Ontwerp en WIN een fris bakje bier !!

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
flip0505
Starter
Starter

Onder het motto " ontwerp en WIN !! " willen we er voor zorgen dat onze mountainbikeclub de Trappeleros EINDELIJK een cool logo krijgen. ( http://www.trappeleros.be )

Wat is de bedoeling van deze wedstrijd (buiten een lekker fris bakje bier winnen natuurlijk)

-Creëer een logo met daarin de naam " TRAPPELEROS"
-Zorg ervoor dat je duidelijk ziet dat het om een MOUNTAINBIKE -club gaat. (verwerking van ; tandwiel, bergen, bike, .... )
- BE CREATIVE

Ontwerpen mogen verstuurd worden naar flip aan trappeleros punt be of reply's
De winnaar krijgt natuurlijk een lekker fris bakje bier !!
kweezie wabbit
Plus Member
Plus Member
Contacteer:

Ik ben niet zo creatief in die dingen maar omdat ik wel graag fiets, ben ik eens op de site gaan kijken.
Leuk gedaan maar als je ze met firefox bekijkt is de lay-out wat kadul op de links pagina en verschillende paginas van het fotoalbum werken ook niet zoals bedoeld vrees ik.
Het is niet om u of de site af te breken, absoluut niet, maar IE is lang niet de enige browser en steeds meer mensen gebruiken een alternatieve browser.
Voor de rest : goe bezig, doe zo voort !
Als je tegen de lamp loopt, breng dan wat licht mee.
SantaSCSI
Pro Member
Pro Member

Als ik ff tijd vind in mijn rooster zal ik eens iets proberen. IS weer een goede oefening om mijn lestraject illustrator te oefenen.

Aan de site mag om eer lijk te zijn ook wel iets gebeuren. Tekst die voorbij komt schuiven is not done, ledenlijst laadt verschrikkelijk traag en de kleuren zijn niet meteen passend. Ik moet toegeven, ik kijk altijd kritisch tegen sites aan sinds ze het erin hebben gebeukt tijdens de lessen webdesign.
flip0505
Starter
Starter

SantaSCSI schreef:Als ik ff tijd vind in mijn rooster zal ik eens iets proberen. IS weer een goede oefening om mijn lestraject illustrator te oefenen.

Aan de site mag om eer lijk te zijn ook wel iets gebeuren. Tekst die voorbij komt schuiven is not done, ledenlijst laadt verschrikkelijk traag en de kleuren zijn niet meteen passend. Ik moet toegeven, ik kijk altijd kritisch tegen sites aan sinds ze het erin hebben gebeukt tijdens de lessen webdesign.

de site is inderdaad dringend aan een serieuse update toe. Weet er iemand toevallig een eenvoudig programmaatje om eenvoudig foto's te comprimeren zodat mijn site sneller gaat laden ?
Enig idee hoe ik mijn probleem met de lichtkrant kan oplossen onder firefox ?
wem
Premium Member
Premium Member

flip0505 schreef:Weet er iemand toevallig een eenvoudig programmaatje om eenvoudig foto's te comprimeren zodat mijn site sneller gaat laden ?

FastStone Photo Resizer. Vele foto's je wil in 1 muisklik te converteren, en nog gratis ook ;-)
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Window XP Powertools Image Resizer: http://download.microsoft.com/download/ ... ySetup.exe
SantaSCSI
Pro Member
Pro Member

Only option is photoshop. Save for web functie is zeer handig en je hebt genoeg mogelijkheden om te comprimeren en intussen ook nog eens je foto's te resizen ed.
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Die jong wilt enkel foto's resizen en gij begint meteen over photoshop. Geloof het of niet, maar er zijn dus programma's die dat BETER kunnen dan Photoshop. Photoshop resized volgens Bicubic of Bilinear (of nearest neighbour) algoritme, en ondersteunt NIET het superieure Lanczos. ACDSee bvb wél en ook Irfanview kan dat dacht ook.
flip0505
Starter
Starter

wem schreef:
flip0505 schreef:Weet er iemand toevallig een eenvoudig programmaatje om eenvoudig foto's te comprimeren zodat mijn site sneller gaat laden ?

FastStone Photo Resizer. Vele foto's je wil in 1 muisklik te converteren, en nog gratis ook ;-)

Super programma !! Thanks :wink: Met photoshop heb ik dit alles ook al geprobeert maar als je éénmaal honderden foto's hebt is dit geen optie !!
Arrigi
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

flip0505 schreef:
wem schreef:

Super programma !! Thanks :wink: Met photoshop heb ik dit alles ook al geprobeert maar als je éénmaal honderden foto's hebt is dit geen optie !!

Tuurlijk wel.. Doe ik elk weekend 2x. Bekijk de image processor eens ;)
Wat meon zegt over het algoritme kan wel waar zijn :)
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”