Generation Connect

Ander computer/it/software/hardware nieuws.
Marb
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 dec 2011, 19:59
Bedankt: 1 keer

Hier zelfde verhaal. Op donderdag aangevraagd. Nu meer dan week later nog netjes MV ontvangst. Geen kaartje toegekomen.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 mar 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

marb: bellen naar e-shop of eventueel 6000 nummer.
Ge kunt ze kussen
Marb
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 dec 2011, 19:59
Bedankt: 1 keer

Al ne keer of 5 gebeld. Eerst waren de microsims op. Daarna was het zogezegd in orde. En mijn laatste telefoontje naar e shop was het van: u aanvraag is nog niet verwerkt. We zullen u een mail sturen. Tot op heden nog niks ontvangen. Hopelijk maandag simkaartje in de bus.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
remko
Starter
Starter
Berichten: 22
Lid geworden op: 29 apr 2009, 21:52
Bedankt: 2 keer

Marb schreef:Hier zelfde verhaal. Op donderdag aangevraagd. Nu meer dan week later nog netjes MV ontvangst. Geen kaartje toegekomen.

[Afbeelding Post made via mobile device ]



heb het zelfde probleem :-(
heb daarnaast donderdag mail gestuurd naar e-shop maar nog steeds geen antwoord
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Kom ik vandaag thuis na een weekje vakantie en wat vind ik in mijn brievenbus? 2 generation connect kaartjes voor de prijs van 1. :banana:
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
FlashBlue
Erelid
Erelid
Berichten: 2114
Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
Bedankt: 317 keer

Feestje @ Trojans place nu :P


Overigens eens iets anders, iemand ervaring met GC en roaming.
Want ik heb het idee, dat ondanks dat men dataroaming vermeld op de site etc, dat roaming default enabled is. Althans ik krijg zowel op KPN als T-Mobile Netwerk geen coverage.
zjazjoe
Member
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 16 dec 2011, 22:45
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

Iemand een idee hoe het komt dat er 50 cents afgegaan is van belkrediet. Of is bellen naar 6000 niet gratis?
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

naar 6000 bellen is gratis
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
glennvho
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 13 dec 2011, 16:03

Bij mij is er ook 0.5 euro afgegaan blijkbaar zonder reden... :-(
ik_jefke
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 01 okt 2008, 16:33

update: Wat is het toch moeilijk om die bonussen te krijgen ... :bang:

ik ben nu eindelijk op Connect, na 2 dagen eindelijk mijn bel krediet gekregen en nu nog mijn bonussen ....
De klantendienst vraagt mij steeds wanneer ik herladen heb...of zegt mij dat ik eerst voor 20€moet herladen.

Blijkbaar weten ze niet goed dat wanneer je overstapt van een andere provider het bel krediet in het start bedrag zit
Ben benieuwd hoe lang dit gaat duren en hoeveel dagen bonus ik kwijt zal zijn... :roll:
zjazjoe
Member
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 16 dec 2011, 22:45
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

glennvho schreef:Bij mij is er ook 0.5 euro afgegaan blijkbaar zonder reden... :-(



toch eens bellen waarvoor ie geld vragen
amedeeus
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 30 dec 2008, 09:56
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 15 keer

simkaart ontvangen 16/12.
Aangevraagd 8/12
Overdracht werd door proximus aangevraagd 13/12

17/12 nog steeds op MV met 0,50€ enjoy... begin al spijt te krijgen... Ik heb het gevoel dat die mensen van de helpdesk bij belgacom mij altijd zo rap mogelijk willen afschepen met verhaaltjes, morgen komt het zeker inorde meneer... 4 keer hebben ze mij dat gezegd...
cougare
Plus Member
Plus Member
Berichten: 185
Lid geworden op: 21 nov 2007, 13:24
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 9 keer

Bij mij was er in het begin zelfs 8 euro afgegaan voor internet.
Het stomme was dat ik nergens het verbruik kon controleren, enkel op mn krediet zag ik nog 11,xx euro staan, terwijl ik nog bijna niet gebeld had ...
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 mar 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

zjazjoe schreef:
glennvho schreef:Bij mij is er ook 0.5 euro afgegaan blijkbaar zonder reden... :-(



toch eens bellen waarvoor ie geld vragen


Toevallig geen berichtje gestuurd naar iemand die in den buitenland zit?
0,50 cent is de prijs voor een sms van belgie naar ander land. Ik heb dat getest toen mijn ouders deze week in tsjechie zaten.

Tis ook jammer andere mensen grotere problemen hebben, nochthans, als alles eenmaal oke is dan ist ook oke.



[Afbeelding Post made via mobile device ]
Ge kunt ze kussen
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

was dat naar een belgisch nummer in tsjechië dat je sms-te? dan is dat normaal toch gratis?

Code: Selecteer alles

U belt of sms't vanuit België naar een Belgisch gsm-nummer in het buitenland: u betaalt voor een nationale oproep of een nationale sms. De gebelde persoon die zich in het buitenland bevindt, betaalt het internationale gedeelte.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Hakki
Pro Member
Pro Member
Berichten: 240
Lid geworden op: 12 dec 2011, 15:33
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 22 keer

Kan je op GC ook de rinkeltijd alvorens door te schakelen naar voicemail instellen?
Lijkt me niet te lukken met code **61*+32475151516*11*30#.. bij proximus enkel mogelijk als je abo hebt?
Jeroentje1991
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 27
Lid geworden op: 13 dec 2011, 11:23
Bedankt: 2 keer

FlashBlue schreef:Feestje @ Trojans place nu :P


Overigens eens iets anders, iemand ervaring met GC en roaming.
Want ik heb het idee, dat ondanks dat men dataroaming vermeld op de site etc, dat roaming default enabled is. Althans ik krijg zowel op KPN als T-Mobile Netwerk geen coverage.


Ik heb woensdag getest met internet in Frankrijk, daar werkte data roaming perfect. Data is keurig uit de data bundel gehaald. Maar pas wel op, heb het verbruik gecheckt via Proximus website en heb daar 8 + 8 + 19 = 35kb aan data verbruikt, maar er is een volle MB aangerekend... Dat vind ik toch een slechte zaak.
Gebruikersavatar
malinwa001
Pro Member
Pro Member
Berichten: 410
Lid geworden op: 03 feb 2007, 09:28
Twitter: malinawa001
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 12 keer

ik_jefke schreef:update: Wat is het toch moeilijk om die bonussen te krijgen ... :bang:

ik ben nu eindelijk op Connect, na 2 dagen eindelijk mijn bel krediet gekregen en nu nog mijn bonussen ....
De klantendienst vraagt mij steeds wanneer ik herladen heb...of zegt mij dat ik eerst voor 20€moet herladen.

Blijkbaar weten ze niet goed dat wanneer je overstapt van een andere provider het bel krediet in het start bedrag zit
Ben benieuwd hoe lang dit gaat duren en hoeveel dagen bonus ik kwijt zal zijn... :roll:


Ga naar een belgacom center, ik heb ongeveer hetzelfde voor gehad.
Zelf 20€ er opgezet en dan was alles ok.
Moet nu nog eens terug om die 20€ terug te krijgen, maar dat zou een formaliteit moeten zijn.
glennvho
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 13 dec 2011, 16:03

Ik denk dat ik weet waarom er 0,50 euro van mijn krediet gegaan was. Ik heb namelijk een iphone 4 en toen hem opstarte met de nieuwe sim van proximus dan kwam de melding voor facetime erop. Het is dus gewoon het bericht dat automatisch gestuurd werd voor facetime die mij 0,50 cent koste.

Overigens vind ik het wel jammer dat die hello app niet werkt. Op de site van generation connect staat dit toch dus vind dan ook dat het gewoon moet werken...
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

voor Iphone coming soon staat er
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3202
Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
Bedankt: 451 keer

Hier er 2 besteld, dag erna alles mooi in de bus. Dus ging vlot.

Hoe bekijk je juist je dataverbruik? De APP doet het nog niet
EDIT: #120#
Gebruikersavatar
Kitt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1004
Lid geworden op: 12 sep 2005, 00:28
Twitter: kitt1977
Locatie: ON4TOP
Uitgedeelde bedankjes: 129 keer
Bedankt: 45 keer
Contacteer:

Het hek is dus van de dam ... geen ontvangst meer op m'n MV sim ... maar proximus sim nog niet ontvangen !

Update : blijkbaar toch niet over ... reset gsm en toch nog MV ..
Laatst gewijzigd door Kitt op 17 dec 2011, 13:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3202
Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
Bedankt: 451 keer

@Kitt: Raar, ik heb deze later besteld (zoals je weet) en bij mij is het al ook aangekomen.

Weliswaar 2x nieuw nummer
Stealth
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 dec 2011, 13:06

Enkele vraagjes :

Ik heb Pay & Go momenteel en wens deze wat betreft tariefplan over te laten zetten op Generation Connect. Ik bel 6000. Huidige SIM-kaart blijft behouden begrijp ik.

1. Welke gegevens heeft men nodig om het tariefplan over te zetten van Pay & Go naar GC ?
2. Het resterende belkrediet van de Pay & Go-kaart : zet men deze mee over ? Of dien ik meteen te herladen ?
3. In de krantenzaak kan je een Pay & Go-herlaadkaart (heden een ticketje) kopen : kan ik hiermee ook Generation Connect opladen ?

Hartelijk dank bij voorbaat ! :-)
zjazjoe
Member
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 16 dec 2011, 22:45
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

glennvho schreef:Ik denk dat ik weet waarom er 0,50 euro van mijn krediet gegaan was. Ik heb namelijk een iphone 4 en toen hem opstarte met de nieuwe sim van proximus dan kwam de melding voor facetime erop. Het is dus gewoon het bericht dat automatisch gestuurd werd voor facetime die mij 0,50 cent koste.

Overigens vind ik het wel jammer dat die hello app niet werkt. Op de site van generation connect staat dit toch dus vind dan ook dat het gewoon moet werken...



hmm inderdaad dit zal het waarschijnlijk zijn. Heb het ook voorgehad.
springfield
Pro Member
Pro Member
Berichten: 252
Lid geworden op: 16 dec 2011, 12:28
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 10 keer

amedeeus schreef:simkaart ontvangen 16/12.
Aangevraagd 8/12
Overdracht werd door proximus aangevraagd 13/12

17/12 nog steeds op MV met 0,50€ enjoy... begin al spijt te krijgen... Ik heb het gevoel dat die mensen van de helpdesk bij belgacom mij altijd zo rap mogelijk willen afschepen met verhaaltjes, morgen komt het zeker inorde meneer... 4 keer hebben ze mij dat gezegd...


Hier hetzelfde, simkaart 13/12 ontvangen, overdracht was 12/12 aangevraagd. Vandaag nog altijd Mobile Vikings, belwaarde €0,19. De helpdesk zegt dat het in verwerking is. Ik snap niet hoe dit mogelijk is terwijl er dan weer anderen zijn die al geen ontvangst meer hebben vooraleer ze hun proximus kaart ontvangen.
zjazjoe
Member
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 16 dec 2011, 22:45
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

Op de brief stond er bij mij 14/12 aangevraagd. 15/12 rond 16u had ik geen verbinding meer..
Gebruikersavatar
beele
Plus Member
Plus Member
Berichten: 158
Lid geworden op: 07 feb 2010, 12:27
Twitter: MrBeele
Locatie: Hoboken
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 17 keer
Contacteer:

Ik kreeg daarnet een SMS dat men belkrediet nog 1.02€ bedroeg. Verontwaardigd kijk ik mijn promo's na er staat doodleuk nog 2048MB.
Ik vlug naar de Belgacom shop aangezien ik geen zin had alles weer eens uit te moeten leggen aan de telefoon, na 40 min wachten aan mij om enkel te horen te krijgen dat ik dus naar de 6000 moet bellen en dat zij daar niets aan kunnen doen.

Dus ik bel naar de 6000, krijg iemand aan de lijn, en ik doe mijn verhaal. Die persoon zegt eerst dat komt omdat u APN verbindingen maakt. Ik zeg dat dat wel vrij logisch is en dat het een pre-paid formule is met 2GB internet in. Ik zeg erbij dat ik de apn met internet.proximus.be ingesteld heb, en dat ik toen ik men sim kaart activeerde een sms ontving met dat mijn 2000 sms'en, men 2GB data en 10MB roaming nu geldig waren. De persoon gaat even uitleg vragen en komt doodleuk met het antwoord dat ik nogmaals moet herladen. Ik zeg die man dat dat niet kan, en dat ze de mensen dan voorliegen, aangezien ik een sms kreeg dat men promo al geldig was. Ik vraag die persoon of hij er iets aan kan veranderen, maar zegt me dat dat niet kan en dat ik moet herladen.

Ik ben momenteel echt vrij kwaad op de incompetente idioten die daar allemaal werken, en ga zo meteen nog eens bellen. Iemand een idee wat ik nog kan proberen als ik bot blijf vangen?
jozilla
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 dec 2011, 14:30

Hoi,

Zoals jullie wel gemerkt hebben is de support voor Generation Connect via social media (bijv. Twitter) niet geweldig. Dit valt vooral op voor klanten die de support van Mobile Vikings gewoon zijn. Hoewel belgacom_eva_NL op Twitter wel eens nuttige informatie verschaft, is het antwoord vaak niets meer dan:

"Hiervoor neemt u best contact op met Proximus op het gratis nr 6000 (vanuit gsm) of 078 05 6000 (vanuit vast toestel) . Mvg Eva"


Mijn insziens zou Generation Connect, net als Mobile Vikings, fatsoenlijke support moeten aanbieden via social media zoals Twitter of Facebook. Voor de doelgroep van het product is dat immers een ideale manier om problemen op te lossen, en het zou het imago van Proximus geen kwaad doen :-)
Er zijn trouwens ook andere operatoren die wel begrijpen hoe het moet, zoals Colruyt Mobile.

Ik heb een Twitter poll aangemaakt, om eens te kijken hoeveel mensen het hierover met mij eens zijn: http://twtpoll.com/gqaszz

Dus als jullie ook vinden dat Generation Connect klanten goede support via social media verdienen, laat jullie stem dan even horen :-) Je mag de link ook gerust verder verspreiden via Twitter of Facebook. Of je kan mijn originele tweet met de link retweeten.

Als we hierover een duidelijk en sterk signaal kunnen geven, denk ik dat de boodschap wel bij Proximus zal aankomen. Ik ken tevens iemand die bij Belgacom werkt als engineer, en die mij al eens aangesproken heeft over hoe de overstap naar Generation Connect verliep. Dus via hem krijg ik de resultaten van de poll ook wel bij Proximus :)

Alvast bedankt!
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 mar 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Jeroentje1991 schreef:
FlashBlue schreef:Feestje @ Trojans place nu :P


Overigens eens iets anders, iemand ervaring met GC en roaming.
Want ik heb het idee, dat ondanks dat men dataroaming vermeld op de site etc, dat roaming default enabled is. Althans ik krijg zowel op KPN als T-Mobile Netwerk geen coverage.


Ik heb woensdag getest met internet in Frankrijk, daar werkte data roaming perfect. Data is keurig uit de data bundel gehaald. Maar pas wel op, heb het verbruik gecheckt via Proximus website en heb daar 8 + 8 + 19 = 35kb aan data verbruikt, maar er is een volle MB aangerekend... Dat vind ik toch een slechte zaak.


Dat ge je moeten doorgeven hoor want ze rekenen per 10kb. Als je bv 35kb hebt verbruikt dan mogen ze maar max 40kb afhouden.
Ge kunt ze kussen
jozilla
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 dec 2011, 14:30

FlashBlue schreef:Feestje @ Trojans place nu :P
Overigens eens iets anders, iemand ervaring met GC en roaming.
Want ik heb het idee, dat ondanks dat men dataroaming vermeld op de site etc, dat roaming default enabled is. Althans ik krijg zowel op KPN als T-Mobile Netwerk geen coverage.


Disabled bedoel je? Bij mij was roaming inderdaad, standaard uitgeschakeld. Kreeg geen connectie in Nederland. Heb dan naar 6000 gebeld, en blijkbaar was roaming 'barred' op mijn SIM. Moet het nu wel nog eens testen of het nu wel werkt.

Let wel, ik ben mijn SIM zelf gaan halen in een Belgacom center, omdat ik al afgesloten was bij Mobile Vikings, en de SIM nog niet per post was aangekomen.
Jordy1990
Premium Member
Premium Member
Berichten: 508
Lid geworden op: 25 dec 2010, 21:46
Uitgedeelde bedankjes: 69 keer
Bedankt: 44 keer

Stealth schreef:Enkele vraagjes :

Ik heb Pay & Go momenteel en wens deze wat betreft tariefplan over te laten zetten op Generation Connect. Ik bel 6000. Huidige SIM-kaart blijft behouden begrijp ik.

1. Welke gegevens heeft men nodig om het tariefplan over te zetten van Pay & Go naar GC ?
2. Het resterende belkrediet van de Pay & Go-kaart : zet men deze mee over ? Of dien ik meteen te herladen ?
3. In de krantenzaak kan je een Pay & Go-herlaadkaart (heden een ticketje) kopen : kan ik hiermee ook Generation Connect opladen ?


Ik ben ook van P&G naar Generation Connect gegaan.

1. Uw gsm nummer is voldoende.
2. Uw belwaarde blijft behouden. Ik heb tot nu toe nog niet herladen en geen problemen gehad (vind het onnozel om te herladen als ik nog 2 weken heb voordat mijn vorige bundel vervalt).
3. Neen, je kan enkel voor 20 euro herladen op de site van GC. Als je voor 25 euro wil herladen zou dit wel moeten lukken.

Ik zal afwachten hoe het verloopt na mijn eerste herlaadbeurt.
Gebruikersavatar
beele
Plus Member
Plus Member
Berichten: 158
Lid geworden op: 07 feb 2010, 12:27
Twitter: MrBeele
Locatie: Hoboken
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 17 keer
Contacteer:

Ok, net een tweede keer aan de lijn gehangen.

Deze mevrouw was zeer behulpzaam en wist mij na een 10'tal minuutjes te zeggen dat er een technisch probleem is waardoor de promo genegeerd word en je mobiel data verbruik van je belwaarde wordt gecrediteerd.

Ze vroeg me of ik maandag wou terugbellen en dan men uitleg nog eens doen, en dat ze men belwaarde dan zouden terugstorten (en dat dan het probleem opgelost zou zijn). Ik wees de dame vriendelijk af en zei dat ik niet 2 dagen zonder belwaarde wou zitten, en ik zelf men data wel zou afzetten. Daarop heeft ze direct men belwaarde teruggestort (kreeg al een sms tijdens het gesprek).

Ik denk dus dat het momenteel het veiligst is om je data af te zetten tot maandag (al ga ik maandag nog eens bellen om te horen of het probleem al verholpen is).
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 mar 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

beele schreef:Ik kreeg daarnet een SMS dat men belkrediet nog 1.02€ bedroeg. Verontwaardigd kijk ik mijn promo's na er staat doodleuk nog 2048MB.
Ik vlug naar de Belgacom shop aangezien ik geen zin had alles weer eens uit te moeten leggen aan de telefoon, na 40 min wachten aan mij om enkel te horen te krijgen dat ik dus naar de 6000 moet bellen en dat zij daar niets aan kunnen doen.

Dus ik bel naar de 6000, krijg iemand aan de lijn, en ik doe mijn verhaal. Die persoon zegt eerst dat komt omdat u APN verbindingen maakt. Ik zeg dat dat wel vrij logisch is en dat het een pre-paid formule is met 2GB internet in. Ik zeg erbij dat ik de apn met internet.proximus.be ingesteld heb, en dat ik toen ik men sim kaart activeerde een sms ontving met dat mijn 2000 sms'en, men 2GB data en 10MB roaming nu geldig waren. De persoon gaat even uitleg vragen en komt doodleuk met het antwoord dat ik nogmaals moet herladen. Ik zeg die man dat dat niet kan, en dat ze de mensen dan voorliegen, aangezien ik een sms kreeg dat men promo al geldig was. Ik vraag die persoon of hij er iets aan kan veranderen, maar zegt me dat dat niet kan en dat ik moet herladen.

Ik ben momenteel echt vrij kwaad op de incompetente idioten die daar allemaal werken, en ga zo meteen nog eens bellen. Iemand een idee wat ik nog kan proberen als ik bot blijf vangen?



Ik ben ervan overtuigd dat dat aan proximus ligt die een probleem heeft.
Als gij zelf niet gebelt hebt, je surft en opeens is je belkrediet op dan ligt dat aan proximus, hier bij mij is alles perfect in orde, alles werkt zoals het hoort, dus het ligt aan hen.
Internet.proximus.be staat hier ook ingesteld, als ik surf op edge/3G enz....dat gaat gewoon van mijn data af (word denk ik wel maar 1keer per dag ofzo upgedated). Ook als ik sms naar buitenland stuur of bel ofzo dan gaat dat er op de correcte manier af bij mij.

Vervelend voor u je dit moet tegen komen, het ergste is, fouten kunnen gebeuren maar dat ze zeggen zij niks kunnen doen en het u fout zou zijn is nonsens en een schande, mss nog eens bellen in de hoop ge ne betere aan de lijn krijgt en die u geld terug geeft of opnieuw zelf kan heropladen ofzo?

UPDATE aan beele; net u post gelezen, ziet ge ik gelijk heb het aan hen ligt, je moet gewoon de juiste persoon aan de lijn krijgen :-).
Ge kunt ze kussen
Jordy1990
Premium Member
Premium Member
Berichten: 508
Lid geworden op: 25 dec 2010, 21:46
Uitgedeelde bedankjes: 69 keer
Bedankt: 44 keer

Ik heb nog een vraagje bij de overstap van Pay & Go naar GC.
Ik ben P&G geworden bij de actie "verdubbel je belkrediet per herlaadbeurt". Ik vermoed dat dit niet meer geldt aangezien ik van tariefplan veranderd ben. Of ben ik hier mis in?
Als ik herlaad kom ik het wel te weten, maar vroeg het mij gewoon af :D
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 mar 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Jordy; neen, dat telt uiteraard allemaal niet meer.

Tim.Bracquez schreef:Hier er 2 besteld, dag erna alles mooi in de bus. Dus ging vlot.

Hoe bekijk je juist je dataverbruik? De APP doet het nog niet
EDIT: #120#


#120#

#121#

#122#
Ge kunt ze kussen
Jeroentje1991
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 27
Lid geworden op: 13 dec 2011, 11:23
Bedankt: 2 keer

Marlboro schreef:
Jeroentje1991 schreef:
FlashBlue schreef:Feestje @ Trojans place nu :P


Overigens eens iets anders, iemand ervaring met GC en roaming.
Want ik heb het idee, dat ondanks dat men dataroaming vermeld op de site etc, dat roaming default enabled is. Althans ik krijg zowel op KPN als T-Mobile Netwerk geen coverage.


Ik heb woensdag getest met internet in Frankrijk, daar werkte data roaming perfect. Data is keurig uit de data bundel gehaald. Maar pas wel op, heb het verbruik gecheckt via Proximus website en heb daar 8 + 8 + 19 = 35kb aan data verbruikt, maar er is een volle MB aangerekend... Dat vind ik toch een slechte zaak.


Dat ge je moeten doorgeven hoor want ze rekenen per 10kb. Als je bv 35kb hebt verbruikt dan mogen ze maar max 40kb afhouden.


Zou de bundel-status message via #121# misschien met afgeronde data werken? Want eerst was het 10MB en nu is het precies 9MB, zonder komma's o.i.d. Ik kan via internet geen bundel informatie vinden, alleen mijn tegoed en verbruik. Hello! app werkt niet, want ik heb Windows Mobile, dus kan dat niet testen.

EDIT: Net naar 6000 gebeld, ze beschikken daar niet over de verbruiksapplicaties dus ze verwijzen alle klanten door naar de E-Shop helpdesk... Maandag daar dan maar heen bellen. :x
Laatst gewijzigd door Jeroentje1991 op 17 dec 2011, 18:05, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Converted
Pro Member
Pro Member
Berichten: 313
Lid geworden op: 11 aug 2006, 16:08
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 13 keer

Hakki schreef:Kan je op GC ook de rinkeltijd alvorens door te schakelen naar voicemail instellen?
Lijkt me niet te lukken met code **61*+32475151516*11*30#.. bij proximus enkel mogelijk als je abo hebt?



http://support.nl.proximus.be/app/answe ... -aanpassen

Blijkbaar dus enkel voor proximus abo?

[Afbeelding Post made via mobile device ]
nafte
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 dec 2011, 18:22

Hallo,

Heeft iemand reeds ervaring met het nieuwe tariefplan Proximus Generation Connect? Ik ben van plan om over te stappen van Mobile vikings naar dit tariefplan. Bij MV zit ik met het probleem dat ik op mijn iPhone 4S zeer vaak te maken krijg met "Geen service". Dit gebeurt echt te pas en te onpas. Het enige wat mij tegen houdt is het bel tegoed dat ik nog staan heb (+25 euro). Is er een mogelijkheid om dit over te zetten of is dit onmogelijk?

PS. Hoe verloopt de nummeroverdracht van MV naar Proximus? Want wanneer ik overschakelde naar MV heb ik 2 dagen zonder netwerk gezeten omdat mijn Sim kaartje nog niet actief was en mijn vorige reeds opgezegd was. Dit wil ik niet meer opnieuw mee maken!

MVG

[Mod Edit] Post samengevoegd met bestaande Topic.
Gelieve Forum eens te doorbladeren vooraleer een nieuwe topic te starten (ph_d)
Wat betreft jouw vraag: alles staat in deze Topic te lezen !
FlashBlue
Erelid
Erelid
Berichten: 2114
Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
Bedankt: 317 keer

Plaats reactie

Terug naar “Ander nieuws”