Kiezen van nieuwe provider na verhuis
- petrol242
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
- Bedankt: 271 keer
Als huurder zou ik toch even het huurcontract erop nalezen voor je enige vorm van nutsvoorziening gaat verwijderen. Maar als je eigenaar bent, en je bent zeker dat je niet meer overstapt naar Telenet, kan je gerust de hele zwimzwam van de muur halen.
Toen ik destijds overstapte van Telenet naar Edpnet, heb ik zelfs nog omgerekend 2000 BFr waarborg terug gekregen voor de modem. Het heeft wel even geduurd, want ze wisten dat blijkbaar niet meer bij Telenet Maar dat was natuurlijk alleen voor de contracten van het eerste uur.
Wat ik met de rest gedaan heb, was zoals bij Krisken. Ze waren blijkbaar niet erg happig om hun rommel terug in te nemen. Router (ook die ja), splitter en noodbatterij hebben het containerpark van dichtbij gezien.
Toen ik destijds overstapte van Telenet naar Edpnet, heb ik zelfs nog omgerekend 2000 BFr waarborg terug gekregen voor de modem. Het heeft wel even geduurd, want ze wisten dat blijkbaar niet meer bij Telenet Maar dat was natuurlijk alleen voor de contracten van het eerste uur.
Wat ik met de rest gedaan heb, was zoals bij Krisken. Ze waren blijkbaar niet erg happig om hun rommel terug in te nemen. Router (ook die ja), splitter en noodbatterij hebben het containerpark van dichtbij gezien.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Telenet is nochtans ook een officieel nutsbedrijf.raf1 schreef:Telenet is een 100% privébedrijf dat een zooitje bakjes en kabels zonder enige regulering of standaardisering aan jouw muur hangt.
Het lijkt me dan ook een kleintje van even contact op te nemen met Telenet hierover.
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Daar geef ik je absoluut gelijk in r2504, maar ik denk dat er geen procedure bestaat om zaken weg te nemen. Je krijgt steeds te horen dat je het moet laten hangen, dat je het mag wegnemen, maar niet weggooien etc.
Voorbeeldje van de verbouwingen bij een nicht. Zij woont in een gekocht rijhuis waar Telenet de kabels aan de gevel hangt. Men heeft talloze keren gebeld om te vragen of die kabel mag losgemaakt worden van de geven zodat er nieuwe bakstenen konden geplaatst worden. Simpele vraag, toch? Toch kon niemand haar het juiste antwoord geven of haar verbinden met de correcte dienst. Uiteindelijk hebben ze die coax maar losgetrokken en laten hangen gedurende de werken. Na de werken zijn er een paar oogvijzen in de muur gezet waar ze de coax met spanbandjes terug hebben aangehangen zoals vroeger.
Voorbeeldje van de verbouwingen bij een nicht. Zij woont in een gekocht rijhuis waar Telenet de kabels aan de gevel hangt. Men heeft talloze keren gebeld om te vragen of die kabel mag losgemaakt worden van de geven zodat er nieuwe bakstenen konden geplaatst worden. Simpele vraag, toch? Toch kon niemand haar het juiste antwoord geven of haar verbinden met de correcte dienst. Uiteindelijk hebben ze die coax maar losgetrokken en laten hangen gedurende de werken. Na de werken zijn er een paar oogvijzen in de muur gezet waar ze de coax met spanbandjes terug hebben aangehangen zoals vroeger.
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- petrol242
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
- Bedankt: 271 keer
Als de gevel gelijk loopt met de rooilijn mag je in principe niet aankomen aan bestaande nutsvoorzieningen zoals distributiekabels, elektriciteit en ook bv straatverlichting die er eventueel tegen gevezen is. Ligt je gevel niet gelijk met de rooilijn zit de kabel ondergronds of op openbare aansluitpunten, zoals palen en heb je meestal het gekende "bakje" in de buurt van de rooilijn staan.
Binnen ben je baas in eigen huis wat betreft communicatie, behalve als de verhuurder er anders over denkt natuurlijk. Van gas, water en elektriciteit moet je afblijven tot aan het eerste algemene afsluitpunt na de meter.
Edit : Voor de kabel moet je trouwens de kabeldistributeur contacteren en niet Telenet. In Antwerpen is dat bv Integan.
Binnen ben je baas in eigen huis wat betreft communicatie, behalve als de verhuurder er anders over denkt natuurlijk. Van gas, water en elektriciteit moet je afblijven tot aan het eerste algemene afsluitpunt na de meter.
Edit : Voor de kabel moet je trouwens de kabeldistributeur contacteren en niet Telenet. In Antwerpen is dat bv Integan.
Laatst gewijzigd door petrol242 23 okt 2014, 16:47, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Moderator
- Contacteer:
Het ligt niet gelijk met de rooilijn, die ligt een 3-tal meter verder (voortuintje) zoals bij iedereen in die straat.
Maar zelfs al ligt deze gelijk met de rooilijn, dan moet er toch een oplossing zijn zodat je de bakstenen (en geloof me, die waren in erbarmelijke staat) kan loshalen en daarna terugplaatsen?
Maar zelfs al ligt deze gelijk met de rooilijn, dan moet er toch een oplossing zijn zodat je de bakstenen (en geloof me, die waren in erbarmelijke staat) kan loshalen en daarna terugplaatsen?
Telefonie = EDPnet + OVH
- raf1
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
- Bedankt: 1542 keer
Waarom moet volgens jou een niet-Klant met Telenet contact opnemen terwijl je maar al te goed weet dat elke Telenet-klant volgende clausule getekend heeft:r2504 schreef:Het lijkt me dan ook een kleintje van even contact op te nemen met Telenet hierover.
Blijkbaar geeft Telenet dan bijna altijd instructies om het zooitje te laten hangen terwijl de nieuwe bewoner geen enkel officieel overnamedocument met actuele meterstanden zoals bij gas, water of elektricteit heeft ondertekend. Er is bovendien ook geen Belgische wet of Vlaams decreet die iets zegt over "Telenet-apparatuur".Telenet Algemene Voorwaarden schreef:De Telenet- apparatuur waarover de Klant beschikt, dient in goede staat te worden terugbezorgd aan Telenet, tenzij U hierover andere instructies van Telenet krijgt.
Met ander woorden, er is geen enkele juridische basis meer om die "Telenet-apparatuur" te beschermen. Telenet laat het zooitje onbeheerd achter en verliest daardoor hun eigendomsrecht. Je mag dus als niet-Telenet-Klant en eigenaar van de woning gerust alle Telenet-apparatuur naar het containerpark brengen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
- Bedankt: 618 keer
Offtopic:
Telenet zaagt ook al jaren om een aantal van hun wagens uit te voeren met blauwe zwaailichten, in geval van een wijde panne. Maar de overheid beslist dat enkel nutsbedrijven die met gevaarlijke toestanden in aanraking komen (electriciteit, gas) die toestemming krijgen. (komt natuurlijk van een minister die zelf zwaailichten op zijn dienstwagen heeft om vooral niet te laat op vergaderingen te komen ma soit )
Blijft dat electriciteit en gas andere procedures hebben, en dat de meters beheerd zijn door een bedrijf dat weinig te maken heeft met de vrije markt (het is niet je leverancier die de meter plaatst).
Ik blijf er dus ook bij dat je mag doen met dat materiaal wat je wil, want jij hebt geen contract, en de situatie vergelijken met electriciteit, gas, of water, is tot nu toe nog altijd appels met peren vergelijken.
Ik bv neem dat altijd mee, want ik weet dat ik zorg gedragen heb voor mijn modem, en wie weet wat voor een wrak je aantreft in de nieuwe woning.
[ Post made via mobile device ]
Telenet zaagt ook al jaren om een aantal van hun wagens uit te voeren met blauwe zwaailichten, in geval van een wijde panne. Maar de overheid beslist dat enkel nutsbedrijven die met gevaarlijke toestanden in aanraking komen (electriciteit, gas) die toestemming krijgen. (komt natuurlijk van een minister die zelf zwaailichten op zijn dienstwagen heeft om vooral niet te laat op vergaderingen te komen ma soit )
Blijft dat electriciteit en gas andere procedures hebben, en dat de meters beheerd zijn door een bedrijf dat weinig te maken heeft met de vrije markt (het is niet je leverancier die de meter plaatst).
Ik blijf er dus ook bij dat je mag doen met dat materiaal wat je wil, want jij hebt geen contract, en de situatie vergelijken met electriciteit, gas, of water, is tot nu toe nog altijd appels met peren vergelijken.
Ik bv neem dat altijd mee, want ik weet dat ik zorg gedragen heb voor mijn modem, en wie weet wat voor een wrak je aantreft in de nieuwe woning.
[ Post made via mobile device ]
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 43 keer
- Bedankt: 34 keer
Het probleem is heel simpel: recycleren kost geld.
Geen enkele operator neemt apparatuur graag terug en ze doen allemaal 't zelfde: het probleem afketsen op onderaannemers en de gebruiker. Ze zien liever dat wij ze slopen en naar 't containerpark brengen, dan dat ze er zelf moeten voor zorgen.
Er zijn natuurlijk uitzonderingen. Wie na een nieuwe installatie snel opzegt (of een proef beëindigt) moet de herbruikbare apparatuur binnenbrengen, incl. verpakking liefst. Want die kunnen ze effectief opnieuw gebruiken.
Geen enkele operator neemt apparatuur graag terug en ze doen allemaal 't zelfde: het probleem afketsen op onderaannemers en de gebruiker. Ze zien liever dat wij ze slopen en naar 't containerpark brengen, dan dat ze er zelf moeten voor zorgen.
Er zijn natuurlijk uitzonderingen. Wie na een nieuwe installatie snel opzegt (of een proef beëindigt) moet de herbruikbare apparatuur binnenbrengen, incl. verpakking liefst. Want die kunnen ze effectief opnieuw gebruiken.
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Jah kijk dan laat ik het allemaal mooi hangen, je weet nooit wat er gebeurd en ik toch ooit zou overstappen naar Telenet. (tegen dan is de huidige apparatuur waarschijnlijk wel verouderd, maarjah.. )
Telenet weet zelf goed genoeg, dat de vorige bewoners hun abonnement hebben opgezegd, dus weten ze ook goed genoeg dat de kans bestaat, dat de volgende bewoner hun apparatuur niet nodig heeft. Moeten zij maar zien wat ze ermee doen.
Nu morgen kunnen we terug naar het appartement en ga ik dus op schattenjacht, achter de verborgen Proximus kast
Vanaf ik deze dan gevonden heb, kunnen we dus onze aanvraag indienen.
Iemand enig idee hoelang het ongeveer kan duren tussen het indienen van de aanvraag en de technieker die effectief langs komt?
En voor de rest moet ik dan niets voorzien? Gewoon zorgen dat de kabel er is en de technieker in de nodige ruimtes binnen kan?
Telenet weet zelf goed genoeg, dat de vorige bewoners hun abonnement hebben opgezegd, dus weten ze ook goed genoeg dat de kans bestaat, dat de volgende bewoner hun apparatuur niet nodig heeft. Moeten zij maar zien wat ze ermee doen.
Nu morgen kunnen we terug naar het appartement en ga ik dus op schattenjacht, achter de verborgen Proximus kast
Vanaf ik deze dan gevonden heb, kunnen we dus onze aanvraag indienen.
Iemand enig idee hoelang het ongeveer kan duren tussen het indienen van de aanvraag en de technieker die effectief langs komt?
En voor de rest moet ik dan niets voorzien? Gewoon zorgen dat de kabel er is en de technieker in de nodige ruimtes binnen kan?
Practice Makes Perfect!
-
- Moderator
- Contacteer:
Klopt : voor de rest moet je niks doen
Als je Belgacom neemt kan het snel gaan, pakweg 2 weken. Bij Scarlet neem je best een week of 6
Als je Belgacom neemt kan het snel gaan, pakweg 2 weken. Bij Scarlet neem je best een week of 6
Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Deel van't meubilair
Noem je dat snel... da's een halve maand... 2 dagen dat is snelkrisken schreef:kan het snel gaan, pakweg 2 weken.
-
- Moderator
- Contacteer:
Bwah 2 weken vind ik nog çava, soms is t ook maar een paar dagen. Afhankelijk hoe druk het is in je regio uiteraard.
B.Lite was inderdaad snel : modem kopen en weg. Was vooral in trek bij mensen die op allerhande zwarte lijsten stonden aangezien het prepaid is. Echter is deze provider ook alweer weg.
B.Lite was inderdaad snel : modem kopen en weg. Was vooral in trek bij mensen die op allerhande zwarte lijsten stonden aangezien het prepaid is. Echter is deze provider ook alweer weg.
Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 140 keer
Ik heb dat gewoon naar een Telenet winkel gedragen, met als mededeling dat dat van de vorige eigenaar was, en ik er als tevreden Belgacom klant geen behoefte aan had.petrol242 schreef: Wat ik met de rest gedaan heb, was zoals bij Krisken. Ze waren blijkbaar niet erg happig om hun rommel terug in te nemen. Router (ook die ja), splitter en noodbatterij hebben het containerpark van dichtbij gezien.
Die verkoper begon met dat moet u telefonisch regelen, maar heb het op zijn toog gelegd en ben weggewandeld.
Nooit meer iets van vernomen.
-
- Starter Plus
Ok, heb de schatkist gevonden.
Zo een sterk vermoeden dat dit de blauwe box is, waar je het over had, krisken?
Denk ook dat ik de aansluitingen van Telenet heb gevonden:
Hebben ondertussen ook een brief gekregen van Telenet, voor de Tv-aansluiting:
Mooi dat ze toch nog een brief sturen, maar zal dus niet voor deze keer zijn (Al hoewel al mijn collega's op het werk zeggen dat ik beter bij Telenet zou gaan )
EDIT: Net iets spijtig opgemerkt, vermits ik bij het "Comfort Pack" van Proximus geen vaste telefonie (wat een optie is) neem, zou ik ineens de installatie en activering van €129 moeten betalen. Wel ne mindere, vind ik persoonlijk
Zo een sterk vermoeden dat dit de blauwe box is, waar je het over had, krisken?
Denk ook dat ik de aansluitingen van Telenet heb gevonden:
Hebben ondertussen ook een brief gekregen van Telenet, voor de Tv-aansluiting:
Beste bewoner,
U bent zonet verhuisd. Graag willen wij u bij deze van harte welkom heten in uw nieuwe woonst.
U wist het misschien al. U woont nu in een gebied waar Telenet voor de kabeldistributie zorgt. hebt u alles al geregeld? Fantastisch. Dan hoeft u verder niets meer te doen.
Wilt u een tv-aansluiting aanvragen? Dan kan u terecht bij onze klantendienst. Een van onze medewerkers helpt u graag verder. U kan dit best zo snel mogelijk doen om te voorkomen dat het signaal eerst wordt afgesloten.
Tip. Bent u ook geïnteresseerd in interactieve digitale televisie of hebt u nog een telefoon- en internetaansluiting nodig? Dan heeft Telenet een op maat gemaakt voorstel voor u.
Mooi dat ze toch nog een brief sturen, maar zal dus niet voor deze keer zijn (Al hoewel al mijn collega's op het werk zeggen dat ik beter bij Telenet zou gaan )
EDIT: Net iets spijtig opgemerkt, vermits ik bij het "Comfort Pack" van Proximus geen vaste telefonie (wat een optie is) neem, zou ik ineens de installatie en activering van €129 moeten betalen. Wel ne mindere, vind ik persoonlijk
Practice Makes Perfect!
-
- Moderator
- Contacteer:
Dat is inderdaad de befaamde blauwe box en de telenetaansluitingen
Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Starter Plus
Hèhè, zoals je dus al zei, komen ze allemaal mooi binnen in de ruimte waar de elektriciteitsmeters hangen
Nu voor die kosten daar van €129, een maand telefonie nemen en deze dan opzeggen is zeker geen optie?
Gewoon zo zot om dit te moeten betalen, omdat ik die telefonie niet nodig heb.
Nu voor die kosten daar van €129, een maand telefonie nemen en deze dan opzeggen is zeker geen optie?
Gewoon zo zot om dit te moeten betalen, omdat ik die telefonie niet nodig heb.
Practice Makes Perfect!
-
- Moderator
- Contacteer:
129 euro? Hoe kom je daar juist aan?
Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Starter Plus
Wel een "Comfort" pack bij Proximus kost €62,95/maand. (Internet Overal + TV en Vaste telefonie (optioneel) (Eerste 6 maand ook een korting van €5/maand)krisken schreef:129 euro? Hoe kom je daar juist aan?
Dan krijg ik de melding: "Gratis installatie en activering (€129)"
Nu echter wil ik deze vaste telefonie niet, waardoor het maandelijks bedrag op € 53,95 komt, maar dan moet ik wel de €129 voor installatie en activering betalen.
Vind ik toch wel een beetje zuur geld.
Als die vaste telefonie toch een optie is, waarom er dan voor "beboet" worden?
En kan deze toch niet installeren, vermits er geen telefoonaansluitingen zijn in het appartement.
Practice Makes Perfect!
-
- Moderator
- Contacteer:
Ik weet niet of dit hier ook geldig is (ik vraag een forumlid even of hij hier naar kan kijken), maar misschien kan je dit omzeilen via een DIY kit? Mits je zelf wat handig bent uiteraard?
Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Je kan het ook anders bekijken: Wie meer producten afneemt, krijgt een gratis installatie (waar activatie inbegrepen is).d3rF. schreef: Wel een "Comfort" pack bij Proximus kost €62,95/maand. (Internet Overal + TV en Vaste telefonie (optioneel) (Eerste 6 maand ook een korting van €5/maand)
Dan krijg ik de melding: "Gratis installatie en activering (€129)"
Nu echter wil ik deze vaste telefonie niet, waardoor het maandelijks bedrag op € 53,95 komt, maar dan moet ik wel de €129 voor installatie en activering betalen.
En kan deze toch niet installeren, vermits er geen telefoonaansluitingen zijn in het appartement.
Installeer je alles zelf, met aansluitpunt geplaatst door een technieker, dan betaal je enkel de activatie (50 euro) en eventueel de kost van een aansluitpunt (30 euro). Hoe dan ook: een aansluitpunt heb je nodig, of je die nu gebruikt voor je vaste telefoon, of gewoon voor je internet.
Merk op: de techniekers moeten ook betaald worden (en zijn opleiding, apparatuur, cammionette, tijd, etc) en da's allemaal niet goedkoop. Om eens te vergelijken: bij het uitspuiten van onze leidingen wegens verstopping, waren we meer dan 129 euro kwijt, en die is ook maar heel even langsgekomen.
Die blauwe doos op de foto is inderdaad van Proximus (in ons appartement hebben we dezelfde aansluitdoos). In feite komen daar gewoon de koperdraden van het netwerk toe, waarna de binnenbekabeling vertrekt naar de appartement waar je het aansluitpunt moet voorzien (of reeds voorzien is, zoals bij mij het geval was).
-
- Deel van't meubilair
Niemand verplicht je er een telefoon op aan te sluiten of te gebruiken... als het gratis is neem je die toch gewoon.d3rF. schreef:Nu echter wil ik deze vaste telefonie niet, waardoor het maandelijks bedrag op € 53,95 komt, maar dan moet ik wel de €129 voor installatie en activering betalen.
-
- Starter Plus
Ik kan je compleet begrijpen hoor, Lord Utopia.
En ik snap inderdaad wel, wie meer betaald, krijgt er iets voor in de plaats, maar waarom dan zeggen dat vaste telefonie een optie is, als je er nadien toch een "sanctie" voor krijgt, indien je het niet neemt.
En ik snap inderdaad wel, wie meer betaald, krijgt er iets voor in de plaats, maar waarom dan zeggen dat vaste telefonie een optie is, als je er nadien toch een "sanctie" voor krijgt, indien je het niet neemt.
Maar dat is het hem ook net. Laat je de optionele vaste telefonie weg, komt het je €9/maand goedkoper uit.r2504 schreef:Niemand verplicht je er een telefoon op aan te sluiten of te gebruiken... als het gratis is neem je die toch gewoon.
Laatst gewijzigd door d3rF. 24 okt 2014, 15:41, in totaal 1 gewijzigd.
Practice Makes Perfect!
- raf1
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
- Bedankt: 1542 keer
Je kan het ook slim spelen, waardoor je die 129 euro niet betaalt:d3rF. schreef:Nu echter wil ik deze vaste telefonie niet, waardoor het maandelijks bedrag op € 53,95 komt, maar dan moet ik wel de €129 voor installatie en activering betalen.
Je bestelt toch een Pack Comfort inclusief telefoonlijn waardoor je geniet van de huidige promotie. Installatie en activering zijn volledig gratis en je krijgt 5 euro korting per maand gedurende de eerste zes maanden.
De eerste zes maanden betaal je dus 57,95 euro/maand zonder extra kosten. Je hoeft de telefoonlijn trouwens niet te gebruiken, je hoeft zelfs geen telefoontoestel aan te sluiten. Als je een geheim nummer kiest, zal zelfs niemand naar het nummer bellen.
Na zes maanden kan je de telefoonlijn kosteloos opzeggen en wordt je Pack Comfort aangepast naar 53,95 euro/maand.
Uiteindelijk kost dit dus 24 euro abonnementsgeld extra én een telefoontje naar Belgacom om je telefoonlijn op te zeggen.
-
- Starter Plus
Wel dat is in feite ook de manier die ik in gedachten had.raf1 schreef:Je kan het ook slim spelen, waardoor je die 129 euro niet betaalt: ...
Ik weet, het is misschien niet de meest eerlijke manier, maar..
Practice Makes Perfect!
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
- Bedankt: 36 keer
Bij Telenet kan je zelfs al de maand na de installatie de overbodige telefonie opzeggen zonder dat ze moeilijk doen.
Vaak zijn daar de installaties enkel gratis met whoppa. Dan bestel je dat gewoon en verminder je abo internet + opzeg vaste lijn.
Vaak zijn daar de installaties enkel gratis met whoppa. Dan bestel je dat gewoon en verminder je abo internet + opzeg vaste lijn.
-
- Moderator
- Contacteer:
Maar dan nog betaald hij een pak meer dan bij Belgacom
Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Starter Plus
Valla, dat dacht ik ook.
En de keuze is nu uiteindelijk toch wel bij Proximus gevallen
Ga gewoon het Comfort Pack bestellen en binnen een half jaar zien we wel wat we doen met die vaste telefonie..
Ga het nu niet verder uitstellen, anders hebben we tegen het nieuwe jaar nog geen Proximus
En de keuze is nu uiteindelijk toch wel bij Proximus gevallen
Ga gewoon het Comfort Pack bestellen en binnen een half jaar zien we wel wat we doen met die vaste telefonie..
Ga het nu niet verder uitstellen, anders hebben we tegen het nieuwe jaar nog geen Proximus
Practice Makes Perfect!
-
- Moderator
- Contacteer:
Succes ermee!
Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Starter Plus
Thx! Hopelijk komt het allemaal slim
Voorziene installatie en activatie is voorlopig voor vrijdag 7 november.
Nogmaals iedereen bedankt voor de hulp en hun mening hier te delen!
Voorziene installatie en activatie is voorlopig voor vrijdag 7 november.
Nogmaals iedereen bedankt voor de hulp en hun mening hier te delen!
Practice Makes Perfect!
-
- Starter Plus
Even een kleine update.
De technieker van Proximus is net weg en heeft alles keurig geïnstalleerd.
Alles getest en lijkt allemaal prima in orde te zijn.
Nu is het natuurlijk wachten op DLM op mijn profiel te verhogen. (hoelang zou dit ongeveer kunnen duren, eer ik op het hoogste profiel zit?)
Moet zeggen, de nieuwe digicorder ziet er wel fancy uit en de harde schijf die kan verwisseld worden is ook wel nice
De technieker van Proximus is net weg en heeft alles keurig geïnstalleerd.
Alles getest en lijkt allemaal prima in orde te zijn.
Nu is het natuurlijk wachten op DLM op mijn profiel te verhogen. (hoelang zou dit ongeveer kunnen duren, eer ik op het hoogste profiel zit?)
Moet zeggen, de nieuwe digicorder ziet er wel fancy uit en de harde schijf die kan verwisseld worden is ook wel nice
Practice Makes Perfect!
-
- Starter Plus
Thx voor het snelle en duidelijke antwoord!raf1 schreef:DLM: 10 dagen wachten en de modem ondertussen zeker niet herstarten of uit het stopcontact trekken!
En dit gebeurd in stappen als ik het goed heb? Het is niet dat mijn profiel direct op het hoogst mogelijke gaat geplaatst worden?
Practice Makes Perfect!