sander19,
Ja, je kan die korting inderdaad doen, ik heb gisteren blijkbaar de info op de site niet zo goed gelezen. Ik dacht dat het abonnement ook aan Scarlet wordt betaald. Nu, als Scarlet enkel een carrier is.. en dus niet het abonnement verzorgt kan je dat abonnement zonder probleem nemen.
Belgacom blijft u een factuur sturen voor het abonnement.
Voor Belgacom zal het zijn alsof je geen oproepen gemaakt hebt, maw: geen -dure- kosten, enkel goedkoop abonnement. Enja, de gesprekskosten tellen voor Scarlet aan een goedkoper tarief.
Normaal moet dat denk ik wel kunnen. Al weet ik niet 100% of dat geen problemen gaat geven met:
Wij zorgen ervoor dat uw gesprekken automatisch doorgeschakeld worden naar het Scarlet netwerk zonder dat u van nummer moet veranderen.
Normaal gezien, moet je zelf de carrier kiezen, door eerst bvb 1525 en dan de oproepnummer te kiezen. Nu, er staat automatisch.. ik weet niet goed wat ze daarmee bedoelen..als dat door Belgacom rechtstreeks naar scarlet wordt gerouted dan kan die korting maybe niet pakken.. want dat komt erop neer dat ge alle kortingen gaat gebruiken om zo goedkoopmogelijk te telefoneren via twee maatschappijen.
Nu, ik zou dat niet aan de klantendienst van Belgacom vragen, maar wel aan die van Scarlet...
Wat betreft die toegelaten? Volgens mij zijn er daar geen regels rond..
Edit:
Zeon, is idd rare zin.. maar BGC kan de gesprekken niet verhogen want die worden betaald via Scarlet.. is Scarlet die prijs van gesprekken bepaald