en met A2F heb je veel tijd om te relativerenSeal schreef: En dan begin je dingen te relativeren.

Wat mij betreft heeft WV dit zelf gedaan in hun "official statement"door toe te geven dat normaal gebruik van de dienst niet meer mogelijk is.Seal schreef:En begint nu niet te zeveren dat het al lang genoeg duurt en dat jullie je contract gaan opzeggen etc.
Fijn hoor: start maar een bedrijf en laat mensen maar betalen zonder ze te geven waarvoor ze betalen (ik heb nu letterlijk 1/32ste van de snelheid die opgegeven was bij het aansluiten). Als ze dat niet aanvaarden dan moeten ze maar een verbrekingsvergoeding betalen... Waar zit de logica? Er is een ondergrens en die is naar beneden toe overschreden!!!Seal schreef: En weet ge, als ge niet akkoord bent hé, betaal dan de verbrekingsvergoeding en zoekt u nen andere ISP.
Is dat zo? Als de kwaliteit zou verbeteren dan mag wat mij betreft de prijs omhoog. Geen enkel probleem! Kijk maar naar de anderen: XS4ALL vraagt 3x het a2f bedrag. Van mijn part mag het omhoog als de kwaliteit maar verbeterd wordt. Punt is dat de huidige kwaliteit (als je dat woord mag gebruiken) zelfs niet eens past bij de huidige prijs!Seal schreef: Het is zoals het begrip "limietloos". Iedereen wil het maar niemand is klaar om er voor te betalen.
Wat een nonsens! Als er misbruiken zijn dan reken ik erop dat WV deze aanpakt. Zelf hou ik me aan alle regels, gebruik niet eens 2 Gb per maand maar moet dan wel opdraaien voor de misbruiken van anderen? Een ernstige ISP zou optreden...Seal schreef: Misschien eerst eens even in de spiegel kijken alvorens jullie WV en anderen gaan beschimpen/zwart maken.
nu nog de dt foutjes eruitSeal schreef: removed some typo's
de meesten zien met ongeloof hun snelheid verder zakken ondanks dat er al zolang beterschap beloofd isSeal schreef:Ik zit hier enigzins weer met een beetje ongeloof alle voorgaande te lezen.
het begrip snel is altijd relatief geweest maar het duurt toch wel wat heel langSeal schreef:Als je afhangt- zoals WV van Scarlet- zal je er alles aan doen om de situatie zo snel én goed mogelijk op te lossen.
hoelang zijn ze al aan het zoeken? of weten ze niet met wat ze bezig zijn?Seal schreef:Je probeert werken op te dringen waar je zelf niet kan aan meewerken. Derhalve kan je ook niet ingrijpen waar jij denkt dat het probleem ligt.
Het einge dat je kan doen is samen een oplossing zoeken.
Geen verbinding meer? Dan zouden ze toch maar een zwak contract moeten hebben. Wat is er van de stoere praat overgebleven dat het er hard zou aan toegaan? Dat Scarlet met de rug tegen de muur stond? Dat de wapens geladen waren?Seal schreef:WV kan beginnen drijgen dat het niet meer normaal is. OK
Probleem bij deze is dan dat Scarlet misschien ineens zegt : Goed, binnen een x aantal dagen/weken/maanden is het opgelost.
Als dan blijkt dat het langer duurt dan initieel gedacht, sta je weerom machteloos.
Als ze dan nog meer drijgen is er binnenkort misschien helemaal geen verbinding meer. Is het dat dat jullie willen???
kan een van die mensen dan eens hier wat meer uitleg geven? als het allemaal zo simpel zou zijn zou het antwoord hier allang gestaan hebbenSeal schreef:Zij die regelmaltig op IRC zitten weten maar al te goed hoe de vork aan de steel zit.
nog zo een mop en we zijn kerstmis. betalen we niet voor een dienst aan hen? van breedband kunnen we al niet meer spreken, een ouderwets modemke gaat nog sneller. waarom zouden we dan nog moeten betalen om er vanaf te geraken. als ze beetje redelijk zouden zijn zouden ze de ontevreden klanten laten gaan en hun excuses aanbieden wat ze tot op heden ook nog niet gedaan hebben! we hebben al veel te veel betaald voor hetgeen we tot nu toe gekregen hebben en je zou ze nog meer geven?Seal schreef:En weet ge, als ge niet akkoord bent hé, betaal dan de verbrekingsvergoeding en zoekt u nen andere ISP.
skynet is ook limietloos net zoals zoveel andere dingen die limietloos zijn als je er maar geld tegengooit. spijtig genoeg is mijn rekening niet limietloosSeal schreef:Het is zoals het begrip "limietloos". Iedereen wil het maar niemand is klaar om er voor te betalen.
"Limietloos" bestaat nog steeds hé bij A2F. Ge moet er enkel voor over de brug komen.
als je versatel dan bekijkt heb je meer voor minder geld en een hogere snelheid dan ze nu bij A2F isSeal schreef:Persoonlijk kan ik niet begrijpen dat er mensen zijn die ongelooflijk kunnen zagen over dit terwijl A2F toch -mijn inziens- de enigste is waar je een start volume van 40 GB hebt.
ONGEACHT of je in de dag of s'nachts surft.
zowat iedereen kon wel wat vinden die bij hem paste als hij de site van A2F bekeek dus begin niet op de verkeerde redenen. wat je schrijft over illegale downloads vraag ik me af hoe je je kan verrijken. dat de eerste die nog nooit een mp3 of filmke of wat dan ook dat illegaal is gedowload heeft het hier maar eens luid komt vertellen.Seal schreef:Ik denk dat er veel mensen zijn die A2F eigenlijk om de verkeerde redenen gekozen hebben.
Vanaf het moment dat je het medium "internet" gaat gebruiken om jezelf te verrijken ben je al deftig fout bezig. Gelieve dit te lezen als illegale downloads. Als er dan een instantie, die de belangen van anderen behartigd, zich komt moeien en een brief stuurt naar A2F met gegevens van de overtreder én de vraag om hier gepast op te reageren, verschieten jullie dat je lijn dicht gaat.
daar gaan we weer, schuif het op de klanten, het is hun schuld dat de infrastructuur niet in orde is enz. over dat zwart maken dan ook nog iets. in de logs die we tijdje geleden konden lezen hebben de klanten al meermaals de schuld gekregen van A2F. wie maakt wie dan zwart?Seal schreef:Misschien eerst eens even in de spiegel kijken alvorens jullie WV en anderen gaan beschimpen/zwart maken.
dan houden ze toch nog 1 klantSeal schreef:Een "contente" A2F'er
Mja in nederland zijn ze nou al stilletjes hun 4 mbit accounts aant overzetten naar 8 mbit bij verschillende providers met limietloos internet, nu betalen zij wel wat meer maar ik wil ook gerust 60 euro neertellen voor 4 mbit zonder limiet, inderdaad waarom kan het elders wel en hier niet :/ waarschijnlijk omdat hier de isps meer geld willen verdienen, a2f WAS het bewijs dat het wel kon en dat ze het KONDEN aanbieden voor het lage bedrag, maar ik denk dat het ook wel wat bij scarlet ligt dat het niet is kunnen blijven doorgaan, alhoewel a2f gewoon niet het startkapitaal wsl had om dit op poten te zetten, het zal wel afwachten worden zeker hoe de toekomst hier in belgie gaat evoluerenmetal schreef:tae, da zou hier in begie wel gaan maar dan geen 4 mbit denk ik en dan moeten alle providers het gaan doen. 1 enkele provider gaat nooit omdat ze te veel volk krijgen in 1 keer en allemaal vollenbak gaan downloaden. als nu bv skynet ongelimiteerd zou doen en maar bv 2 mbit geven zou dat volgens mij perfect gaan. vroeger hadden ze toch ook ongelimiteerd maar dan maar 1 mbitdus in belgie is ongelimiteerd perfect mogelijk.
voila. als bgc dermee begint dan kan het allemaal maar zij moeten der eerst mee beginne ofwel telenet ma da zie ik nog nie zitten.Anonymous schreef:Mja in nederland zijn ze nou al stilletjes hun 4 mbit accounts aant overzetten naar 8 mbit bij verschillende providers met limietloos internet, nu betalen zij wel wat meer maar ik wil ook gerust 60 euro neertellen voor 4 mbit zonder limiet, inderdaad waarom kan het elders wel en hier niet :/ waarschijnlijk omdat hier de isps meer geld willen verdienen, a2f WAS het bewijs dat het wel kon en dat ze het KONDEN aanbieden voor het lage bedrag, maar ik denk dat het ook wel wat bij scarlet ligt dat het niet is kunnen blijven doorgaan, alhoewel a2f gewoon niet het startkapitaal wsl had om dit op poten te zetten, het zal wel afwachten worden zeker hoe de toekomst hier in belgie gaat evoluerenmetal schreef:tae, da zou hier in begie wel gaan maar dan geen 4 mbit denk ik en dan moeten alle providers het gaan doen. 1 enkele provider gaat nooit omdat ze te veel volk krijgen in 1 keer en allemaal vollenbak gaan downloaden. als nu bv skynet ongelimiteerd zou doen en maar bv 2 mbit geven zou dat volgens mij perfect gaan. vroeger hadden ze toch ook ongelimiteerd maar dan maar 1 mbitdus in belgie is ongelimiteerd perfect mogelijk.
En wie ben jij om hier zo'n grove veralgemening in de groep te durven werpen???Snakehit schreef:iedereen download zoals verslaafden
en onken dit niet want anders ben je niet bij A2F geweest
misschien wel omdat alle poorten openstaat maar
90% inclusief ik gaat gewoon om zoveel te kunnen downloaden
Ik ben bij A2F gegaan met de gedachte als verslaafde te donwloaden ja maar tegenwoordig download ik gewoon niets meer, het is eerst en vooral te traag en ten tweede, geen enkele thread blijft bestaan, als je er niet constant op zit te kijken voor te resumen geraakt er nooit iets binnen....Snakehit schreef:iedereen download zoals verslaafden
en onken dit niet want anders ben je niet bij A2F geweest
misschien wel omdat alle poorten openstaat maar
90% inclusief ik gaat gewoon om zoveel te kunnen downloaden
Hen gewoon per aangetekend schrijven in gebreke stellen... dat ze dat maar eens betwisten voor een rechtbank ! Eventueel op voorhand ook nog een klacht neerleggen bij de Ombudsman voor Telecom.zebow schreef:Ik heb net even met de helpdesk gebeld hoe het met de opzegging van het abbo zit, je moet dus de resterende abbonementsom tot het einde van je eerste contractjaar betalen.
Clickx Magazine nr67 schreef: ADSL2Fit
Met de Providergids wil Clickx niet alleen de beste abonnementen in de spotlights zetten; ook providers waarmee er problemen zijn, 'verdienen' onze aandacht. En dat is al een tijdje het geval voor ADSL2Fit. Deze aanbieder van internettoegang via ADSL heeft al maanden last van zeer lage downloadsnelheden. Gebruikers klagen steen en been, en de proglemen duiken nu ook op in de resultaten van Speedtest, Je zal ADSL2Fit echter niet snel terugvinden in de rangschikkingen. Naast de - hopelijk tijdelijke - snelheidsproblemen biedt deze provider immers geen extra diensten zoals e-mail of webruimte aan. Hun grootste pluspunt is wel dat je onbeperkt kan down- en uploaden. Ze leggen op dat vlak helemaal geen limieten vast , en dat zal vooral de zware downloader zeker interesseren.
Tja... nadeel van gedrukte magazines zeker... Lopen steeds minstens twee weken achter op de actualiteit.C-Phest: schreef:
Great ... gaat Clickx nog eens reclame maken voor hun unlimitedWeer zoveel mensen die bedrogen uitkomen :s
Waarschijnlijk is dit een combinatie van technisch en administrative mogelijkheden.Styno schreef: Ik vraag me wel af hoe dit technisch mogelijk is.