FlashBlue schreef:heb je een zaak, dan neem je daar een apart domain voor, met bijbehorende mailsetup, bij een professionele hoster, en betaal je professionele prijzen .
Is EDPnet niet "professioneel" dan?
Met een kleine éénpersoonszaak zie ik me niet meteen voordeliger af zijn met een oplossing op bedrijfsniveau, of het moest zijn dat die werkelijk 100% zeker kunnen garanderen dat er niks mis gaat...
Ik verwacht trouwens geen onfeilbaarheid, en ik verwijt hen ook niet dat er soms problemen zijn. Dat ik af en toe eens niet bereikbaar ben is geen ramp, en een degelijke consumer abo is al wat ik nodig heb, zolang die normaal draait. Als dit snel opgelost raakt hoor je mij niet klagen.
Na de maandenlange problemen bij Scarlet (en dat was geen kwestie van "t is maar een consumer abo", dat was gewoon schandelijk slechte dienstverlening van hun kant, punt uit) heb ik mijn domain en mail naar EDPnet verhuisd op aanraden van tevreden klanten, en als hun goede reputatie terecht is dan ben ik er vrij gerust in.
Maar ik heb duidelijk de afgelopen maanden nog niet helemaal verteerd, dat is waar.