[
![Afbeelding](http://userbase.be/forum/images/phone.png)
Marb schreef:Hier zelfde verhaal. Op donderdag aangevraagd. Nu meer dan week later nog netjes MV ontvangst. Geen kaartje toegekomen.
[Post made via mobile device ]
Toevallig geen berichtje gestuurd naar iemand die in den buitenland zit?zjazjoe schreef:glennvho schreef:Bij mij is er ook 0.5 euro afgegaan blijkbaar zonder reden...
toch eens bellen waarvoor ie geld vragen
Code: Selecteer alles
U belt of sms't vanuit België naar een Belgisch gsm-nummer in het buitenland: u betaalt voor een nationale oproep of een nationale sms. De gebelde persoon die zich in het buitenland bevindt, betaalt het internationale gedeelte.
Ik heb woensdag getest met internet in Frankrijk, daar werkte data roaming perfect. Data is keurig uit de data bundel gehaald. Maar pas wel op, heb het verbruik gecheckt via Proximus website en heb daar 8 + 8 + 19 = 35kb aan data verbruikt, maar er is een volle MB aangerekend... Dat vind ik toch een slechte zaak.FlashBlue schreef:Feestje @ Trojans place nu
Overigens eens iets anders, iemand ervaring met GC en roaming.
Want ik heb het idee, dat ondanks dat men dataroaming vermeld op de site etc, dat roaming default enabled is. Althans ik krijg zowel op KPN als T-Mobile Netwerk geen coverage.
Ga naar een belgacom center, ik heb ongeveer hetzelfde voor gehad.ik_jefke schreef:update: Wat is het toch moeilijk om die bonussen te krijgen ...![]()
ik ben nu eindelijk op Connect, na 2 dagen eindelijk mijn bel krediet gekregen en nu nog mijn bonussen ....
De klantendienst vraagt mij steeds wanneer ik herladen heb...of zegt mij dat ik eerst voor 20€moet herladen.
Blijkbaar weten ze niet goed dat wanneer je overstapt van een andere provider het bel krediet in het start bedrag zit
Ben benieuwd hoe lang dit gaat duren en hoeveel dagen bonus ik kwijt zal zijn...
glennvho schreef:Ik denk dat ik weet waarom er 0,50 euro van mijn krediet gegaan was. Ik heb namelijk een iphone 4 en toen hem opstarte met de nieuwe sim van proximus dan kwam de melding voor facetime erop. Het is dus gewoon het bericht dat automatisch gestuurd werd voor facetime die mij 0,50 cent koste.
Overigens vind ik het wel jammer dat die hello app niet werkt. Op de site van generation connect staat dit toch dus vind dan ook dat het gewoon moet werken...
Hier hetzelfde, simkaart 13/12 ontvangen, overdracht was 12/12 aangevraagd. Vandaag nog altijd Mobile Vikings, belwaarde €0,19. De helpdesk zegt dat het in verwerking is. Ik snap niet hoe dit mogelijk is terwijl er dan weer anderen zijn die al geen ontvangst meer hebben vooraleer ze hun proximus kaart ontvangen.amedeeus schreef:simkaart ontvangen 16/12.
Aangevraagd 8/12
Overdracht werd door proximus aangevraagd 13/12
17/12 nog steeds op MV met 0,50€ enjoy... begin al spijt te krijgen... Ik heb het gevoel dat die mensen van de helpdesk bij belgacom mij altijd zo rap mogelijk willen afschepen met verhaaltjes, morgen komt het zeker inorde meneer... 4 keer hebben ze mij dat gezegd...
Mijn insziens zou Generation Connect, net als Mobile Vikings, fatsoenlijke support moeten aanbieden via social media zoals Twitter of Facebook. Voor de doelgroep van het product is dat immers een ideale manier om problemen op te lossen, en het zou het imago van Proximus geen kwaad doen"Hiervoor neemt u best contact op met Proximus op het gratis nr 6000 (vanuit gsm) of 078 05 6000 (vanuit vast toestel) . Mvg Eva"
Dat ge je moeten doorgeven hoor want ze rekenen per 10kb. Als je bv 35kb hebt verbruikt dan mogen ze maar max 40kb afhouden.Jeroentje1991 schreef:Ik heb woensdag getest met internet in Frankrijk, daar werkte data roaming perfect. Data is keurig uit de data bundel gehaald. Maar pas wel op, heb het verbruik gecheckt via Proximus website en heb daar 8 + 8 + 19 = 35kb aan data verbruikt, maar er is een volle MB aangerekend... Dat vind ik toch een slechte zaak.FlashBlue schreef:Feestje @ Trojans place nu
Overigens eens iets anders, iemand ervaring met GC en roaming.
Want ik heb het idee, dat ondanks dat men dataroaming vermeld op de site etc, dat roaming default enabled is. Althans ik krijg zowel op KPN als T-Mobile Netwerk geen coverage.
Disabled bedoel je? Bij mij was roaming inderdaad, standaard uitgeschakeld. Kreeg geen connectie in Nederland. Heb dan naar 6000 gebeld, en blijkbaar was roaming 'barred' op mijn SIM. Moet het nu wel nog eens testen of het nu wel werkt.FlashBlue schreef:Feestje @ Trojans place nu
Overigens eens iets anders, iemand ervaring met GC en roaming.
Want ik heb het idee, dat ondanks dat men dataroaming vermeld op de site etc, dat roaming default enabled is. Althans ik krijg zowel op KPN als T-Mobile Netwerk geen coverage.
Ik ben ook van P&G naar Generation Connect gegaan.Stealth schreef:Enkele vraagjes :
Ik heb Pay & Go momenteel en wens deze wat betreft tariefplan over te laten zetten op Generation Connect. Ik bel 6000. Huidige SIM-kaart blijft behouden begrijp ik.
1. Welke gegevens heeft men nodig om het tariefplan over te zetten van Pay & Go naar GC ?
2. Het resterende belkrediet van de Pay & Go-kaart : zet men deze mee over ? Of dien ik meteen te herladen ?
3. In de krantenzaak kan je een Pay & Go-herlaadkaart (heden een ticketje) kopen : kan ik hiermee ook Generation Connect opladen ?
beele schreef:Ik kreeg daarnet een SMS dat men belkrediet nog 1.02€ bedroeg. Verontwaardigd kijk ik mijn promo's na er staat doodleuk nog 2048MB.
Ik vlug naar de Belgacom shop aangezien ik geen zin had alles weer eens uit te moeten leggen aan de telefoon, na 40 min wachten aan mij om enkel te horen te krijgen dat ik dus naar de 6000 moet bellen en dat zij daar niets aan kunnen doen.
Dus ik bel naar de 6000, krijg iemand aan de lijn, en ik doe mijn verhaal. Die persoon zegt eerst dat komt omdat u APN verbindingen maakt. Ik zeg dat dat wel vrij logisch is en dat het een pre-paid formule is met 2GB internet in. Ik zeg erbij dat ik de apn met internet.proximus.be ingesteld heb, en dat ik toen ik men sim kaart activeerde een sms ontving met dat mijn 2000 sms'en, men 2GB data en 10MB roaming nu geldig waren. De persoon gaat even uitleg vragen en komt doodleuk met het antwoord dat ik nogmaals moet herladen. Ik zeg die man dat dat niet kan, en dat ze de mensen dan voorliegen, aangezien ik een sms kreeg dat men promo al geldig was. Ik vraag die persoon of hij er iets aan kan veranderen, maar zegt me dat dat niet kan en dat ik moet herladen.
Ik ben momenteel echt vrij kwaad op de incompetente idioten die daar allemaal werken, en ga zo meteen nog eens bellen. Iemand een idee wat ik nog kan proberen als ik bot blijf vangen?
#120#Tim.Bracquez schreef:Hier er 2 besteld, dag erna alles mooi in de bus. Dus ging vlot.
Hoe bekijk je juist je dataverbruik? De APP doet het nog niet
EDIT: #120#
Zou de bundel-status message via #121# misschien met afgeronde data werken? Want eerst was het 10MB en nu is het precies 9MB, zonder komma's o.i.d. Ik kan via internet geen bundel informatie vinden, alleen mijn tegoed en verbruik. Hello! app werkt niet, want ik heb Windows Mobile, dus kan dat niet testen.Marlboro schreef:Dat ge je moeten doorgeven hoor want ze rekenen per 10kb. Als je bv 35kb hebt verbruikt dan mogen ze maar max 40kb afhouden.Jeroentje1991 schreef:Ik heb woensdag getest met internet in Frankrijk, daar werkte data roaming perfect. Data is keurig uit de data bundel gehaald. Maar pas wel op, heb het verbruik gecheckt via Proximus website en heb daar 8 + 8 + 19 = 35kb aan data verbruikt, maar er is een volle MB aangerekend... Dat vind ik toch een slechte zaak.FlashBlue schreef:Feestje @ Trojans place nu
Overigens eens iets anders, iemand ervaring met GC en roaming.
Want ik heb het idee, dat ondanks dat men dataroaming vermeld op de site etc, dat roaming default enabled is. Althans ik krijg zowel op KPN als T-Mobile Netwerk geen coverage.
Hakki schreef:Kan je op GC ook de rinkeltijd alvorens door te schakelen naar voicemail instellen?
Lijkt me niet te lukken met code **61*+32475151516*11*30#.. bij proximus enkel mogelijk als je abo hebt?