Onder het motto " ontwerp en WIN !! " willen we er voor zorgen dat onze mountainbikeclub de Trappeleros EINDELIJK een cool logo krijgen. ( http://www.trappeleros.be )
Wat is de bedoeling van deze wedstrijd (buiten een lekker fris bakje bier winnen natuurlijk)
-Creëer een logo met daarin de naam " TRAPPELEROS"
-Zorg ervoor dat je duidelijk ziet dat het om een MOUNTAINBIKE -club gaat. (verwerking van ; tandwiel, bergen, bike, .... )
- BE CREATIVE
Ontwerpen mogen verstuurd worden naar flip aan trappeleros punt be of reply's
De winnaar krijgt natuurlijk een lekker fris bakje bier !!
Ontwerp en WIN een fris bakje bier !!
- kweezie wabbit
- Plus Member
- Contacteer:
Ik ben niet zo creatief in die dingen maar omdat ik wel graag fiets, ben ik eens op de site gaan kijken.
Leuk gedaan maar als je ze met firefox bekijkt is de lay-out wat kadul op de links pagina en verschillende paginas van het fotoalbum werken ook niet zoals bedoeld vrees ik.
Het is niet om u of de site af te breken, absoluut niet, maar IE is lang niet de enige browser en steeds meer mensen gebruiken een alternatieve browser.
Voor de rest : goe bezig, doe zo voort !
Leuk gedaan maar als je ze met firefox bekijkt is de lay-out wat kadul op de links pagina en verschillende paginas van het fotoalbum werken ook niet zoals bedoeld vrees ik.
Het is niet om u of de site af te breken, absoluut niet, maar IE is lang niet de enige browser en steeds meer mensen gebruiken een alternatieve browser.
Voor de rest : goe bezig, doe zo voort !
Als je tegen de lamp loopt, breng dan wat licht mee.
Als ik ff tijd vind in mijn rooster zal ik eens iets proberen. IS weer een goede oefening om mijn lestraject illustrator te oefenen.
Aan de site mag om eer lijk te zijn ook wel iets gebeuren. Tekst die voorbij komt schuiven is not done, ledenlijst laadt verschrikkelijk traag en de kleuren zijn niet meteen passend. Ik moet toegeven, ik kijk altijd kritisch tegen sites aan sinds ze het erin hebben gebeukt tijdens de lessen webdesign.
Aan de site mag om eer lijk te zijn ook wel iets gebeuren. Tekst die voorbij komt schuiven is not done, ledenlijst laadt verschrikkelijk traag en de kleuren zijn niet meteen passend. Ik moet toegeven, ik kijk altijd kritisch tegen sites aan sinds ze het erin hebben gebeukt tijdens de lessen webdesign.
SantaSCSI schreef:Als ik ff tijd vind in mijn rooster zal ik eens iets proberen. IS weer een goede oefening om mijn lestraject illustrator te oefenen.
de site is inderdaad dringend aan een serieuse update toe. Weet er iemand toevallig een eenvoudig programmaatje om eenvoudig foto's te comprimeren zodat mijn site sneller gaat laden ?
Enig idee hoe ik mijn probleem met de lichtkrant kan oplossen onder firefox ?
flip0505 schreef:Weet er iemand toevallig een eenvoudig programmaatje om eenvoudig foto's te comprimeren zodat mijn site sneller gaat laden ?
FastStone Photo Resizer. Vele foto's je wil in 1 muisklik te converteren, en nog gratis ook
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Die jong wilt enkel foto's resizen en gij begint meteen over photoshop. Geloof het of niet, maar er zijn dus programma's die dat BETER kunnen dan Photoshop. Photoshop resized volgens Bicubic of Bilinear (of nearest neighbour) algoritme, en ondersteunt NIET het superieure Lanczos. ACDSee bvb wél en ook Irfanview kan dat dacht ook.
wem schreef:flip0505 schreef:Weet er iemand toevallig een eenvoudig programmaatje om eenvoudig foto's te comprimeren zodat mijn site sneller gaat laden ?
FastStone Photo Resizer. Vele foto's je wil in 1 muisklik te converteren, en nog gratis ook
Super programma !! Thanks Met photoshop heb ik dit alles ook al geprobeert maar als je éénmaal honderden foto's hebt is dit geen optie !!
-
- Elite Poster
- Contacteer:
flip0505 schreef:wem schreef:flip0505 schreef:Weet er iemand toevallig een eenvoudig programmaatje om eenvoudig foto's te comprimeren zodat mijn site sneller gaat laden ?
Super programma !! Thanks Met photoshop heb ik dit alles ook al geprobeert maar als je éénmaal honderden foto's hebt is dit geen optie !!
Tuurlijk wel.. Doe ik elk weekend 2x. Bekijk de image processor eens
Wat meon zegt over het algoritme kan wel waar zijn