Hoi!
Ik ben sinds twee weken overgestapt van Belgacom ADSL naar Telenet (tot mijn volle tevredenheid overigens, maar goed: 't is nog maar twee weken ) en ik vroeg mij af: hoelang blijft mijn Skynet-e-mailadres nog werken? De meeste mensen gebruiken nu al mijn nieuwe adres maar ge kunt nooit weten natuurlijk ...
Alvast bedankt voor de info!
Hoe lang blijft mijn Skynet-e-mailadres bestaan?
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
bisebaer schreef:Hoi!
Ik ben sinds twee weken overgestapt van Belgacom ADSL naar Telenet (tot mijn volle tevredenheid overigens, maar goed: 't is nog maar twee weken ) en ik vroeg mij af: hoelang blijft mijn Skynet-e-mailadres nog werken? De meeste mensen gebruiken nu al mijn nieuwe adres maar ge kunt nooit weten natuurlijk ...
Alvast bedankt voor de info!
als je nu telenet gebruikt, laat dan de mensen sturen naar je telenet adres..
want als je niet meer op het belgacom netwerk kan is het toch nutteloos dat ze sturen naar het skynet adres, want dat is vervallen
probeer nu met je telenet eens een mail te sturen naar je oud skynet adres,mogelijk krijg je een bericht terug dat het niet meer bestaat
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Ik heb intussen de mensen al op de hoogte gebracht van mijn nieuw e-mailadres hoor ... maar ik zie dat mijn Skynet-adres nog altijd actief is (o.a. door de spam en mijn eigen testmails). Ik vraag me alleen af wanneer het effectief afgesloten wordt ... Ik gebruik het uiteraard niet effectief meer maar het kan altijd zijn dat er nog iemand probeert hé ...
- Robbe
- El Robre
- Twitter: infocaris
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Contacteer:
bisebaer schreef:Ik heb intussen de mensen al op de hoogte gebracht van mijn nieuw e-mailadres hoor ... maar ik zie dat mijn Skynet-adres nog altijd actief is (o.a. door de spam en mijn eigen testmails). Ik vraag me alleen af wanneer het effectief afgesloten wordt ... Ik gebruik het uiteraard niet effectief meer maar het kan altijd zijn dat er nog iemand probeert hé ...
Ge kunt ook altijd een Gmail adres gebruiken, dat al uw mail doorstuurt.
En dan hebde één vast adres, moete ni telkens uwen adresboek platmailen.
& normaal gezien, is uw e-mail adres bij Skynet actief vanaf het moment dat ge aangesloten zijt, tot afsluitingsdatum, een geen seconde langer.
Het is er namelijk mee verbonden.
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
- Bedankt: 69 keer
& normaal gezien, is uw e-mail adres bij Skynet actief vanaf het moment dat ge aangesloten zijt, tot afsluitingsdatum, een geen seconde langer.
ben ook overgestapt naar een andere ISP. Sinds 30/11/06 geen toegang meer tot internet via belgacom. Contract is afgelopen, mail werkt nog steeds.
Toen ik ging informeren in de Belgacom-winkel wist men mij te vertellen, dat het overeengekomen zou zijn tussen de verschillende ISP's om de e-mailadressen zes maanden actief te houden. Bij mij ging het over overgang van Scarlet naar Skynet.
- Ofloo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
Robbe schreef:bisebaer schreef:Ik heb intussen de mensen al op de hoogte gebracht van mijn nieuw e-mailadres hoor ... maar ik zie dat mijn Skynet-adres nog altijd actief is (o.a. door de spam en mijn eigen testmails). Ik vraag me alleen af wanneer het effectief afgesloten wordt ... Ik gebruik het uiteraard niet effectief meer maar het kan altijd zijn dat er nog iemand probeert hé ...
Ge kunt ook altijd een Gmail adres gebruiken, dat al uw mail doorstuurt.
En dan hebde één vast adres, moete ni telkens uwen adresboek platmailen.
ik denk het niet, ik heb een account bij skynet op mijn naam, die ik nog nooit gebruikt heb, die dubbel was aangemaakt, en blijkbaar als ik kjijk bij de instellingen van billonline, is het nog actief.