Extreem traag surfen

Plaats reactie
posessor
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 38
Lid geworden op: 10 sep 2004, 17:45

Ik heb eerst als titel extreem hoge packetloss gebruikt maar dat blijkt dus niet te kloppen. Ik heb te kampen met een andere probleem: extreem traag surfen sinds vorige week donderdag of vrijdag. Als ik een site probeer te bereiken doet hij blijkbaar een request maar blijft telkens hangen alsof hij de verbinding kwijt is en dan moet ik een vijftal keer refreshen voor hij toch op die bepaalde site gaat en soms lukt dat zelfs niet. Ik wou weten of er nog mensen zijn die dit meemaken of ligt het probleem eerder bij mijn router?

P.S.: alle 4 pc's kampen met dezelfde probleem. zone 051 hier
SpoBo
Member
Member
Berichten: 79
Lid geworden op: 06 aug 2005, 10:55
Bedankt: 1 keer

en ge zijt zeker dat het niet aan uw router ligt ? al is gereset enzo ?
posessor
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 38
Lid geworden op: 10 sep 2004, 17:45

ik heb hem gereset, eens afgelegd een paar minuten gewacht en weer aangelegd en een andere splitter gebruikt, maar niets helpt.
Perkele
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 13 jun 2005, 21:21

99% kans dat het aan RDSL ligt
Volgens hen lagen mijn lage snelheden ook aan mijn modem, nu zit ik bij een andere ISP en haal er wel de volle snelheid mee, ik heb enkel username/pass aangepast in de modem.
ivanden
Starter
Starter
Berichten: 18
Lid geworden op: 06 jun 2006, 15:26

100% zeker, het is RealDSL.

Ik probeer hier al meerdere weken een verbetering te krijgen van hen.
Ze sluiten elk ticket af dat aangemaakt wordt met bericht "we weten het" of "we hopen straks een oplossing te vinden", shit like that.
De support kan nog geen serieuze antwoorden geven op emails ook niet.

Heb opnieuw een email naar support gestuurd, en zal dit vanaf nu elke dag doen.

Dus, zijt maar zeker, het is RealDSL dat het probleem is.

En ik kan er niet zomaar weg, want het is mijn baas die de verbinding betaald, anders had ik reeds lang er vanaf zien te geraken...
UB_removed1963
Premium Member
Premium Member
Berichten: 504
Lid geworden op: 20 apr 2005, 12:52
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 13 keer

ivanden schreef:betaald, anders had ik reeds lang er vanaf zien te geraken...


Waarom vraag je aan je baas dan niet een andere provider?
rsca
Plus Member
Plus Member
Berichten: 128
Lid geworden op: 11 apr 2004, 10:48

Ik heb ook constant disconnects en die QoS staat ook nog altijd aan.
Nog 2 maand afzien en ik ben weg :-D
Plaats reactie

Terug naar “RealDSL”