Ik ben sinds twee weken overgestapt van Belgacom ADSL naar Telenet (tot mijn volle tevredenheid overigens, maar goed: 't is nog maar twee weken
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Alvast bedankt voor de info!
als je nu telenet gebruikt, laat dan de mensen sturen naar je telenet adres..bisebaer schreef:Hoi!
Ik ben sinds twee weken overgestapt van Belgacom ADSL naar Telenet (tot mijn volle tevredenheid overigens, maar goed: 't is nog maar twee weken) en ik vroeg mij af: hoelang blijft mijn Skynet-e-mailadres nog werken? De meeste mensen gebruiken nu al mijn nieuwe adres maar ge kunt nooit weten natuurlijk ...
Alvast bedankt voor de info!
Ge kunt ook altijd een Gmail adres gebruiken, dat al uw mail doorstuurt.bisebaer schreef:Ik heb intussen de mensen al op de hoogte gebracht van mijn nieuw e-mailadres hoor ... maar ik zie dat mijn Skynet-adres nog altijd actief is (o.a. door de spamen mijn eigen testmails). Ik vraag me alleen af wanneer het effectief afgesloten wordt ... Ik gebruik het uiteraard niet effectief meer maar het kan altijd zijn dat er nog iemand probeert hé ...
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
ben ook overgestapt naar een andere ISP. Sinds 30/11/06 geen toegang meer tot internet via belgacom. Contract is afgelopen, mail werkt nog steeds.& normaal gezien, is uw e-mail adres bij Skynet actief vanaf het moment dat ge aangesloten zijt, tot afsluitingsdatum, een geen seconde langer.
Het is er namelijk mee verbonden.
ik denk het niet, ik heb een account bij skynet op mijn naam, die ik nog nooit gebruikt heb, die dubbel was aangemaakt, en blijkbaar als ik kjijk bij de instellingen van billonline, is het nog actief.Robbe schreef:Ge kunt ook altijd een Gmail adres gebruiken, dat al uw mail doorstuurt.bisebaer schreef:Ik heb intussen de mensen al op de hoogte gebracht van mijn nieuw e-mailadres hoor ... maar ik zie dat mijn Skynet-adres nog altijd actief is (o.a. door de spamen mijn eigen testmails). Ik vraag me alleen af wanneer het effectief afgesloten wordt ... Ik gebruik het uiteraard niet effectief meer maar het kan altijd zijn dat er nog iemand probeert hé ...
En dan hebde één vast adres, moete ni telkens uwen adresboek platmailen.
& normaal gezien, is uw e-mail adres bij Skynet actief vanaf het moment dat ge aangesloten zijt, tot afsluitingsdatum, een geen seconde langer.
Het is er namelijk mee verbonden.