Ik heb eerst als titel extreem hoge packetloss gebruikt maar dat blijkt dus niet te kloppen. Ik heb te kampen met een andere probleem: extreem traag surfen sinds vorige week donderdag of vrijdag. Als ik een site probeer te bereiken doet hij blijkbaar een request maar blijft telkens hangen alsof hij de verbinding kwijt is en dan moet ik een vijftal keer refreshen voor hij toch op die bepaalde site gaat en soms lukt dat zelfs niet. Ik wou weten of er nog mensen zijn die dit meemaken of ligt het probleem eerder bij mijn router?
P.S.: alle 4 pc's kampen met dezelfde probleem. zone 051 hier
Extreem traag surfen
100% zeker, het is RealDSL.
Ik probeer hier al meerdere weken een verbetering te krijgen van hen.
Ze sluiten elk ticket af dat aangemaakt wordt met bericht "we weten het" of "we hopen straks een oplossing te vinden", shit like that.
De support kan nog geen serieuze antwoorden geven op emails ook niet.
Heb opnieuw een email naar support gestuurd, en zal dit vanaf nu elke dag doen.
Dus, zijt maar zeker, het is RealDSL dat het probleem is.
En ik kan er niet zomaar weg, want het is mijn baas die de verbinding betaald, anders had ik reeds lang er vanaf zien te geraken...
Ik probeer hier al meerdere weken een verbetering te krijgen van hen.
Ze sluiten elk ticket af dat aangemaakt wordt met bericht "we weten het" of "we hopen straks een oplossing te vinden", shit like that.
De support kan nog geen serieuze antwoorden geven op emails ook niet.
Heb opnieuw een email naar support gestuurd, en zal dit vanaf nu elke dag doen.
Dus, zijt maar zeker, het is RealDSL dat het probleem is.
En ik kan er niet zomaar weg, want het is mijn baas die de verbinding betaald, anders had ik reeds lang er vanaf zien te geraken...
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 13 keer
ivanden schreef:betaald, anders had ik reeds lang er vanaf zien te geraken...
Waarom vraag je aan je baas dan niet een andere provider?