geen connectie met dommel

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
fredski
Starter
Starter
Berichten: 18
Lid geworden op: 29 aug 2006, 20:45
Contacteer:

Sedert gisteren en ook vanmorgen kon ik geen connectie meer maken met dommel in zone 059 oostende. Op mijn modem-router van belgacom philips zie ik dat het lichtje van online niet meer brand. De andere lichtjes van power, xlsd en wl branden wel. Ik heb gebeld naar dommel en daar zeiden ze dat er geen probleem was met mijn verbinding. Zou het kunnen dat mijn modem stuk,of is er nog een andere oplossing? :-( :-(
elldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 403
Lid geworden op: 13 apr 2006, 19:29
Locatie: Limburg Houthalen

probeer een andere modem/router om te zien als uw idd stuk is ,..
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
Silver_Rain
Pro Member
Pro Member
Berichten: 310
Lid geworden op: 05 jan 2007, 13:02
Locatie: Dilsen
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 1 keer

Heb ik ook al gehad.
Het @ lampje bleef oranje blinken.
Toen heb ik een nieuwe firmware erop gezet, wat leek te helpen, maar kreeg geen stabiele connectie meer, toen heb ik maar een nieuwe gekocht.
mss helpt een nieuwe firmware wel bij u...
dreamrocker
Member
Member
Berichten: 91
Lid geworden op: 15 nov 2006, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

bij mij ook regelmatig ( dat da lampje niet brand ) moet dan terug de inlog + paswoord ingeven en dan is het terug in orde
King Nothing
Member
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 15 mei 2005, 12:35
Contacteer:

Ik had dinsdag 6 maart de ganse avond geen internet.
Anders heb ik een vrij stabiele verbinding (lees topic minpunt dommel ;-))

Kdenk dat ze ons bij dommel vanalles aant wijsmaken zijn, waarom moet je ineens een nieuwe modem kopen als die altijd goed gewerkt heeft maar die ene dag niet ofzo..
fredski
Starter
Starter
Berichten: 18
Lid geworden op: 29 aug 2006, 20:45
Contacteer:

Het probleem is opgelost bij mij. Tussen de aanvraag van domicieliering met de bank en de effectieve betaling werd er een betaling over het hoofd gezien (geen verwittiging van dommel gekregen). Tot ik woensdag terug belde met dommel met nog steeds geen internet, ondertussen andere modem. Dan hebben ze in de helpdesk gezegd dat ik afgesloten was door een achterstallige betaling. Deze in orde bebracht en deze moet nu in orde komen. Dus het is niet altijd de fout van de modem. :-)
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”