Generation Connect
Al ne keer of 5 gebeld. Eerst waren de microsims op. Daarna was het zogezegd in orde. En mijn laatste telefoontje naar e shop was het van: u aanvraag is nog niet verwerkt. We zullen u een mail sturen. Tot op heden nog niks ontvangen. Hopelijk maandag simkaartje in de bus.
[ Post made via mobile device ]
[ Post made via mobile device ]
Marb schreef:Hier zelfde verhaal. Op donderdag aangevraagd. Nu meer dan week later nog netjes MV ontvangst. Geen kaartje toegekomen.
[ Post made via mobile device ]
heb het zelfde probleem
heb daarnaast donderdag mail gestuurd naar e-shop maar nog steeds geen antwoord
- Trojan
- Elite Poster
- Berichten: 3229
- Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
- Locatie: Kontich
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Kom ik vandaag thuis na een weekje vakantie en wat vind ik in mijn brievenbus? 2 generation connect kaartjes voor de prijs van 1.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
-
- Erelid
- Berichten: 2114
- Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
- Bedankt: 317 keer
Feestje @ Trojans place nu
Overigens eens iets anders, iemand ervaring met GC en roaming.
Want ik heb het idee, dat ondanks dat men dataroaming vermeld op de site etc, dat roaming default enabled is. Althans ik krijg zowel op KPN als T-Mobile Netwerk geen coverage.
Overigens eens iets anders, iemand ervaring met GC en roaming.
Want ik heb het idee, dat ondanks dat men dataroaming vermeld op de site etc, dat roaming default enabled is. Althans ik krijg zowel op KPN als T-Mobile Netwerk geen coverage.
© De Morgen: Geachte taalnazi's, deradicaliseer een beetje.
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
naar 6000 bellen is gratis
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
update: Wat is het toch moeilijk om die bonussen te krijgen ...
ik ben nu eindelijk op Connect, na 2 dagen eindelijk mijn bel krediet gekregen en nu nog mijn bonussen ....
De klantendienst vraagt mij steeds wanneer ik herladen heb...of zegt mij dat ik eerst voor 20€moet herladen.
Blijkbaar weten ze niet goed dat wanneer je overstapt van een andere provider het bel krediet in het start bedrag zit
Ben benieuwd hoe lang dit gaat duren en hoeveel dagen bonus ik kwijt zal zijn...
ik ben nu eindelijk op Connect, na 2 dagen eindelijk mijn bel krediet gekregen en nu nog mijn bonussen ....
De klantendienst vraagt mij steeds wanneer ik herladen heb...of zegt mij dat ik eerst voor 20€moet herladen.
Blijkbaar weten ze niet goed dat wanneer je overstapt van een andere provider het bel krediet in het start bedrag zit
Ben benieuwd hoe lang dit gaat duren en hoeveel dagen bonus ik kwijt zal zijn...
-
- Plus Member
- Berichten: 179
- Lid geworden op: 30 dec 2008, 09:56
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 15 keer
simkaart ontvangen 16/12.
Aangevraagd 8/12
Overdracht werd door proximus aangevraagd 13/12
17/12 nog steeds op MV met 0,50€ enjoy... begin al spijt te krijgen... Ik heb het gevoel dat die mensen van de helpdesk bij belgacom mij altijd zo rap mogelijk willen afschepen met verhaaltjes, morgen komt het zeker inorde meneer... 4 keer hebben ze mij dat gezegd...
Aangevraagd 8/12
Overdracht werd door proximus aangevraagd 13/12
17/12 nog steeds op MV met 0,50€ enjoy... begin al spijt te krijgen... Ik heb het gevoel dat die mensen van de helpdesk bij belgacom mij altijd zo rap mogelijk willen afschepen met verhaaltjes, morgen komt het zeker inorde meneer... 4 keer hebben ze mij dat gezegd...
-
- Plus Member
- Berichten: 185
- Lid geworden op: 21 nov 2007, 13:24
- Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
- Bedankt: 9 keer
Bij mij was er in het begin zelfs 8 euro afgegaan voor internet.
Het stomme was dat ik nergens het verbruik kon controleren, enkel op mn krediet zag ik nog 11,xx euro staan, terwijl ik nog bijna niet gebeld had ...
Het stomme was dat ik nergens het verbruik kon controleren, enkel op mn krediet zag ik nog 11,xx euro staan, terwijl ik nog bijna niet gebeld had ...
-
- Elite Poster
- Berichten: 1062
- Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 215 keer
Toevallig geen berichtje gestuurd naar iemand die in den buitenland zit?zjazjoe schreef:glennvho schreef:Bij mij is er ook 0.5 euro afgegaan blijkbaar zonder reden...
toch eens bellen waarvoor ie geld vragen
0,50 cent is de prijs voor een sms van belgie naar ander land. Ik heb dat getest toen mijn ouders deze week in tsjechie zaten.
Tis ook jammer andere mensen grotere problemen hebben, nochthans, als alles eenmaal oke is dan ist ook oke.
[ Post made via mobile device ]
Ge kunt ze kussen
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
was dat naar een belgisch nummer in tsjechië dat je sms-te? dan is dat normaal toch gratis?
Code: Selecteer alles
U belt of sms't vanuit België naar een Belgisch gsm-nummer in het buitenland: u betaalt voor een nationale oproep of een nationale sms. De gebelde persoon die zich in het buitenland bevindt, betaalt het internationale gedeelte.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Pro Member
- Berichten: 240
- Lid geworden op: 12 dec 2011, 15:33
- Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
- Bedankt: 22 keer
Kan je op GC ook de rinkeltijd alvorens door te schakelen naar voicemail instellen?
Lijkt me niet te lukken met code **61*+32475151516*11*30#.. bij proximus enkel mogelijk als je abo hebt?
Lijkt me niet te lukken met code **61*+32475151516*11*30#.. bij proximus enkel mogelijk als je abo hebt?
-
- Starter Plus
- Berichten: 27
- Lid geworden op: 13 dec 2011, 11:23
- Bedankt: 2 keer
Ik heb woensdag getest met internet in Frankrijk, daar werkte data roaming perfect. Data is keurig uit de data bundel gehaald. Maar pas wel op, heb het verbruik gecheckt via Proximus website en heb daar 8 + 8 + 19 = 35kb aan data verbruikt, maar er is een volle MB aangerekend... Dat vind ik toch een slechte zaak.FlashBlue schreef:Feestje @ Trojans place nu
Overigens eens iets anders, iemand ervaring met GC en roaming.
Want ik heb het idee, dat ondanks dat men dataroaming vermeld op de site etc, dat roaming default enabled is. Althans ik krijg zowel op KPN als T-Mobile Netwerk geen coverage.
- malinwa001
- Pro Member
- Berichten: 410
- Lid geworden op: 03 feb 2007, 09:28
- Twitter: malinawa001
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 12 keer
Ga naar een belgacom center, ik heb ongeveer hetzelfde voor gehad.ik_jefke schreef:update: Wat is het toch moeilijk om die bonussen te krijgen ...
ik ben nu eindelijk op Connect, na 2 dagen eindelijk mijn bel krediet gekregen en nu nog mijn bonussen ....
De klantendienst vraagt mij steeds wanneer ik herladen heb...of zegt mij dat ik eerst voor 20€moet herladen.
Blijkbaar weten ze niet goed dat wanneer je overstapt van een andere provider het bel krediet in het start bedrag zit
Ben benieuwd hoe lang dit gaat duren en hoeveel dagen bonus ik kwijt zal zijn...
Zelf 20€ er opgezet en dan was alles ok.
Moet nu nog eens terug om die 20€ terug te krijgen, maar dat zou een formaliteit moeten zijn.
Ik denk dat ik weet waarom er 0,50 euro van mijn krediet gegaan was. Ik heb namelijk een iphone 4 en toen hem opstarte met de nieuwe sim van proximus dan kwam de melding voor facetime erop. Het is dus gewoon het bericht dat automatisch gestuurd werd voor facetime die mij 0,50 cent koste.
Overigens vind ik het wel jammer dat die hello app niet werkt. Op de site van generation connect staat dit toch dus vind dan ook dat het gewoon moet werken...
Overigens vind ik het wel jammer dat die hello app niet werkt. Op de site van generation connect staat dit toch dus vind dan ook dat het gewoon moet werken...
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
voor Iphone coming soon staat er
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Elite Poster
- Berichten: 3202
- Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
- Bedankt: 451 keer
Hier er 2 besteld, dag erna alles mooi in de bus. Dus ging vlot.
Hoe bekijk je juist je dataverbruik? De APP doet het nog niet
EDIT: #120#
Hoe bekijk je juist je dataverbruik? De APP doet het nog niet
EDIT: #120#
- Kitt
- Elite Poster
- Berichten: 1004
- Lid geworden op: 12 sep 2005, 00:28
- Twitter: kitt1977
- Locatie: ON4TOP
- Uitgedeelde bedankjes: 129 keer
- Bedankt: 45 keer
- Contacteer:
Het hek is dus van de dam ... geen ontvangst meer op m'n MV sim ... maar proximus sim nog niet ontvangen !
Update : blijkbaar toch niet over ... reset gsm en toch nog MV ..
Update : blijkbaar toch niet over ... reset gsm en toch nog MV ..
Laatst gewijzigd door Kitt 17 dec 2011, 13:11, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3202
- Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
- Bedankt: 451 keer
@Kitt: Raar, ik heb deze later besteld (zoals je weet) en bij mij is het al ook aangekomen.
Weliswaar 2x nieuw nummer
Weliswaar 2x nieuw nummer
Enkele vraagjes :
Ik heb Pay & Go momenteel en wens deze wat betreft tariefplan over te laten zetten op Generation Connect. Ik bel 6000. Huidige SIM-kaart blijft behouden begrijp ik.
1. Welke gegevens heeft men nodig om het tariefplan over te zetten van Pay & Go naar GC ?
2. Het resterende belkrediet van de Pay & Go-kaart : zet men deze mee over ? Of dien ik meteen te herladen ?
3. In de krantenzaak kan je een Pay & Go-herlaadkaart (heden een ticketje) kopen : kan ik hiermee ook Generation Connect opladen ?
Hartelijk dank bij voorbaat !
Ik heb Pay & Go momenteel en wens deze wat betreft tariefplan over te laten zetten op Generation Connect. Ik bel 6000. Huidige SIM-kaart blijft behouden begrijp ik.
1. Welke gegevens heeft men nodig om het tariefplan over te zetten van Pay & Go naar GC ?
2. Het resterende belkrediet van de Pay & Go-kaart : zet men deze mee over ? Of dien ik meteen te herladen ?
3. In de krantenzaak kan je een Pay & Go-herlaadkaart (heden een ticketje) kopen : kan ik hiermee ook Generation Connect opladen ?
Hartelijk dank bij voorbaat !
-
- Member
- Berichten: 67
- Lid geworden op: 16 dec 2011, 22:45
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 3 keer
glennvho schreef:Ik denk dat ik weet waarom er 0,50 euro van mijn krediet gegaan was. Ik heb namelijk een iphone 4 en toen hem opstarte met de nieuwe sim van proximus dan kwam de melding voor facetime erop. Het is dus gewoon het bericht dat automatisch gestuurd werd voor facetime die mij 0,50 cent koste.
Overigens vind ik het wel jammer dat die hello app niet werkt. Op de site van generation connect staat dit toch dus vind dan ook dat het gewoon moet werken...
hmm inderdaad dit zal het waarschijnlijk zijn. Heb het ook voorgehad.
-
- Pro Member
- Berichten: 252
- Lid geworden op: 16 dec 2011, 12:28
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 10 keer
Hier hetzelfde, simkaart 13/12 ontvangen, overdracht was 12/12 aangevraagd. Vandaag nog altijd Mobile Vikings, belwaarde €0,19. De helpdesk zegt dat het in verwerking is. Ik snap niet hoe dit mogelijk is terwijl er dan weer anderen zijn die al geen ontvangst meer hebben vooraleer ze hun proximus kaart ontvangen.amedeeus schreef:simkaart ontvangen 16/12.
Aangevraagd 8/12
Overdracht werd door proximus aangevraagd 13/12
17/12 nog steeds op MV met 0,50€ enjoy... begin al spijt te krijgen... Ik heb het gevoel dat die mensen van de helpdesk bij belgacom mij altijd zo rap mogelijk willen afschepen met verhaaltjes, morgen komt het zeker inorde meneer... 4 keer hebben ze mij dat gezegd...
- beele
- Plus Member
- Berichten: 158
- Lid geworden op: 07 feb 2010, 12:27
- Twitter: MrBeele
- Locatie: Hoboken
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 17 keer
- Contacteer:
Ik kreeg daarnet een SMS dat men belkrediet nog 1.02€ bedroeg. Verontwaardigd kijk ik mijn promo's na er staat doodleuk nog 2048MB.
Ik vlug naar de Belgacom shop aangezien ik geen zin had alles weer eens uit te moeten leggen aan de telefoon, na 40 min wachten aan mij om enkel te horen te krijgen dat ik dus naar de 6000 moet bellen en dat zij daar niets aan kunnen doen.
Dus ik bel naar de 6000, krijg iemand aan de lijn, en ik doe mijn verhaal. Die persoon zegt eerst dat komt omdat u APN verbindingen maakt. Ik zeg dat dat wel vrij logisch is en dat het een pre-paid formule is met 2GB internet in. Ik zeg erbij dat ik de apn met internet.proximus.be ingesteld heb, en dat ik toen ik men sim kaart activeerde een sms ontving met dat mijn 2000 sms'en, men 2GB data en 10MB roaming nu geldig waren. De persoon gaat even uitleg vragen en komt doodleuk met het antwoord dat ik nogmaals moet herladen. Ik zeg die man dat dat niet kan, en dat ze de mensen dan voorliegen, aangezien ik een sms kreeg dat men promo al geldig was. Ik vraag die persoon of hij er iets aan kan veranderen, maar zegt me dat dat niet kan en dat ik moet herladen.
Ik ben momenteel echt vrij kwaad op de incompetente idioten die daar allemaal werken, en ga zo meteen nog eens bellen. Iemand een idee wat ik nog kan proberen als ik bot blijf vangen?
Ik vlug naar de Belgacom shop aangezien ik geen zin had alles weer eens uit te moeten leggen aan de telefoon, na 40 min wachten aan mij om enkel te horen te krijgen dat ik dus naar de 6000 moet bellen en dat zij daar niets aan kunnen doen.
Dus ik bel naar de 6000, krijg iemand aan de lijn, en ik doe mijn verhaal. Die persoon zegt eerst dat komt omdat u APN verbindingen maakt. Ik zeg dat dat wel vrij logisch is en dat het een pre-paid formule is met 2GB internet in. Ik zeg erbij dat ik de apn met internet.proximus.be ingesteld heb, en dat ik toen ik men sim kaart activeerde een sms ontving met dat mijn 2000 sms'en, men 2GB data en 10MB roaming nu geldig waren. De persoon gaat even uitleg vragen en komt doodleuk met het antwoord dat ik nogmaals moet herladen. Ik zeg die man dat dat niet kan, en dat ze de mensen dan voorliegen, aangezien ik een sms kreeg dat men promo al geldig was. Ik vraag die persoon of hij er iets aan kan veranderen, maar zegt me dat dat niet kan en dat ik moet herladen.
Ik ben momenteel echt vrij kwaad op de incompetente idioten die daar allemaal werken, en ga zo meteen nog eens bellen. Iemand een idee wat ik nog kan proberen als ik bot blijf vangen?
Hoi,
Zoals jullie wel gemerkt hebben is de support voor Generation Connect via social media (bijv. Twitter) niet geweldig. Dit valt vooral op voor klanten die de support van Mobile Vikings gewoon zijn. Hoewel belgacom_eva_NL op Twitter wel eens nuttige informatie verschaft, is het antwoord vaak niets meer dan:
Er zijn trouwens ook andere operatoren die wel begrijpen hoe het moet, zoals Colruyt Mobile.
Ik heb een Twitter poll aangemaakt, om eens te kijken hoeveel mensen het hierover met mij eens zijn: http://twtpoll.com/gqaszz
Dus als jullie ook vinden dat Generation Connect klanten goede support via social media verdienen, laat jullie stem dan even horen Je mag de link ook gerust verder verspreiden via Twitter of Facebook. Of je kan mijn originele tweet met de link retweeten.
Als we hierover een duidelijk en sterk signaal kunnen geven, denk ik dat de boodschap wel bij Proximus zal aankomen. Ik ken tevens iemand die bij Belgacom werkt als engineer, en die mij al eens aangesproken heeft over hoe de overstap naar Generation Connect verliep. Dus via hem krijg ik de resultaten van de poll ook wel bij Proximus
Alvast bedankt!
Zoals jullie wel gemerkt hebben is de support voor Generation Connect via social media (bijv. Twitter) niet geweldig. Dit valt vooral op voor klanten die de support van Mobile Vikings gewoon zijn. Hoewel belgacom_eva_NL op Twitter wel eens nuttige informatie verschaft, is het antwoord vaak niets meer dan:
Mijn insziens zou Generation Connect, net als Mobile Vikings, fatsoenlijke support moeten aanbieden via social media zoals Twitter of Facebook. Voor de doelgroep van het product is dat immers een ideale manier om problemen op te lossen, en het zou het imago van Proximus geen kwaad doen"Hiervoor neemt u best contact op met Proximus op het gratis nr 6000 (vanuit gsm) of 078 05 6000 (vanuit vast toestel) . Mvg Eva"
Er zijn trouwens ook andere operatoren die wel begrijpen hoe het moet, zoals Colruyt Mobile.
Ik heb een Twitter poll aangemaakt, om eens te kijken hoeveel mensen het hierover met mij eens zijn: http://twtpoll.com/gqaszz
Dus als jullie ook vinden dat Generation Connect klanten goede support via social media verdienen, laat jullie stem dan even horen Je mag de link ook gerust verder verspreiden via Twitter of Facebook. Of je kan mijn originele tweet met de link retweeten.
Als we hierover een duidelijk en sterk signaal kunnen geven, denk ik dat de boodschap wel bij Proximus zal aankomen. Ik ken tevens iemand die bij Belgacom werkt als engineer, en die mij al eens aangesproken heeft over hoe de overstap naar Generation Connect verliep. Dus via hem krijg ik de resultaten van de poll ook wel bij Proximus
Alvast bedankt!
-
- Elite Poster
- Berichten: 1062
- Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 215 keer
Dat ge je moeten doorgeven hoor want ze rekenen per 10kb. Als je bv 35kb hebt verbruikt dan mogen ze maar max 40kb afhouden.Jeroentje1991 schreef:Ik heb woensdag getest met internet in Frankrijk, daar werkte data roaming perfect. Data is keurig uit de data bundel gehaald. Maar pas wel op, heb het verbruik gecheckt via Proximus website en heb daar 8 + 8 + 19 = 35kb aan data verbruikt, maar er is een volle MB aangerekend... Dat vind ik toch een slechte zaak.FlashBlue schreef:Feestje @ Trojans place nu
Overigens eens iets anders, iemand ervaring met GC en roaming.
Want ik heb het idee, dat ondanks dat men dataroaming vermeld op de site etc, dat roaming default enabled is. Althans ik krijg zowel op KPN als T-Mobile Netwerk geen coverage.
Ge kunt ze kussen
Disabled bedoel je? Bij mij was roaming inderdaad, standaard uitgeschakeld. Kreeg geen connectie in Nederland. Heb dan naar 6000 gebeld, en blijkbaar was roaming 'barred' op mijn SIM. Moet het nu wel nog eens testen of het nu wel werkt.FlashBlue schreef:Feestje @ Trojans place nu
Overigens eens iets anders, iemand ervaring met GC en roaming.
Want ik heb het idee, dat ondanks dat men dataroaming vermeld op de site etc, dat roaming default enabled is. Althans ik krijg zowel op KPN als T-Mobile Netwerk geen coverage.
Let wel, ik ben mijn SIM zelf gaan halen in een Belgacom center, omdat ik al afgesloten was bij Mobile Vikings, en de SIM nog niet per post was aangekomen.
-
- Premium Member
- Berichten: 508
- Lid geworden op: 25 dec 2010, 21:46
- Uitgedeelde bedankjes: 69 keer
- Bedankt: 44 keer
Ik ben ook van P&G naar Generation Connect gegaan.Stealth schreef:Enkele vraagjes :
Ik heb Pay & Go momenteel en wens deze wat betreft tariefplan over te laten zetten op Generation Connect. Ik bel 6000. Huidige SIM-kaart blijft behouden begrijp ik.
1. Welke gegevens heeft men nodig om het tariefplan over te zetten van Pay & Go naar GC ?
2. Het resterende belkrediet van de Pay & Go-kaart : zet men deze mee over ? Of dien ik meteen te herladen ?
3. In de krantenzaak kan je een Pay & Go-herlaadkaart (heden een ticketje) kopen : kan ik hiermee ook Generation Connect opladen ?
1. Uw gsm nummer is voldoende.
2. Uw belwaarde blijft behouden. Ik heb tot nu toe nog niet herladen en geen problemen gehad (vind het onnozel om te herladen als ik nog 2 weken heb voordat mijn vorige bundel vervalt).
3. Neen, je kan enkel voor 20 euro herladen op de site van GC. Als je voor 25 euro wil herladen zou dit wel moeten lukken.
Ik zal afwachten hoe het verloopt na mijn eerste herlaadbeurt.
- beele
- Plus Member
- Berichten: 158
- Lid geworden op: 07 feb 2010, 12:27
- Twitter: MrBeele
- Locatie: Hoboken
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 17 keer
- Contacteer:
Ok, net een tweede keer aan de lijn gehangen.
Deze mevrouw was zeer behulpzaam en wist mij na een 10'tal minuutjes te zeggen dat er een technisch probleem is waardoor de promo genegeerd word en je mobiel data verbruik van je belwaarde wordt gecrediteerd.
Ze vroeg me of ik maandag wou terugbellen en dan men uitleg nog eens doen, en dat ze men belwaarde dan zouden terugstorten (en dat dan het probleem opgelost zou zijn). Ik wees de dame vriendelijk af en zei dat ik niet 2 dagen zonder belwaarde wou zitten, en ik zelf men data wel zou afzetten. Daarop heeft ze direct men belwaarde teruggestort (kreeg al een sms tijdens het gesprek).
Ik denk dus dat het momenteel het veiligst is om je data af te zetten tot maandag (al ga ik maandag nog eens bellen om te horen of het probleem al verholpen is).
Deze mevrouw was zeer behulpzaam en wist mij na een 10'tal minuutjes te zeggen dat er een technisch probleem is waardoor de promo genegeerd word en je mobiel data verbruik van je belwaarde wordt gecrediteerd.
Ze vroeg me of ik maandag wou terugbellen en dan men uitleg nog eens doen, en dat ze men belwaarde dan zouden terugstorten (en dat dan het probleem opgelost zou zijn). Ik wees de dame vriendelijk af en zei dat ik niet 2 dagen zonder belwaarde wou zitten, en ik zelf men data wel zou afzetten. Daarop heeft ze direct men belwaarde teruggestort (kreeg al een sms tijdens het gesprek).
Ik denk dus dat het momenteel het veiligst is om je data af te zetten tot maandag (al ga ik maandag nog eens bellen om te horen of het probleem al verholpen is).
-
- Elite Poster
- Berichten: 1062
- Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 215 keer
beele schreef:Ik kreeg daarnet een SMS dat men belkrediet nog 1.02€ bedroeg. Verontwaardigd kijk ik mijn promo's na er staat doodleuk nog 2048MB.
Ik vlug naar de Belgacom shop aangezien ik geen zin had alles weer eens uit te moeten leggen aan de telefoon, na 40 min wachten aan mij om enkel te horen te krijgen dat ik dus naar de 6000 moet bellen en dat zij daar niets aan kunnen doen.
Dus ik bel naar de 6000, krijg iemand aan de lijn, en ik doe mijn verhaal. Die persoon zegt eerst dat komt omdat u APN verbindingen maakt. Ik zeg dat dat wel vrij logisch is en dat het een pre-paid formule is met 2GB internet in. Ik zeg erbij dat ik de apn met internet.proximus.be ingesteld heb, en dat ik toen ik men sim kaart activeerde een sms ontving met dat mijn 2000 sms'en, men 2GB data en 10MB roaming nu geldig waren. De persoon gaat even uitleg vragen en komt doodleuk met het antwoord dat ik nogmaals moet herladen. Ik zeg die man dat dat niet kan, en dat ze de mensen dan voorliegen, aangezien ik een sms kreeg dat men promo al geldig was. Ik vraag die persoon of hij er iets aan kan veranderen, maar zegt me dat dat niet kan en dat ik moet herladen.
Ik ben momenteel echt vrij kwaad op de incompetente idioten die daar allemaal werken, en ga zo meteen nog eens bellen. Iemand een idee wat ik nog kan proberen als ik bot blijf vangen?
Ik ben ervan overtuigd dat dat aan proximus ligt die een probleem heeft.
Als gij zelf niet gebelt hebt, je surft en opeens is je belkrediet op dan ligt dat aan proximus, hier bij mij is alles perfect in orde, alles werkt zoals het hoort, dus het ligt aan hen.
Internet.proximus.be staat hier ook ingesteld, als ik surf op edge/3G enz....dat gaat gewoon van mijn data af (word denk ik wel maar 1keer per dag ofzo upgedated). Ook als ik sms naar buitenland stuur of bel ofzo dan gaat dat er op de correcte manier af bij mij.
Vervelend voor u je dit moet tegen komen, het ergste is, fouten kunnen gebeuren maar dat ze zeggen zij niks kunnen doen en het u fout zou zijn is nonsens en een schande, mss nog eens bellen in de hoop ge ne betere aan de lijn krijgt en die u geld terug geeft of opnieuw zelf kan heropladen ofzo?
UPDATE aan beele; net u post gelezen, ziet ge ik gelijk heb het aan hen ligt, je moet gewoon de juiste persoon aan de lijn krijgen .
Ge kunt ze kussen
-
- Premium Member
- Berichten: 508
- Lid geworden op: 25 dec 2010, 21:46
- Uitgedeelde bedankjes: 69 keer
- Bedankt: 44 keer
Ik heb nog een vraagje bij de overstap van Pay & Go naar GC.
Ik ben P&G geworden bij de actie "verdubbel je belkrediet per herlaadbeurt". Ik vermoed dat dit niet meer geldt aangezien ik van tariefplan veranderd ben. Of ben ik hier mis in?
Als ik herlaad kom ik het wel te weten, maar vroeg het mij gewoon af
Ik ben P&G geworden bij de actie "verdubbel je belkrediet per herlaadbeurt". Ik vermoed dat dit niet meer geldt aangezien ik van tariefplan veranderd ben. Of ben ik hier mis in?
Als ik herlaad kom ik het wel te weten, maar vroeg het mij gewoon af
-
- Elite Poster
- Berichten: 1062
- Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 215 keer
Jordy; neen, dat telt uiteraard allemaal niet meer.
#121#
#122#
#120#Tim.Bracquez schreef:Hier er 2 besteld, dag erna alles mooi in de bus. Dus ging vlot.
Hoe bekijk je juist je dataverbruik? De APP doet het nog niet
EDIT: #120#
#121#
#122#
Ge kunt ze kussen
-
- Starter Plus
- Berichten: 27
- Lid geworden op: 13 dec 2011, 11:23
- Bedankt: 2 keer
Zou de bundel-status message via #121# misschien met afgeronde data werken? Want eerst was het 10MB en nu is het precies 9MB, zonder komma's o.i.d. Ik kan via internet geen bundel informatie vinden, alleen mijn tegoed en verbruik. Hello! app werkt niet, want ik heb Windows Mobile, dus kan dat niet testen.Marlboro schreef:Dat ge je moeten doorgeven hoor want ze rekenen per 10kb. Als je bv 35kb hebt verbruikt dan mogen ze maar max 40kb afhouden.Jeroentje1991 schreef:Ik heb woensdag getest met internet in Frankrijk, daar werkte data roaming perfect. Data is keurig uit de data bundel gehaald. Maar pas wel op, heb het verbruik gecheckt via Proximus website en heb daar 8 + 8 + 19 = 35kb aan data verbruikt, maar er is een volle MB aangerekend... Dat vind ik toch een slechte zaak.FlashBlue schreef:Feestje @ Trojans place nu
Overigens eens iets anders, iemand ervaring met GC en roaming.
Want ik heb het idee, dat ondanks dat men dataroaming vermeld op de site etc, dat roaming default enabled is. Althans ik krijg zowel op KPN als T-Mobile Netwerk geen coverage.
EDIT: Net naar 6000 gebeld, ze beschikken daar niet over de verbruiksapplicaties dus ze verwijzen alle klanten door naar de E-Shop helpdesk... Maandag daar dan maar heen bellen.
Laatst gewijzigd door Jeroentje1991 17 dec 2011, 18:05, in totaal 2 gewijzigd.
- Converted
- Pro Member
- Berichten: 313
- Lid geworden op: 11 aug 2006, 16:08
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 13 keer
Hakki schreef:Kan je op GC ook de rinkeltijd alvorens door te schakelen naar voicemail instellen?
Lijkt me niet te lukken met code **61*+32475151516*11*30#.. bij proximus enkel mogelijk als je abo hebt?
http://support.nl.proximus.be/app/answe ... -aanpassen
Blijkbaar dus enkel voor proximus abo?
[ Post made via mobile device ]
Hallo,
Heeft iemand reeds ervaring met het nieuwe tariefplan Proximus Generation Connect? Ik ben van plan om over te stappen van Mobile vikings naar dit tariefplan. Bij MV zit ik met het probleem dat ik op mijn iPhone 4S zeer vaak te maken krijg met "Geen service". Dit gebeurt echt te pas en te onpas. Het enige wat mij tegen houdt is het bel tegoed dat ik nog staan heb (+25 euro). Is er een mogelijkheid om dit over te zetten of is dit onmogelijk?
PS. Hoe verloopt de nummeroverdracht van MV naar Proximus? Want wanneer ik overschakelde naar MV heb ik 2 dagen zonder netwerk gezeten omdat mijn Sim kaartje nog niet actief was en mijn vorige reeds opgezegd was. Dit wil ik niet meer opnieuw mee maken!
MVG
[Mod Edit] Post samengevoegd met bestaande Topic.
Gelieve Forum eens te doorbladeren vooraleer een nieuwe topic te starten (ph_d)
Wat betreft jouw vraag: alles staat in deze Topic te lezen !
Heeft iemand reeds ervaring met het nieuwe tariefplan Proximus Generation Connect? Ik ben van plan om over te stappen van Mobile vikings naar dit tariefplan. Bij MV zit ik met het probleem dat ik op mijn iPhone 4S zeer vaak te maken krijg met "Geen service". Dit gebeurt echt te pas en te onpas. Het enige wat mij tegen houdt is het bel tegoed dat ik nog staan heb (+25 euro). Is er een mogelijkheid om dit over te zetten of is dit onmogelijk?
PS. Hoe verloopt de nummeroverdracht van MV naar Proximus? Want wanneer ik overschakelde naar MV heb ik 2 dagen zonder netwerk gezeten omdat mijn Sim kaartje nog niet actief was en mijn vorige reeds opgezegd was. Dit wil ik niet meer opnieuw mee maken!
MVG
[Mod Edit] Post samengevoegd met bestaande Topic.
Gelieve Forum eens te doorbladeren vooraleer een nieuwe topic te starten (ph_d)
Wat betreft jouw vraag: alles staat in deze Topic te lezen !