Seal schreef:En dan begin je dingen te relativeren.
en met A2F heb je veel tijd om te relativeren
Seal schreef:En begint nu niet te zeveren dat het al lang genoeg duurt en dat jullie je contract gaan opzeggen etc.
Seal schreef:En weet ge, als ge niet akkoord bent hé, betaal dan de verbrekingsvergoeding en zoekt u nen andere ISP.
Seal schreef:Het is zoals het begrip "limietloos". Iedereen wil het maar niemand is klaar om er voor te betalen.
Seal schreef:Misschien eerst eens even in de spiegel kijken alvorens jullie WV en anderen gaan beschimpen/zwart maken.
Seal schreef:removed some typo's
Seal schreef:Ik zit hier enigzins weer met een beetje ongeloof alle voorgaande te lezen.
Seal schreef:Als je afhangt- zoals WV van Scarlet- zal je er alles aan doen om de situatie zo snel én goed mogelijk op te lossen.
Seal schreef:Je probeert werken op te dringen waar je zelf niet kan aan meewerken. Derhalve kan je ook niet ingrijpen waar jij denkt dat het probleem ligt.
Het einge dat je kan doen is samen een oplossing zoeken.
Seal schreef:WV kan beginnen drijgen dat het niet meer normaal is. OK
Probleem bij deze is dan dat Scarlet misschien ineens zegt : Goed, binnen een x aantal dagen/weken/maanden is het opgelost.
Als dan blijkt dat het langer duurt dan initieel gedacht, sta je weerom machteloos.
Als ze dan nog meer drijgen is er binnenkort misschien helemaal geen verbinding meer. Is het dat dat jullie willen???
Seal schreef:Zij die regelmaltig op IRC zitten weten maar al te goed hoe de vork aan de steel zit.
Seal schreef:En weet ge, als ge niet akkoord bent hé, betaal dan de verbrekingsvergoeding en zoekt u nen andere ISP.
Seal schreef:Het is zoals het begrip "limietloos". Iedereen wil het maar niemand is klaar om er voor te betalen.
"Limietloos" bestaat nog steeds hé bij A2F. Ge moet er enkel voor over de brug komen.
Seal schreef:Persoonlijk kan ik niet begrijpen dat er mensen zijn die ongelooflijk kunnen zagen over dit terwijl A2F toch -mijn inziens- de enigste is waar je een start volume van 40 GB hebt.
ONGEACHT of je in de dag of s'nachts surft.
Seal schreef:Ik denk dat er veel mensen zijn die A2F eigenlijk om de verkeerde redenen gekozen hebben.
Vanaf het moment dat je het medium "internet" gaat gebruiken om jezelf te verrijken ben je al deftig fout bezig. Gelieve dit te lezen als illegale downloads. Als er dan een instantie, die de belangen van anderen behartigd, zich komt moeien en een brief stuurt naar A2F met gegevens van de overtreder én de vraag om hier gepast op te reageren, verschieten jullie dat je lijn dicht gaat.
Seal schreef:Misschien eerst eens even in de spiegel kijken alvorens jullie WV en anderen gaan beschimpen/zwart maken.
Seal schreef:Een "contente" A2F'er
metal schreef:tae, da zou hier in begie wel gaan maar dan geen 4 mbit denk ik en dan moeten alle providers het gaan doen. 1 enkele provider gaat nooit omdat ze te veel volk krijgen in 1 keer en allemaal vollenbak gaan downloaden. als nu bv skynet ongelimiteerd zou doen en maar bv 2 mbit geven zou dat volgens mij perfect gaan. vroeger hadden ze toch ook ongelimiteerd maar dan maar 1 mbit dus in belgie is ongelimiteerd perfect mogelijk.
Anonymous schreef:metal schreef:tae, da zou hier in begie wel gaan maar dan geen 4 mbit denk ik en dan moeten alle providers het gaan doen. 1 enkele provider gaat nooit omdat ze te veel volk krijgen in 1 keer en allemaal vollenbak gaan downloaden. als nu bv skynet ongelimiteerd zou doen en maar bv 2 mbit geven zou dat volgens mij perfect gaan. vroeger hadden ze toch ook ongelimiteerd maar dan maar 1 mbit dus in belgie is ongelimiteerd perfect mogelijk.
Mja in nederland zijn ze nou al stilletjes hun 4 mbit accounts aant overzetten naar 8 mbit bij verschillende providers met limietloos internet, nu betalen zij wel wat meer maar ik wil ook gerust 60 euro neertellen voor 4 mbit zonder limiet, inderdaad waarom kan het elders wel en hier niet :/ waarschijnlijk omdat hier de isps meer geld willen verdienen, a2f WAS het bewijs dat het wel kon en dat ze het KONDEN aanbieden voor het lage bedrag, maar ik denk dat het ook wel wat bij scarlet ligt dat het niet is kunnen blijven doorgaan, alhoewel a2f gewoon niet het startkapitaal wsl had om dit op poten te zetten, het zal wel afwachten worden zeker hoe de toekomst hier in belgie gaat evolueren
Snakehit schreef:iedereen download zoals verslaafden
en onken dit niet want anders ben je niet bij A2F geweest
misschien wel omdat alle poorten openstaat maar
90% inclusief ik gaat gewoon om zoveel te kunnen downloaden
Snakehit schreef:iedereen download zoals verslaafden
en onken dit niet want anders ben je niet bij A2F geweest
misschien wel omdat alle poorten openstaat maar
90% inclusief ik gaat gewoon om zoveel te kunnen downloaden
zebow schreef:Ik heb net even met de helpdesk gebeld hoe het met de opzegging van het abbo zit, je moet dus de resterende abbonementsom tot het einde van je eerste contractjaar betalen.
Clickx Magazine nr67 schreef:ADSL2Fit
Met de Providergids wil Clickx niet alleen de beste abonnementen in de spotlights zetten; ook providers waarmee er problemen zijn, 'verdienen' onze aandacht. En dat is al een tijdje het geval voor ADSL2Fit. Deze aanbieder van internettoegang via ADSL heeft al maanden last van zeer lage downloadsnelheden. Gebruikers klagen steen en been, en de proglemen duiken nu ook op in de resultaten van Speedtest, Je zal ADSL2Fit echter niet snel terugvinden in de rangschikkingen. Naast de - hopelijk tijdelijke - snelheidsproblemen biedt deze provider immers geen extra diensten zoals e-mail of webruimte aan. Hun grootste pluspunt is wel dat je onbeperkt kan down- en uploaden. Ze leggen op dat vlak helemaal geen limieten vast , en dat zal vooral de zware downloader zeker interesseren.
C-Phest: schreef:
Great ... gaat Clickx nog eens reclame maken voor hun unlimited Weer zoveel mensen die bedrogen uitkomen :s
Styno schreef:Ik vraag me wel af hoe dit technisch mogelijk is.