geen connectie met dommel
Sedert gisteren en ook vanmorgen kon ik geen connectie meer maken met dommel in zone 059 oostende. Op mijn modem-router van belgacom philips zie ik dat het lichtje van online niet meer brand. De andere lichtjes van power, xlsd en wl branden wel. Ik heb gebeld naar dommel en daar zeiden ze dat er geen probleem was met mijn verbinding. Zou het kunnen dat mijn modem stuk,of is er nog een andere oplossing?
probeer een andere modem/router om te zien als uw idd stuk is ,..
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
-
- Pro Member
- Berichten: 310
- Lid geworden op: 05 jan 2007, 13:02
- Locatie: Dilsen
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 1 keer
Heb ik ook al gehad.
Het @ lampje bleef oranje blinken.
Toen heb ik een nieuwe firmware erop gezet, wat leek te helpen, maar kreeg geen stabiele connectie meer, toen heb ik maar een nieuwe gekocht.
mss helpt een nieuwe firmware wel bij u...
Het @ lampje bleef oranje blinken.
Toen heb ik een nieuwe firmware erop gezet, wat leek te helpen, maar kreeg geen stabiele connectie meer, toen heb ik maar een nieuwe gekocht.
mss helpt een nieuwe firmware wel bij u...
-
- Member
- Berichten: 91
- Lid geworden op: 15 nov 2006, 21:08
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 1 keer
bij mij ook regelmatig ( dat da lampje niet brand ) moet dan terug de inlog + paswoord ingeven en dan is het terug in orde
-
- Member
- Berichten: 50
- Lid geworden op: 15 mei 2005, 12:35
- Contacteer:
Ik had dinsdag 6 maart de ganse avond geen internet.
Anders heb ik een vrij stabiele verbinding (lees topic minpunt dommel )
Kdenk dat ze ons bij dommel vanalles aant wijsmaken zijn, waarom moet je ineens een nieuwe modem kopen als die altijd goed gewerkt heeft maar die ene dag niet ofzo..
Anders heb ik een vrij stabiele verbinding (lees topic minpunt dommel )
Kdenk dat ze ons bij dommel vanalles aant wijsmaken zijn, waarom moet je ineens een nieuwe modem kopen als die altijd goed gewerkt heeft maar die ene dag niet ofzo..
Het probleem is opgelost bij mij. Tussen de aanvraag van domicieliering met de bank en de effectieve betaling werd er een betaling over het hoofd gezien (geen verwittiging van dommel gekregen). Tot ik woensdag terug belde met dommel met nog steeds geen internet, ondertussen andere modem. Dan hebben ze in de helpdesk gezegd dat ik afgesloten was door een achterstallige betaling. Deze in orde bebracht en deze moet nu in orde komen. Dus het is niet altijd de fout van de modem.