke schreef:voor 5€ mag je iedere maandag dinsdag woensdag en donderdag van 19 tot 7u bellen op kosten van proximus met een max van 500 min! Sms BONUS naar 2050 voor 24/8. Aanbod niet verenigbaar.
Hmmm, de jongens en meisjes van Belgacom/Proximus hebben blijkbaar de opdracht gekregen om hun dure producten te promoten. Blijkbaar ook via dit forum

- Petrikske
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 754 keer
- Bedankt: 151 keer
Inderdaad, hopelijk kan hier iets aan gedaan worden.Zambo schreef:de jongens en meisjes van Belgacom/Proximus hebben blijkbaar de opdracht gekregen om hun dure producten te promoten. Blijkbaar ook via dit forum
(2é topic ,zelfde message.)
-
- Pro Member
zoals ik al aangaf in een andere toppic is het mijn bedoeling om heel wat nieuwtjes en promos van alle operatoren online te zetten.
Maar als jullie dit niet zien zitten geen probleem hoor.
Maar als jullie dit niet zien zitten geen probleem hoor.
- AgentVortex
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
ge hebt gelijk, maar 't is "zeiken" 

- Petrikske
- Elite Poster
En als al die nieuwtjes en acties hier aangekondigd moeten worden kan je beter naam v.h. forum wijzigen naar Spambase.thailand schreef:Als je al die promo's wil volgen moet je bijna maandelijks van provider veranderen.
Trouwens wil je korting stuur sms naar *** met boodschap *** en dit alles voor *** pffff.............
Opzouten zou ik zo zeggen aan Proximus & Co. met dergelijke troep.
-
- Elite Poster
ik heb geen hoesting om regelmatig sites te doorzoeken voor nieuwe acties
tis toch handig als er iemand het schrijft?
zeker in "mobiel" forum
of ben je ook tegen als mensen topics beginnen over nieuwe promo bij telenet//belgacom//etc,
tis toch handig als er iemand het schrijft?
zeker in "mobiel" forum
of ben je ook tegen als mensen topics beginnen over nieuwe promo bij telenet//belgacom//etc,
- AgentVortex
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
is dit enkel naar Proximusnummers of ook naar andere operatoren, zowel fixed als mobile ?
Zou toch wel interessant zijn om dit te vermelden, ik vind niets terug op de site van Pay&Go.
Alvast bedankt voor je feedback.
Zou toch wel interessant zijn om dit te vermelden, ik vind niets terug op de site van Pay&Go.
Alvast bedankt voor je feedback.
-
- Pro Member
sorry vergeten bij te melden naar alle proximus en vaste nummers
- deej
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 4 keer
Misschien moeten we gewoon een subforum promo's maken met één regel: als je post moet je ook posten tot wanneer ie geldig is.
Ik vind proxiboyke's initiatief heel goed, het informeert de leden / consumenten die hier eens komen kijken. 't Was te verwachten dat Zambo direct met scherp zou schieten. Gewoon negeren.
Ik vind proxiboyke's initiatief heel goed, het informeert de leden / consumenten die hier eens komen kijken. 't Was te verwachten dat Zambo direct met scherp zou schieten. Gewoon negeren.
- Petrikske
- Elite Poster
OK, voor hen die vaak willen providerhoppen kunnen dergelijke topics best interessant zijn.
Er bestaat de mogelijkheid om bepaalde subforums te verbergen (ignoren bij nieuwe topics)

Kan deze feature aub geactiveert worden?
Nu moet ik immers door al die GSM topics die me niet interesseren op zoek naar topics die me wel aanspreken.
Er bestaat de mogelijkheid om bepaalde subforums te verbergen (ignoren bij nieuwe topics)

Kan deze feature aub geactiveert worden?
Nu moet ik immers door al die GSM topics die me niet interesseren op zoek naar topics die me wel aanspreken.