A2F - Verbetering?

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
byter
Pro Member
Pro Member
Berichten: 335
Lid geworden op: 02 dec 2003, 14:50
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 6 keer

Seal schreef:En dan begin je dingen te relativeren.


en met A2F heb je veel tijd om te relativeren :wink:
Gast

Seal schreef:En begint nu niet te zeveren dat het al lang genoeg duurt en dat jullie je contract gaan opzeggen etc.

Wat mij betreft heeft WV dit zelf gedaan in hun "official statement"door toe te geven dat normaal gebruik van de dienst niet meer mogelijk is.

Seal schreef:En weet ge, als ge niet akkoord bent hé, betaal dan de verbrekingsvergoeding en zoekt u nen andere ISP.

Fijn hoor: start maar een bedrijf en laat mensen maar betalen zonder ze te geven waarvoor ze betalen (ik heb nu letterlijk 1/32ste van de snelheid die opgegeven was bij het aansluiten). Als ze dat niet aanvaarden dan moeten ze maar een verbrekingsvergoeding betalen... Waar zit de logica? Er is een ondergrens en die is naar beneden toe overschreden!!!

Seal schreef:Het is zoals het begrip "limietloos". Iedereen wil het maar niemand is klaar om er voor te betalen.

Is dat zo? Als de kwaliteit zou verbeteren dan mag wat mij betreft de prijs omhoog. Geen enkel probleem! Kijk maar naar de anderen: XS4ALL vraagt 3x het a2f bedrag. Van mijn part mag het omhoog als de kwaliteit maar verbeterd wordt. Punt is dat de huidige kwaliteit (als je dat woord mag gebruiken) zelfs niet eens past bij de huidige prijs!

Seal schreef:Misschien eerst eens even in de spiegel kijken alvorens jullie WV en anderen gaan beschimpen/zwart maken.

Wat een nonsens! Als er misbruiken zijn dan reken ik erop dat WV deze aanpakt. Zelf hou ik me aan alle regels, gebruik niet eens 2 Gb per maand maar moet dan wel opdraaien voor de misbruiken van anderen? Een ernstige ISP zou optreden...


Seal schreef:removed some typo's

nu nog de dt foutjes eruit :-)
Desillusie

Seal schreef:Ik zit hier enigzins weer met een beetje ongeloof alle voorgaande te lezen.


de meesten zien met ongeloof hun snelheid verder zakken ondanks dat er al zolang beterschap beloofd is :cry:

Seal schreef:Als je afhangt- zoals WV van Scarlet- zal je er alles aan doen om de situatie zo snel én goed mogelijk op te lossen.


het begrip snel is altijd relatief geweest maar het duurt toch wel wat heel lang

Seal schreef:Je probeert werken op te dringen waar je zelf niet kan aan meewerken. Derhalve kan je ook niet ingrijpen waar jij denkt dat het probleem ligt.
Het einge dat je kan doen is samen een oplossing zoeken.


hoelang zijn ze al aan het zoeken? of weten ze niet met wat ze bezig zijn?

Seal schreef:WV kan beginnen drijgen dat het niet meer normaal is. OK
Probleem bij deze is dan dat Scarlet misschien ineens zegt : Goed, binnen een x aantal dagen/weken/maanden is het opgelost.

Als dan blijkt dat het langer duurt dan initieel gedacht, sta je weerom machteloos.

Als ze dan nog meer drijgen is er binnenkort misschien helemaal geen verbinding meer. Is het dat dat jullie willen???


Geen verbinding meer? Dan zouden ze toch maar een zwak contract moeten hebben. Wat is er van de stoere praat overgebleven dat het er hard zou aan toegaan? Dat Scarlet met de rug tegen de muur stond? Dat de wapens geladen waren?
Dat ze mooi ingebonden hebben lijkt al meer op de realiteit.
Langer duren dan initieel gedacht. Nog zoiets, wat was er dan initieel gedacht? :lol:

Seal schreef:Zij die regelmaltig op IRC zitten weten maar al te goed hoe de vork aan de steel zit.


kan een van die mensen dan eens hier wat meer uitleg geven? als het allemaal zo simpel zou zijn zou het antwoord hier allang gestaan hebben

Seal schreef:En weet ge, als ge niet akkoord bent hé, betaal dan de verbrekingsvergoeding en zoekt u nen andere ISP.


nog zo een mop en we zijn kerstmis. betalen we niet voor een dienst aan hen? van breedband kunnen we al niet meer spreken, een ouderwets modemke gaat nog sneller. waarom zouden we dan nog moeten betalen om er vanaf te geraken. als ze beetje redelijk zouden zijn zouden ze de ontevreden klanten laten gaan en hun excuses aanbieden wat ze tot op heden ook nog niet gedaan hebben! we hebben al veel te veel betaald voor hetgeen we tot nu toe gekregen hebben en je zou ze nog meer geven?

Seal schreef:Het is zoals het begrip "limietloos". Iedereen wil het maar niemand is klaar om er voor te betalen.
"Limietloos" bestaat nog steeds hé bij A2F. Ge moet er enkel voor over de brug komen.


skynet is ook limietloos net zoals zoveel andere dingen die limietloos zijn als je er maar geld tegengooit. spijtig genoeg is mijn rekening niet limietloos :-D

Seal schreef:Persoonlijk kan ik niet begrijpen dat er mensen zijn die ongelooflijk kunnen zagen over dit terwijl A2F toch -mijn inziens- de enigste is waar je een start volume van 40 GB hebt.
ONGEACHT of je in de dag of s'nachts surft.


als je versatel dan bekijkt heb je meer voor minder geld en een hogere snelheid dan ze nu bij A2F is

Seal schreef:Ik denk dat er veel mensen zijn die A2F eigenlijk om de verkeerde redenen gekozen hebben.
Vanaf het moment dat je het medium "internet" gaat gebruiken om jezelf te verrijken ben je al deftig fout bezig. Gelieve dit te lezen als illegale downloads. Als er dan een instantie, die de belangen van anderen behartigd, zich komt moeien en een brief stuurt naar A2F met gegevens van de overtreder én de vraag om hier gepast op te reageren, verschieten jullie dat je lijn dicht gaat.


zowat iedereen kon wel wat vinden die bij hem paste als hij de site van A2F bekeek dus begin niet op de verkeerde redenen. wat je schrijft over illegale downloads vraag ik me af hoe je je kan verrijken. dat de eerste die nog nooit een mp3 of filmke of wat dan ook dat illegaal is gedowload heeft het hier maar eens luid komt vertellen.

Seal schreef:Misschien eerst eens even in de spiegel kijken alvorens jullie WV en anderen gaan beschimpen/zwart maken.


daar gaan we weer, schuif het op de klanten, het is hun schuld dat de infrastructuur niet in orde is enz. over dat zwart maken dan ook nog iets. in de logs die we tijdje geleden konden lezen hebben de klanten al meermaals de schuld gekregen van A2F. wie maakt wie dan zwart?

Seal schreef:Een "contente" A2F'er


dan houden ze toch nog 1 klant :lol:

"drijgen" moet "dreigen" zijn :wink:
Tae
Premium Member
Premium Member
Berichten: 520
Lid geworden op: 21 nov 2003, 16:20
Locatie: Antwerpen

Ik snap niet waarom wij in Belgie zo diep in onze zakken moeten kijken voor een limietloze ADSL verbinding en in andere landen gaat dat allemaal wel en zonder problemen en zelfs nog voor minder GELD!!!

Ik heb het al gezegd het zijn allemaal zakkenvullers en de prijzen hier stijgen naar hun kop (telefoongesprekken, internet, etc.).

Dit is gewoon een belachelijk duur land en het is er niet beter op geworden met de € alleen maar duurder ;)

Ik was het nog bijna vergeten en deftige snelheden voor ons geld kunnen ze ook nog niet verzekeren he Webvisie :x Mensen 6 maanden voor de gek houden dat kunnen ze als de beste hier !!!!
Gebruikersavatar
metal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 767
Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
Locatie: mol
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

tae, da zou hier in begie wel gaan maar dan geen 4 mbit denk ik en dan moeten alle providers het gaan doen. 1 enkele provider gaat nooit omdat ze te veel volk krijgen in 1 keer en allemaal vollenbak gaan downloaden. als nu bv skynet ongelimiteerd zou doen en maar bv 2 mbit geven zou dat volgens mij perfect gaan. vroeger hadden ze toch ook ongelimiteerd maar dan maar 1 mbit :wink: dus in belgie is ongelimiteerd perfect mogelijk.
Gast

metal schreef:tae, da zou hier in begie wel gaan maar dan geen 4 mbit denk ik en dan moeten alle providers het gaan doen. 1 enkele provider gaat nooit omdat ze te veel volk krijgen in 1 keer en allemaal vollenbak gaan downloaden. als nu bv skynet ongelimiteerd zou doen en maar bv 2 mbit geven zou dat volgens mij perfect gaan. vroeger hadden ze toch ook ongelimiteerd maar dan maar 1 mbit :wink: dus in belgie is ongelimiteerd perfect mogelijk.


Mja in nederland zijn ze nou al stilletjes hun 4 mbit accounts aant overzetten naar 8 mbit bij verschillende providers met limietloos internet, nu betalen zij wel wat meer maar ik wil ook gerust 60 euro neertellen voor 4 mbit zonder limiet, inderdaad waarom kan het elders wel en hier niet :/ waarschijnlijk omdat hier de isps meer geld willen verdienen, a2f WAS het bewijs dat het wel kon en dat ze het KONDEN aanbieden voor het lage bedrag, maar ik denk dat het ook wel wat bij scarlet ligt dat het niet is kunnen blijven doorgaan, alhoewel a2f gewoon niet het startkapitaal wsl had om dit op poten te zetten, het zal wel afwachten worden zeker hoe de toekomst hier in belgie gaat evolueren
goos
Plus Member
Plus Member
Berichten: 104
Lid geworden op: 07 apr 2004, 13:42

gast schreef:Dat van het "faillisement" is niet zo stom...

Naast alle sterke signalen van achteruitgang kun je ook even de gelegids.be raadplegen.


Waar vind je dit juist op gelegids.be ??
vince

gelegids zegt niet echt veel over de toestand van het bedrijf.

Als je het echt wil weten, vraag je de neergelegde balansen op bij de NBB,
ik kan u beloven het ziet er mooi uit :p (sarcastisch)
Gebruikersavatar
metal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 767
Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
Locatie: mol
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

Anonymous schreef:
metal schreef:tae, da zou hier in begie wel gaan maar dan geen 4 mbit denk ik en dan moeten alle providers het gaan doen. 1 enkele provider gaat nooit omdat ze te veel volk krijgen in 1 keer en allemaal vollenbak gaan downloaden. als nu bv skynet ongelimiteerd zou doen en maar bv 2 mbit geven zou dat volgens mij perfect gaan. vroeger hadden ze toch ook ongelimiteerd maar dan maar 1 mbit :wink: dus in belgie is ongelimiteerd perfect mogelijk.


Mja in nederland zijn ze nou al stilletjes hun 4 mbit accounts aant overzetten naar 8 mbit bij verschillende providers met limietloos internet, nu betalen zij wel wat meer maar ik wil ook gerust 60 euro neertellen voor 4 mbit zonder limiet, inderdaad waarom kan het elders wel en hier niet :/ waarschijnlijk omdat hier de isps meer geld willen verdienen, a2f WAS het bewijs dat het wel kon en dat ze het KONDEN aanbieden voor het lage bedrag, maar ik denk dat het ook wel wat bij scarlet ligt dat het niet is kunnen blijven doorgaan, alhoewel a2f gewoon niet het startkapitaal wsl had om dit op poten te zetten, het zal wel afwachten worden zeker hoe de toekomst hier in belgie gaat evolueren


voila. als bgc dermee begint dan kan het allemaal maar zij moeten der eerst mee beginne ofwel telenet ma da zie ik nog nie zitten.
Gebruikersavatar
Snakehit
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 806
Lid geworden op: 05 mei 2004, 15:37
Locatie: Izegem, Belgie
Contacteer:

iedereen download zoals verslaafden
en onken dit niet want anders ben je niet bij A2F geweest
misschien wel omdat alle poorten openstaat maar
90% inclusief ik gaat gewoon om zoveel te kunnen downloaden
Gast

Snakehit schreef:iedereen download zoals verslaafden
en onken dit niet want anders ben je niet bij A2F geweest
misschien wel omdat alle poorten openstaat maar
90% inclusief ik gaat gewoon om zoveel te kunnen downloaden


En wie ben jij om hier zo'n grove veralgemening in de groep te durven werpen??? :x :evil:
Gebruikersavatar
Snakehit
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 806
Lid geworden op: 05 mei 2004, 15:37
Locatie: Izegem, Belgie
Contacteer:

Nou die 90% is misschien wel overdreven.
Maar toch wel een groot aantal.
De upload blijft lekker stabiel. Waarom is de download dan zo onstabiel
toch omdat men erzoveel gedownload wordt?
Of heb ik het nu mis?
Gebruikersavatar
stephan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1053
Lid geworden op: 11 jan 2004, 17:06
Locatie: Zürich

dat van die 90% kan volgens mij wel kloppen...
ik bedoel niet groot-downloaders maar toch zeker meer dan de 10 gig die je meestal krijgt...

Er was een gat in de markt voor limietloze verbindingen, en a2f heeft dat opgevuld, maar vergeet niet, ze zijn de enigen, dus ze trokken wel zeer veel mensen aan die het beu waren volume packs te kopen...

Waarom zou je anders van bvb Skynet of telenet overstappen als je genoeg hebt met de limiet? Ok, de servers en poorten, maar dit zijn slechts een beperkt aantal gebruikers...
Want de meesten die servers draaien zullen ook over de 10 gig limiet gaan :wink:

ciao
stephan
There are two types of planes : Fighters and Targets :wink:
Blino
Plus Member
Plus Member
Berichten: 151
Lid geworden op: 26 jul 2003, 11:23
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

Snakehit schreef:iedereen download zoals verslaafden
en onken dit niet want anders ben je niet bij A2F geweest
misschien wel omdat alle poorten openstaat maar
90% inclusief ik gaat gewoon om zoveel te kunnen downloaden


Ik ben bij A2F gegaan met de gedachte als verslaafde te donwloaden ja maar tegenwoordig download ik gewoon niets meer, het is eerst en vooral te traag en ten tweede, geen enkele thread blijft bestaan, als je er niet constant op zit te kijken voor te resumen geraakt er nooit iets binnen....
Davy_117
Plus Member
Plus Member
Berichten: 153
Lid geworden op: 08 feb 2004, 02:28
Locatie: Antwerpen

Ik heb volgende week terug skynet. :P

4 maand wachten is te lang.
Als ik zie dat er al mensen zijn die al 6 maand of meer wachten....

En als ze toch nooit een vaste datum geven wanneer problemen opgelost zijn,dan trek ik mijn conclusies.

En als ze zeggen dat de problemen zouden opgelost moete zijn eind mei,daar ben ik ni zo content mee.
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

Het is misschien maar een gedacht, maar als ik bij mijn vrienden via vnc even de traffic graphs zie dan zitten daar wat pieken in en daartussen vooral veel leegte... Naar aanleiding van een trukje dat bij onze noorderburen is 'ontdekt' dachten enkele mods een tijdje terug dat het misschien kan helpen dat trukje ook hier toe te passen. (tweakers link)
Het gaat als volgt (Netlimiter gebruiken):

Afbeelding

De achterliggende gedachte is wel anders (bij chello ligt het aan het EuroDOCSIS protocol), maar het resultaat zou wel eens hetzelfde kunnen zijn (misschien niet zo spectaculair).
Het gaat er dus om om gemiddeld een hogere snelheid te halen (beter constant 10kB/s gedurende een minuut dan wat piekjes van 30kB/s en voor de rest amper iets in diezelfde minuut). In ieder geval kan een constante stroom wel al voorkomen dat er timeouts komen.
Ik heb het nog niet getest, maar reacties zijn altijd welkom... het is een wilde gok naar een fixje, maar wie weet...
NuKeM
Troggers
Starter
Starter
Berichten: 19
Lid geworden op: 04 mar 2004, 19:34

Werkt helaas niet. De download gaat nooit boven 30 KB/s. Was alleszins eens de moeite om te proberen. Al bij al heb ik dus niet te klagen over mn gemiddelde van 30 KB/s ( we zijn snel tevreden tegenwoordig ;) ), maar het blijft hetzelfde met of zonder netlimiter.
fiks
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 30 okt 2003, 14:58
Locatie: Kruibeke

Ik merk hier sinds kort een kleine verbetering (belsele maw omgeving st niklaas). Om te testen ook ff gedownload van users.pandora.be en dat gaf me +- 55 Kb/sec. Ik merk ook enorme kortstondige pieken in de snelheid tot 275 Kb/sec en daarna dan bijna nx meer

http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 712 kbit/s or 89 kbyte/s
- Upload speed : 421 kbit/s or 53 kbyte/s
Tue May 18 2004 at 10:00:11 UTC+0200
Troggers
Starter
Starter
Berichten: 19
Lid geworden op: 04 mar 2004, 19:34

Belsele, ik woon in Lokeren en merk spijtig genoeg helemaal niks van die verbeteringen.
zebow

Ik heb net even met de helpdesk gebeld hoe het met de opzegging van het abbo zit, je moet dus de resterende abbonementsom tot het einde van je eerste contractjaar betalen.

Dien type aan de andere kant van de lijn lag te claimen dat ik moest wachten want het ging beteren. Ik heb met veel moeite gezegd dat ik nog efkens ging wachten, alhoewel ... waarom eigenlijk.

Ik mis skynet, nooit gedacht 6 maanden geleden dat ik dat ging zeggen.

:cry:

zebow
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

zebow schreef:Ik heb net even met de helpdesk gebeld hoe het met de opzegging van het abbo zit, je moet dus de resterende abbonementsom tot het einde van je eerste contractjaar betalen.


Hen gewoon per aangetekend schrijven in gebreke stellen... dat ze dat maar eens betwisten voor een rechtbank ! Eventueel op voorhand ook nog een klacht neerleggen bij de Ombudsman voor Telecom.
bubbs
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 14 apr 2004, 11:21
Locatie: ergens in de noorderkempen

Info is al wel iets out-of-date, maar 't begint precies toch tot de pers door te dringen.

Clickx Magazine nr67 schreef:ADSL2Fit
Met de Providergids wil Clickx niet alleen de beste abonnementen in de spotlights zetten; ook providers waarmee er problemen zijn, 'verdienen' onze aandacht. En dat is al een tijdje het geval voor ADSL2Fit. Deze aanbieder van internettoegang via ADSL heeft al maanden last van zeer lage downloadsnelheden. Gebruikers klagen steen en been, en de proglemen duiken nu ook op in de resultaten van Speedtest, Je zal ADSL2Fit echter niet snel terugvinden in de rangschikkingen. Naast de - hopelijk tijdelijke - snelheidsproblemen biedt deze provider immers geen extra diensten zoals e-mail of webruimte aan. Hun grootste pluspunt is wel dat je onbeperkt kan down- en uploaden. Ze leggen op dat vlak helemaal geen limieten vast , en dat zal vooral de zware downloader zeker interesseren.



Clickx gebruikt overigens de resultaten van www.speedtest.nl voor de Providergids.
C-Phest
Premium Member
Premium Member
Berichten: 621
Lid geworden op: 08 dec 2003, 17:40
Locatie: Leuven

@Nukem:

Goeie effort met die limiter, dat niet, maar dan heb ik liever schommeling van 10-30KB/s dan constant op 15-20 limiteren want dan krijg je op't einde van de dag nog minder binnen.

@bubbs:

Great ... gaat Clickx nog eens reclame maken voor hun unlimited ;) Weer zoveel mensen die bedrogen uitkomen :s

en JA er zijn mensen die gewoon op basis van zo'n artikel een aanvraag doen en die gewoon getekend terugsturen zonder te kijken of die wel effectief unlimited geven ... Als Clickx het gezegd heeft is het toch zo zeker! ;)
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
bubbs
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 14 apr 2004, 11:21
Locatie: ergens in de noorderkempen

C-Phest: schreef:
Great ... gaat Clickx nog eens reclame maken voor hun unlimited ;) Weer zoveel mensen die bedrogen uitkomen :s


Tja... nadeel van gedrukte magazines zeker... Lopen steeds minstens twee weken achter op de actualiteit. :P
Mahatma
Starter
Starter
Berichten: 19
Lid geworden op: 12 jan 2004, 11:55
Locatie: Lokeren
Contacteer:

:eek: vandaag what's happening?

gisteren nog same shitty 25 kb/s vandaag:


http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 2559 kbit/s or 320 kbyte/s
- Upload speed : 420 kbit/s or 53 kbyte/s
Wed May 19 2004 at 09:51:10 UTC+0200

:eek: :eek: :eek:
Asansi
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 03 mei 2004, 13:32

Hmmm same here...

http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 2530 kbit/s or 316 kbyte/s
- Upload speed : 412 kbit/s or 52 kbyte/s
Wed May 19 2004 at 09:54:18 UTC+0200

Iedereen op verlof vertrokken ofzo vandaag?
anders voor mijn part mogen ze wegblijven dan :-D
Troggers
Starter
Starter
Berichten: 19
Lid geworden op: 04 mar 2004, 19:34

Idem hier. :eek:
Gebruikersavatar
sgt
Plus Member
Plus Member
Berichten: 117
Lid geworden op: 30 okt 2003, 00:49
Locatie: heusden-zolder
Contacteer:

aan de speedtesten te zien is het zo voor alle a2f'ers maar de vraag is nu hoelang gaan we deze snelheden behouden?
Gebruikersavatar
Styno
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1440
Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
Locatie: Somewhere over the rainbow....

Inderdaad,

ik heb ook steeds gezegd dat ik een van de eerste ging zijn om te melden als het beter ging... Voila hierbij...

Het gaat de goeie richting uit, de snelheid stijgt stilaan...

Ik vraag me wel af hoe dit technisch mogelijk is.
Als dit de upgrade van hun connectie naar het inet zou zijn (verdubbeling) dan zou dit zo denk ik toch in 1x moeten gebeuren, en niet stilaan een beetje meer.
Als dit de upgrade van de VP's zou zijn waar ik opzit, dan zou dit toch ook in 1x een sprong moeten maken?
Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
Gast

ik haal nu snelheden van boven de 300kb/s als het zo kan blijven zou dat perfect zijn
vroenkiewoenkie
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 25
Lid geworden op: 10 feb 2004, 14:41
Locatie: Antwerpen

ja peops,

"hoe lang zou dit duren"

't hangt er maar vanaf hoe hard dat men het netwerk weer wil gaan belasten hé, zo simpel is da. Upgrades en investeringen hebben totaal geen nut als de bandbreedte telkens weer wordt ingenomen door leechers e.d.

vlug, !!!fire up the download engine, get the little people to work, HIT THE GNOMES WITH A SHOVEL!!!

't zal wel aan mij liggen,...
Light in the absence of eyes illuminates nothing
saxgod
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 20 feb 2004, 00:05
Locatie: Turnhout

Styno schreef:Ik vraag me wel af hoe dit technisch mogelijk is.


Waarschijnlijk is dit een combinatie van technisch en administrative mogelijkheden.

Heel veel grootverbruikers afgesloten vermoedelijk, waardoor het netwerk ontlast wordt + de werken aan het netwerk op sommige plaatsen waardoor er meer bandbreedte komt.
Network Engineer @ WirelessBelgie
Limburg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1636
Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
Locatie: N.O.Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 4 keer

Het is al sinds vanacht bezig:
1. woensdag 19 mei 2004 10:52:28 297.058 Bps 2.376 kbps
2. woensdag 19 mei 2004 9:12:52 297.356 Bps 2.379 kbps
3. woensdag 19 mei 2004 7:12:09 149.583 Bps 1.197 kbps
4. woensdag 19 mei 2004 5:11:25 98.112 Bps 785 kbps
5. woensdag 19 mei 2004 3:10:20 55.910 Bps 447 kbps
6. woensdag 19 mei 2004 1:09:26 82.399 Bps 659 kbps
7. dinsdag 18 mei 2004 23:08:42 42.807 Bps 342 kbps
8. dinsdag 18 mei 2004 21:07:54 18.394 Bps 147 kbps
9. dinsdag 18 mei 2004 19:07:07 18.363 Bps 147 kbps
10. dinsdag 18 mei 2004 17:06:20 23.807 Bps 190 kbps
11. dinsdag 18 mei 2004 15:05:32 16.217 Bps 130 kbps

@styno
Wanneer je eerder al goede snelheden hebt met de testfile op de nieuwe UB server bij webvisie zal je geen verbetering ondervinden met de uitbreiding van de VP's, zoals ik begrijp lost dat veel meer lokale problemen op.
Ben bang dat dit niet blijvend is. Wanneer vanavond de leechers zich weer hebben ingesteld op de nieuwe mogelijkheden zal het weer snel gedaan zijn vrees ik. Of dit moet een gevolg zijn van het rigoreuze, kinderachtige (maar misschien wel effectieve ) afsluitbeleid van Webvisie waardoor iedereen op een 40Gig/maand gezet wordt bij heraansluiting.
We zullen zien.
Laatst gewijzigd door Limburg op 19 mei 2004, 11:03, 1 keer totaal gewijzigd.
wref

heyo :)

leuk om te horen dat toch al een aantal mensen een positieve verandering merken !

Effe een vraagje, welke IP range hebben jullie nu ?

ik zit in de 81.89.99.xx reeks en heb nog maar snelheden van 10-30KB/s

en hebben jullie gedisconnect een ander ip gekregen waardoor jullie deze goeie speeds hebben nu ? of gewoon geconnect gebleven ?
saxgod
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 20 feb 2004, 00:05
Locatie: Turnhout

ik zit in de x.x.112.x en haal nu ongeveer 100kb/s van ftp.belnet.be ,op mn linuxboxje (remote vanop het werk). Ik weet wel niet wat andere gezinsleden aan het doen zijn thuis, dus kan zijn da de totale speed hoger ligt
Laatst gewijzigd door saxgod op 19 mei 2004, 11:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Network Engineer @ WirelessBelgie
wref

ikke tegen 10KB/s van ftp.belnet.be :-( (instabiel dan nog)
Troggers
Starter
Starter
Berichten: 19
Lid geworden op: 04 mar 2004, 19:34

Ik 300 en een beetje KB van ftp.belnet.be. Eens kijken hoelang ze dat volhouden. Ik houd mijn hart vast.

edit: Ik zit ook in de 112 range.
Mahatma
Starter
Starter
Berichten: 19
Lid geworden op: 12 jan 2004, 11:55
Locatie: Lokeren
Contacteer:

ikke 310 k stable in .112 range
Wref

Het is toch opvallend dat de "99" altijd traag is en de "112" snel...

vraag van de eeuw, hoe geraak ik op de 112 ;)
Troggers
Starter
Starter
Berichten: 19
Lid geworden op: 04 mar 2004, 19:34

Is niet noodzakelijk zo. Ik heb altijd al in de 112 range gezeten en tot voor deze morgen downloadde ik maar aan 30 KB/s.
Plaats reactie

Terug naar “ADSL2FIT”